Jak rozmontowano Kościół Katolicki

41. Data: 2017-06-20 19:43:03

Temat: Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 19:21, Chiron pisze:
> rzymsko- katolickiego? Weźmy choćby taką zmianę w liturgii: podczas
> Przeistoczenia ksiądz się modli, jest skupiony, a wierni się przytulają,
> podają sobie ręce- czasem całuja- bo przekazują sobie znak pokoju. A to

Po pierwsze Znak Pokoju nie jest podczas Przeistoczenia
po drugie, u mnie się raczej nie całują, nawet niezbyt często podają
rękę, za to (zwłaszcza kiedyś) jedynie się odwracają zdawkowo
Po trzecie, chciałbyś religii wypranej ze wszystkich uczuć jak u
purytanów czy kalwinistów?

42. Data: 2017-06-20 19:59:25

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 19:21, Chiron pisze:
> Czy aby jesteś tego pewny?

Absolutnie.

> Jakiego jesteś wyznania? No bo chyba nie rzymsko- katolickiego?

Wiadomo, że jestem rzymskim katolikiem. A ty to kto? Upadły jakiś
lefebrysta?

> [...]
> podają sobie ręce- czasem całuja- bo przekazują sobie znak pokoju. A to
> tylko jedna rzecz. Podobnych jest o wiele więcej.

Podczas Przeistoczenia wierni klęczą. Znak pokoju jest później.
Coś ci się pomyliło, albo dawno w kościele nie byłeś.

> No i dlaczego łacińską
> liturgię zmieniono na narodową? A ważniejsze pytanie: KTO i DLACZEGO to
> uczynił- bo Sobór Watykański nie?

Dlaczego kłamiesz? Wprowadzenie języków narodowych - "Konstytucja
o liturgii świętej" art 36, 54, 63 itp.
A wprowadzono to dlatego, by liturgia była zrozumiała dla wszystkich
wiernych.

> Nie słuchałeś tego uważnie. Malachi cały czas broni Jana Pawła II. (...)
> Natomiast uczestniczenie w rytuale voo-doo, który przecież
> wcześniej (i słusznie!!!) potępiał- to już odlot kompletny. Do tego go
> nikt nie zmuszał. Jak do całowania Koranu czy kadzenia żydom. A czy był
> odzew z drugiej strony? Stracił Kościół- jako instytucja polityczna,
> stracił Kościół jako strażnik i depozytariusz Słowa Bożego.

Bzdury gadasz. Dzięki takim gestom zobacz jak się murzyni w Afryce
masowo nawracają. Dzięki JPII który wcale nie bał się wyjść do ich
szamanów i skłonić ich, i innych autochtonów, do przyjęcia Ewangelii.

> Ci obecni duchowni już często niewiele mają wspólnego z wiarą i
> Kościołem. Sam się o tym przekonałem. Masz wątpliwości?

Znam całą masę duchownych i stanowczo zaprzeczam twoim bezpodstawnym
pomówieniom.

> Poza tym- mówmy
> o Malachim i o tym, co on mówił czy pisał. Potrafisz podać konkretnie- z
> czym się nie zgadzasz i dlaczego?

Po pierwsze nie wiadomo czy akurat ten wywiad jest autentyczny,
czy kompletnie zmyślony. Nie ufam youtuberom.

Nawet zakładając, że jest autentyczny, to i tak jest tam cała masa
bzdur, i propaganda lefebrystyczna a nie katolicka. Bzdury
i defetystyczne brednie, wycelowane żeby przokonywać że Kościół już
dawno upadł lub jest w ruinie. Film jest skierowany do takich jak
ty - naiwnych idiotów - żeby ich grono poszerzyć. Nikt normalny
na takie brednie się nie nabierze.

2 Tm 4,3 Przyjdzie bowiem chwila, kiedy zdrowej nauki nie będą znosili,
ale według własnych pożądań - ponieważ ich uszy świerzbią - będą sobie
mnożyli nauczycieli. 4 Będą się odwracali od słuchania prawdy, a obrócą
się ku zmyślonym opowiadaniom.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

43. Data: 2017-06-20 20:21:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 19:59, Nemrod pisze:
> Bzdury gadasz. Dzięki takim gestom zobacz jak się murzyni w Afryce
> masowo nawracają. Dzięki JPII który wcale nie bał się wyjść do ich
> szamanów i skłonić ich, i innych autochtonów, do przyjęcia Ewangelii.

