Jak rozmontowano Kościół Katolicki

31. Data: 2017-06-20 18:45:34

Temat: Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 18:40, pinokio pisze:
> Podobnie, nie mam nic przeciwko seksowi jak w filmie "Bunt na Bounty"

Ale to choć bliskie moim uczuciom , jest nie dla mnie

32. Data: 2017-06-20 18:47:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 18:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nareszcie coś mądrego powiedziałeś.
> Papieże po V-II robią dobrą robotę, a nie złą.
> I piszę to ze swojego buddyjskiego punktu widzenia.

Według mnie Jan Pawel II i Benedykt XVI byli jednymi z najwspanialszych
papieży, podczas gdy do Franciszka mam dystans, ale zobaczymy co
wyniknie z jego pontyfikatu.

33. Data: 2017-06-20 18:50:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 18:40:10 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Podobnie, nie mam nic przeciwko seksowi jak w filmie "Bunt na Bounty"
> ale przeciw poróbstwu Leo czy "Raz w roku w Skiroławkach"

"Raz w roku w Skiroławkach" jest raz w roku, jak sama nazwa wskazuje.
W takim wypadku, podobnie jak Dzień Kupały, jest to naturalny okres rui
który jest tolerowalny w odróżnieniu od codziennego porubstwa - jako tzw.
wentyl bezpieczeństwa..

Co prawda w języku naszym często ruja i porubstwo występują parami, ale
nie oznaczają one tego samego.

34. Data: 2017-06-20 18:52:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 18:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
> "Raz w roku w Skiroławkach" jest raz w roku, jak sama nazwa wskazuje.

Nie, "Raz w roku" przedstawia fałszywy obraz człowieka, tak samo jak
Urbanowskie "Nie"

35. Data: 2017-06-20 19:06:49

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:2c1a02e0-c382-4b85-b83d-bfc52c8a3ebf@googlegrou
ps.com...

=====
> To własciwie tylko w tej dziedzinie będziesz miał pod górkę.

Tylko że ta dziedzina jest kluczowa dla wyzwolenia energii.
Podpowiedź: Tantra, Taoizm.
========

Przecież nikt Ci nie będzie zaglądać do łóżka. Byleś się z tym nie
afiszował.

--
Chiron

36. Data: 2017-06-20 19:21:29

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> napisał w wiadomości

> [...]
> przyjęto co prawda w Kościele, ale w praktyce tych "ministrantek"
> w kościołach nie ma (wolą zapewne uczęszczać na dyskoteki).
> Sporadycznie się zdarza, że jakieś "pobożne" starsze kobiety
> biorą się za czytanie czytań mszalnych (i z reguły je kaszanią).
> Tak czy inaczej jest to marginalne zjawisko w Kościele, a nie jakieś
> "wydumane" źródło zła wszelkiego. Podobnie dalej autor narzeka
> na zmiany w liturgii, odejście od tradycyjnej Mszy Trydenckiej,
> i co z tego? Nie zgadzam się na upatrywanie źródła zła,
> w zmianach w liturgii. To w ogóle nie ma tu nic do rzeczy.
Czy aby jesteś tego pewny? Jakiego jesteś wyznania? No bo chyba nie rzymsko-
katolickiego? Weźmy choćby taką zmianę w liturgii: podczas Przeistoczenia
ksiądz się modli, jest skupiony, a wierni się przytulają, podają sobie ręce-
czasem całuja- bo przekazują sobie znak pokoju. A to tylko jedna rzecz.
Podobnych jest o wiele więcej. No i dlaczego łacińską liturgię zmieniono na
narodową? A ważniejsze pytanie: KTO i DLACZEGO to uczynił- bo Sobór
Watykański nie?

> W dalszej części słychać narzekania na JPII, i ogół duchowieństwa,
> itd. nic ani odkrywczego ani ciekawego. Razi zwłaszcza niezrozumienie
> przesłania JPII, który robił wszystko by tylko na świecie panował pokój,
> posuwając się nawet do międzyreligijnych spotkań, aby pokazać,
> że ludzie uduchowieni nie chcą mieć nic wspólnego ani z wojnami,
> ani z terroryzmem. I tak dalej ... a oni tak wstawiają zdjęcia
> papieża z Koranem jako argument na herezję. Bzdury kompletne.
Nie słuchałeś tego uważnie. Malachi cały czas broni Jana Pawła II. Mimo, że
wytyka też Jego błędy- ewidentne błędy, to podkreśla, że wielu rzeczy nie
uczynił dla dobra Kościoła- bo po prostu nie mógł. Ceni go za całkowite
oddanie się Matce Bożej, za jego żarliwe modlitwy, głęboką wiarę. No ale
wybacz- całowanie Koranu to był ewidentny błąd. To coś jak podniesienie go
do rangi Ewangelii. Podobnie z wizytą w rzymskiej synagodze. Poszedł i
zamiast nieść Ewangelię- nazywał ich starszymi braćmi w wierze. A co ich
wiara ma wspólnego z naszą? Jacy oni nasi starsi bracia? Papież też to
wiedział- był to po prostu gest z jego strony. Natomiast uczestniczenie w
rytuale voo-doo, który przecież wcześniej (i słusznie!!!) potępiał- to już
odlot kompletny. Do tego go nikt nie zmuszał. Jak do całowania Koranu czy
kadzenia żydom. A czy był odzew z drugiej strony? Stracił Kościół- jako
instytucja polityczna, stracił Kościół jako strażnik i depozytariusz Słowa
Bożego.

