Jak rozmontowano Kościół Katolicki

61. Data: 2017-06-21 14:02:10

Temat: Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> napisał w wiadomości
news:oidmp1$lej$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
>
> Jak można upierać się przy takich farmazonach które ty bredzisz?
> W jakim języku odprawiona została pierwsza w historii Msza
> w Wieczerniku w Wielki Czwartek? W jakim języku odprawiali ją
> później wszyscy Apostołowie? Twierdzisz, może że były to
> jakieś "niegodziwe" Msze, skoro nie po łacinie? Rozumiesz
> swoją głupotę? Ile mam ci jeszcze to tłumaczyć?
>
> 2 J 1,10 Jeśli ktoś przychodzi do was
> i tej nauki nie przynosi,
> nie przyjmujcie go do domu
> i nie pozdrawiajcie go,
> 11 albowiem kto go pozdrawia,
> staje się współuczestnikiem jego złych czynów.

Wycinasz rzeczy, do których nie ptorafisz się odnieść- a w których
ewidentnie widać Twoje kłamstwa i przeinaczenia. Idziesz cały czas w
zaparte- nie ma w Tobie prawdy- fundamentalnego przymiotu katolika. Zapewne
aby to wszystko pokryć- ubliżasz mi. No i bluźnisz nie tylko Panu Bogu, ale
także logice. No cóż- nie jesteśmy w stanie z sobą dyskutować. Dyskusja
przecież ma swoje formy. Z pewnością do nich się nie zalicza skreślanie
argumentów przeciwnika i ciągnięcie rozmowy w bok- jak to robisz gdy Ci
wykazałem, że zgodnie z tym, co linkujesz i co ja napisałem wcześniej- msza
miała być po łacinie. A ciągniesz w bok nawiązując do języka Ostatniej
Wieczerzy. Po co? Żeby pokazać, że maszz rację? No ale komu? Może Ty tego
potrzebujesz- bo wątpię, czy ktoś inny Ci ją przyzna. Przykro mi, ale nie
będę już odpowiadał na Twoje posty- z powodu niemożności prowadzenia
dyskusji. A przykro mi- bo deklarujesz się jako mój brat w wierze- rzymski
katolik. Zostań więc z Panem Bogiem
Chiron

62. Data: 2017-06-21 14:25:28

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-21 o 14:02, Chiron pisze:
> Wycinasz rzeczy, do których nie ptorafisz się odnieść- (...)

Wycinam niepotrzebne pierdoły z których nic nie wynika.

> (...) nie ma w Tobie prawdy- fundamentalnego przymiotu katolika.

Cały czas piszę prawdę i tylko prawdę, plus nazywam głupców
i idiotów po imieniu.

> (...) gdy Ci wykazałem, że zgodnie z tym, co linkujesz i co
> ja napisałem wcześniej- msza miała być po łacinie. A ciągniesz w bok
> nawiązując do języka Ostatniej Wieczerzy. Po co?

Po to. Stwierdziłeś ostatnio, że wszystkie Msze mają być po łacinie,
inaczej są niegodziwe. Czyli przez jakieś co najmniej 400-500 lat
odprawiano "niegodziwe" Msze, łącznie z pierwszymi. Nie tylko jesteś
głupi, ale i bluźnisz Bogu i ubliżasz wszystkim hierarchom od początku
istnienia Kościoła.

> A przykro mi- bo deklarujesz
> się jako mój brat w wierze- rzymski katolik. (...)

Zdaje się, że jesteś jakimś upadłym katolikiem. Bo ci co chodzą
co niedziela na Msze, doskonale wiedzą kiedy jest Przeistoczenie,
i kiedy jest znak pokoju. Na ten temat napisałeś taki stek bzdur,
że powinieneś się wstydzić. Katolik co to nie wie nawet kiedy
jest Przeistoczenie na Mszy, i który krytykuje biskupów, że
Msze zrobili po polsku. Kiedyś jednakże natknąłem się na katechetkę,
która nie wiedziała nawet gdzie jest ambona w kościele.

Nie zmienia to faktu, że te pierdoły które podlinkowałeś z yt,
są tylko kłamliwo-manipulatorską propagandą antykościelną.
Skoro jesteś upadły, to się lepiej nawróć i zacznij chodzić
do kościoła, zamiast rozpowszechniać jakieś kłamliwe propagandy
antykościelne.

Ap 3,3 Pamiętaj więc, jak wziąłeś i usłyszałeś,
strzeż tego i nawróć się!
Jeśli więc czuwać nie będziesz, przyjdę jak złodziej,
i nie poznasz, o której godzinie przyjdę do ciebie.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,