Chyba że tak

44. Data: 2017-06-20 20:33:59

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poprzednika.
> Nie zapominajmy że Jan Paweł II był zapowiedziany w Fatimie, dał światu
> Ewangelię Cierpienia i pokonał największe historyczne zło komunizmu.
> Do Benedykta XVI za to nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń i podziwiam
> Go za pokorę.
> Franciszek natomiast wykonuje wciąż dziwne ruchy, walczy z Medjugorie, i
> "reformuje" niebezpiecznie Kościół. Niestety trudno oczekiwać że ktoś po
> nim ponaprawia bo obawiam się że powymieniał elektorów.
> Byli mocni papieże i słabi, na przykład Borgia był raczej słabym papieżem.

Raczej nie miał niczego wspólnego z Fatimą...choć sam tak twierdził. 3
Tajemnica miała być ujawniona za Jana XXIII- ale celowo tego nie zrobił.
Poczytaj Malachiego "Dom smagany wiatrem"

--
Chiron

45. Data: 2017-06-20 20:35:54

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze Znak Pokoju nie jest podczas Przeistoczenia

A co robi ksiądz p otym, jak mówi "przekażcie sobie znak pokoju" ?!

> po drugie, u mnie się raczej nie całują, nawet niezbyt często podają rękę,
> za to (zwłaszcza kiedyś) jedynie się odwracają zdawkowo
To różnie bywa. No ale w takiej chwili powinni w skupieniu się modlić.

> Po trzecie, chciałbyś religii wypranej ze wszystkich uczuć jak u purytanów
> czy kalwinistów?
O czym Ty piszesz? Idź sobie na mszę trydencką- to zrozumiesz.

--
Chiron

46. Data: 2017-06-20 20:42:16

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> napisał w wiadomości

> Absolutnie.

> Wiadomo, że jestem rzymskim katolikiem. A ty to kto? Upadły jakiś
> lefebrysta?

Nie ma takiego pojęcia. Nie wiesz czym jest Bractwo św.Piusa- to tak
piszesz.

> Podczas Przeistoczenia wierni klęczą. Znak pokoju jest później.
> Coś ci się pomyliło, albo dawno w kościele nie byłeś.
A co robi ksiądz, jak powie"przekażcie sobie znak pokoju"? Co się wtedy
powinno dziać? Co się dzieje podczas Mszy Wszechczasów? Tam nie ma tego
znaku pokoju. Co robią wtedy wierni?

> Dlaczego kłamiesz? Wprowadzenie języków narodowych - "Konstytucja
> o liturgii świętej" art 36, 54, 63 itp.
> A wprowadzono to dlatego, by liturgia była zrozumiała dla wszystkich
> wiernych.
Bzdury pan gadasz. Na Soborze ustalono, że tylko NIEKTÓRE elementy liturgii
mozna tłumaczyć- inne nie będą nigdy tłumaczone. Nie słuchałeś tego, co
linkowałem- Malachi też o tym mówi.

> Bzdury gadasz. Dzięki takim gestom zobacz jak się murzyni w Afryce
> masowo nawracają. Dzięki JPII który wcale nie bał się wyjść do ich
> szamanów i skłonić ich, i innych autochtonów, do przyjęcia Ewangelii.
Tak, masz rację. Powinien jeszcze sam odprawiać mszę w rycie voo-doo :-(

> Znam całą masę duchownych i stanowczo zaprzeczam twoim bezpodstawnym
> pomówieniom.
Ja też znam. No ale nie słuchałes tego filmu. Co o tym mówił Malachi? Co
mówił o ich stosunku do sacrum?

> [...]
> dawno upadł lub jest w ruinie. Film jest skierowany do takich jak
> ty - naiwnych idiotów - żeby ich grono poszerzyć. Nikt normalny
To znaczy: nie słuchałeś i niczego konkretnego nie podasz. A jak coś mówił o
upadku Kościoła (widoczny gołym okiem)- to musi być wróg.