> Tego typu filmy są skierowane na zwiększenie defetyzmu w Kościele,
> wmawianie, że Kościół jest już przegrany i może odejść. Takich publikacji
> jest więcej, są też książki skierowane dla duchownych,
> z rzekomymi objawieniami, z których wynika, że duchowni to ludzie upadli
> i powinni zniknąć ze wstydu. Co ciekawe, niektórzy księża biorą
> to na poważnie, zamiast zrozumieć, że powinni tylko odejść
> od niepotrzebnego nadmiaru filozofii, na rzecz powrotu do
> regularnej lektury Pisma Św.
Ci obecni duchowni już często niewiele mają wspólnego z wiarą i Kościołem.
Sam się o tym przekonałem. Masz wątpliwości? Poza tym- mówmy o Malachim i o
tym, co on mówił czy pisał. Potrafisz podać konkretnie- z czym się nie
zgadzasz i dlaczego?

--
Chiron

37. Data: 2017-06-20 19:23:20

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:1039c790-5487-41a5-b2ad-ffb6084ab268@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 18:31:06 UTC+2 użytkownik Nemrod napisał:

> [...]

Nareszcie coś mądrego powiedziałeś.
Papieże po V-II robią dobrą robotę, a nie złą.
I piszę to ze swojego buddyjskiego punktu widzenia.
Dla mnie naprawdę nieważne jest czy doktryna nazywa się chrześcijaństwem
czy buddyzmem, ważne, żeby zbliżała się do poziomu etyki i dyscypliny
wyznaczanej przez Ośmioraką Ścieżkę. Mam nadzieję, że obecność tego symbolu
na Placu Św. Piotra nie jest ani przypadkiem, ani na próżno:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/00/d3/b9/0
0d3b9e0df784893272c0c74a6df866d.jpg

=============
Toz to pocałunek Almanzora :-)

--
Chiron

38. Data: 2017-06-20 19:34:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 19:21, Chiron pisze:
> [...]
> Kościołem. Sam się o tym przekonałem. Masz wątpliwości? Poza tym- mówmy
> o Malachim i o tym, co on mówił czy pisał. Potrafisz podać konkretnie- z

Owszem, całowanie Koranu uważam za nieroztropne, ale spowodowane było
szacunkiem wobec innego człowieka, tylko że teraz wykorzystywane jest
sposobem na "kolano w drzwiach" gdzie włamywacz w szparę wkłada kolano i
krzyczy że się go ściska, poluzowanie oznacza jeszcze głębsze wciskanie
się. Doktrynalnie Benedykt XVI przewyższał w tym względzie swego
wielkiego poprzednika.
Nie zapominajmy że Jan Paweł II był zapowiedziany w Fatimie, dał światu
Ewangelię Cierpienia i pokonał największe historyczne zło komunizmu.
Do Benedykta XVI za to nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń i podziwiam
Go za pokorę.
Franciszek natomiast wykonuje wciąż dziwne ruchy, walczy z Medjugorie, i
"reformuje" niebezpiecznie Kościół. Niestety trudno oczekiwać że ktoś po
nim ponaprawia bo obawiam się że powymieniał elektorów.
Byli mocni papieże i słabi, na przykład Borgia był raczej słabym papieżem.

39. Data: 2017-06-20 19:38:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 19:34, pinokio pisze:
> Nie zapominajmy że Jan Paweł II był zapowiedziany w Fatimie, dał światu
> Ewangelię Cierpienia i pokonał największe historyczne zło komunizmu.

I Jan Paweł II bł przeciw agresji na Irak, gdzie za był Dablju Bush i
wtedy przyznaję ze wstydem też byłem

40. Data: 2017-06-20 19:38:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:
> [...]

Dokładnie tak samo myślę.

> Podobnie, nie mam nic przeciwko seksowi jak w filmie "Bunt na Bounty"
> ale przeciw poróbstwu Leo czy "Raz w roku w Skiroławkach"

Ty, Pinokio, chcesz mnie chyba sprowokować albo... rozśmieszyć. :-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Czas
Niewolnictwo
Dlaczego GWno tak dobrze stało?
Rzeczywistość londyńska.