No właśnie, dokładnie

--
Chiron

47. Data: 2017-06-20 20:44:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 20:33, Chiron pisze:
> Raczej nie miał niczego wspólnego z Fatimą...choć sam tak twierdził. 3
> Tajemnica miała być ujawniona za Jana XXIII- ale celowo tego nie zrobił.
> Poczytaj Malachiego "Dom smagany wiatrem"

Zajrzysz na priv?

48. Data: 2017-06-20 21:07:14

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 20:42, Chiron pisze:
> Nie ma takiego pojęcia. Nie wiesz czym jest Bractwo św.Piusa- to tak
> piszesz.

Pytam się co za kocią wiarę wyznajesz - jasne? Wielkie mi jakieś głupie
bractwo czy jacyś inni heretycy czy schizmatycy. A głupi są tak,
że przysłowia można o nich układać. "Głupi jak lefebrysta".

> A co robi ksiądz, jak powie"przekażcie sobie znak pokoju"? (...)

To nie jest podczas Przeistoczenia głupi lefebrysto jeden.
Nawet nie wiesz co to. Co robi ksiądz jak powie to czy tamto -
robi to co trzeba. Przykładowo przekazuje ten znak pokoju np mnie
(jeżeli jestem akurat w tym samym kościele na Mszy), wierni
przekazują znak pokoju między sobą. Kiedy ty ostatni raz w kościele
byłeś głupi lefebrysto?

> Bzdury pan gadasz. Na Soborze ustalono, że tylko NIEKTÓRE elementy
> liturgii mozna tłumaczyć- inne nie będą nigdy tłumaczone. Nie słuchałeś
> tego, co linkowałem- Malachi też o tym mówi.

Kłamiesz dalej z premedytacją głupi lefebrysto jeden. Pytałem się
dlaczego kłamiesz - zrozumiałeś pytanie? Nic mnie nie obchodzi
co jakiś rzekomy idiota malchi czy inny głupek z youtuba twierdzi,
że pierdzi.

> Ja też znam. No ale nie słuchałes tego filmu. Co o tym mówił Malachi? Co
> mówił o ich stosunku do sacrum?

Mam lepsze pytanie - dlaczego jesteś głupi? Gdzie rozum zgubiłeś?

> To znaczy: nie słuchałeś i niczego konkretnego nie podasz. (...)

Zjeżdżaj głupi lefebrysto jeden. Nie mam zamiaru powtarzać jakiejś
twojej propagandy dla idiotów, opartej na samych kłamstwach.
Ministrantki głupek raz w kościele zobaczył i uciekł.
Koń by się uśmiał.

Prz 3,35 Mądrzy dostąpią chwały,
udziałem głupich jest hańba.

49. Data: 2017-06-20 21:32:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 19:23:23 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:1039c790-5487-41a5-b2ad-ffb6084ab268@googlegrou
ps.com...

> Nareszcie coś mądrego powiedziałeś.
> Papieże po V-II robią dobrą robotę, a nie złą.
> I piszę to ze swojego buddyjskiego punktu widzenia.
> Dla mnie naprawdę nieważne jest czy doktryna nazywa się chrześcijaństwem
> czy buddyzmem, ważne, żeby zbliżała się do poziomu etyki i dyscypliny
> wyznaczanej przez Ośmioraką Ścieżkę. Mam nadzieję, że obecność tego symbolu
> na Placu Św. Piotra nie jest ani przypadkiem, ani na próżno:
> [...]
0d3b9e0df784893272c0c74a6df866d.jpg

=============
> Toz to pocałunek Almanzora :-)
>
> --
> Chiron

Fakt faktem - Dharmaczakra jest na Piazza San Pietro i to znacznie wcześniej
niż V-II.

50. Data: 2017-06-20 21:52:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 21:07, Nemrod pisze:

> Pytam się co za kocią wiarę wyznajesz - jasne? Wielkie mi jakieś głupie
> bractwo czy jacyś inni heretycy czy schizmatycy. A głupi są tak,
> że przysłowia można o nich układać. "Głupi jak lefebrysta".

No i znowu się religianci pokłócili...
Ma ktoś jeszcze jakieś wątpliwości? :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr