Jak rozpoczac skuteczna diete?

31. Data: 2002-02-19 18:54:45

Temat: Re: Jak rozpoczac skuteczna diete?
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a4thr0$bq$1@news.tpi.pl...
> Oczywiście znacznie zdrowiej jest odżywiac sie smalcem i słoniną. Masz
> gwarantowane 5-6 lat życia - potem rozległy zawał, udar mózgu lub inne
tego
> typu przyjemności i jeśli wogole jakies dalsze zycie to raczej w
charakterze
> roślinki. "Zdrówka życzę" - Agnieszka

Ta... po 5 -6 latach jedzenia smalcu to ja dopiero zaczne zyc. Dlaczego?
Poniewaz wiekszosc moich chorob juz nie istnieje, a te ktore istnieja
(dokladnie 2) powinny zupelnie odejsc za ok.2 lata. No coz zawdzieczam to,
wstyd sie przyznac, wlasnie sloninie i smalcowi. Moja ciotka od 7 lat je
tylko (prawie) to co wymienilas i jakos nie dostala zawalu i udaru i napewno
sie na to nie zanosi w najblizszej dziesieciolatce. Czemu nie dostala?
Ciekawe pytanie co? Odpowiadam: Przy jedzeniu tluszczu (glownie) nie ma
FIZYCZNIE i CHEMICZNIE mozliwosci zachrowania na zadna z w/w chorob. Nie
miej do mnie pretensji, ale ja tego nie wymyslilem , ani dr. Kwasniewski tez
nie. Takie sa prawa fizyki w naszym swiecie. Te choroby to zasluga glownie
tego ze zjadasz weglowodany w zbyt duzych ilosciach na kg masy ciala.
pozdrawiam
tom

32. Data: 2002-02-19 19:06:53

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Na podstawie badań przeprowadzanych w setkach niezależnych ośrodków
> naukowych, vide Śląska Klinika Chorób Serca, w których to dowiedziono
> niezbicie, że przyczyną zwiększonej zachorowalności na choroby układu
> krążenia jest m. in. zwiększony poziom cholesterolu we krwi ( w tym
momencie
> bez zbędnego wdawania się w dyskusje na temat frakcji)
Otoz jest calkiem inaczej. Zwiekszony cholesterol jest objawem miazdzycy i
jej zespolow a nie jej przyczyna.
Czy widzisz roznice, bo ja tak. Ci profesorowie nie gdyz albo nie chca tego
widziec albo nie doczytali paru rozdzialow w stosownych ksiazkach.

> 4. Na podstawie zdrowego rozsądku, który każe odrzucić pseudonaukowy
bełkot
> jakiegoś religijnego szaleńca, opętanego wizją zbawienia świata.Bełkot,
> który znajduje posłuch głównie u hipochondryków, ludzi wykazujących
> chorobliwą i nadmierną troskliwość o własne zdrowie.
> Ludzi, którzy wsłuchani we własne ciało są w stanie odmierzać przyjmowany
> pokarm menzurką i wagą laboratoryjną...
> To jest pewnie wytłumaczenie wielu " uzdrowień" wśród tzw. optymalnych.
Ich
> frustracje i lęki znalazły inny sposób ujścia. Wspólne spotkania, wspólny
> cel, misja dziejowa do spełnienia. Wszystkie "choroby" zanikają, robiąc
> miejsce dla innej aktywności...:-)))
No tak.Ale skad wiesz ze Twoj "zdrowy rozsadek" jest rzeczywiscie zdrowy? Ja
na podstawie powyzszego nie wyciagam nigdy zbyt pochopnych wnioskow, gdyz
mozna sie przejechac. Wole to przeliczyc (o ile sie da) i sprawdzic
doswiadczalnie.

> 5. Na podstawie... itd. itp.
To prawda, nie wiesz na jakiej jeszcze podstawie. No bo niby skad? Chyba nie
z ksiazek Religi, ktory zna sie na sztucznych zastawkach, a nie na
prawidlowym zywieniu, co zreszta widac patrzac na niego.
Serdecznosci
tom

33. Data: 2002-02-19 20:49:20

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam dwóch znajomych na tej super diecie, jeden po 5 latach zszedł był na
zawał właśnie, drugi w porę się opamiętał, skończyło sie tylko na pomostach
aortalno-wieńcowych czyli bajpasach - teraz juz zywi sie zdrowo. Byc moze
jestes genetycznie odporna - pozyjesz nieco dluzej, czegoć z serca zycze. Co
zas do opty to z mojej strony EOT, z wierzeniami sie nie dyskutuje.
Pozdrawiam - Agnieszka.

34. Data: 2002-02-19 20:58:43

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy widzisz roznice, bo ja tak. Ci profesorowie nie gdyz albo nie chca
tego
> widziec albo nie doczytali paru rozdzialow w stosownych ksiazkach.

Jasne. Banda niedouczonych, leniwych i zakłamanych dupków:-)))[ to żart
taki, oczywiście]

> No tak.Ale skad wiesz ze Twoj "zdrowy rozsadek" jest rzeczywiscie zdrowy?

Na podstawie definicji "zdrowia" w.g. WHO
Oczywiście zapyziałej, skostniałej i głupiej instytucji, która z
założenia ma za zadanie omamianie bezmyślnego bydła ludzkiego, aby
zżerało jak najwięcej batonów snickers.[ to żart taki]

Ja
> na podstawie powyzszego nie wyciagam nigdy zbyt pochopnych wnioskow, gdyz
> mozna sie przejechac. Wole to przeliczyc (o ile sie da) i sprawdzic
> doswiadczalnie.

Po co sprawdzać 2 x 2 = 4????????????

> [...]
> z ksiazek Religi, ktory zna sie na sztucznych zastawkach, a nie na
> prawidlowym zywieniu, co zreszta widac patrzac na niego.

Widocznie ma taki genotyp:-)))

> Serdecznosci
Ja też. Nie chcę się kłócić....
Piotr

35. Data: 2002-02-19 21:14:22

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Co
> zas do opty to z mojej strony EOT, z wierzeniami sie nie dyskutuje.

Witaj na krucjacie:-)))
Ktoś kiedyś na tej grupie powiedział o mnie, że nalezę do tych właśnie,
którzy są na krucjacie.
I Chaciur też. Ostatnio zniknął :-((((((((( Miał próbować DO wegańskiej...
CHACIUUUUUR!!!! Żyjesz???
Pzdrw
Piotr

36. Data: 2002-02-19 22:17:12

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
liczne,
> drobne wybroczyny na skórze rąk i nóg, próchnica zębów,

wybacz ale z ta prochnica to sie zgodzic nie moge :-))))
brzmi to jak dlugo oczekiwany przez pacjentow przelom
w stomatologi :-))))
pozdrawiam
iwon(k)a

37. Data: 2002-02-19 22:18:51

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in

> Witaj na krucjacie:-)))
> Ktoś kiedyś na tej grupie powiedział o mnie, że nalezę do tych
> właśnie, którzy są na krucjacie.

Ja podobno tez, jeszcze z pl.soc.wegetarianizm...
czy szanowni krzyzowcy przyjma mnie pod swoje sztandary? ;)

> I Chaciur też. Ostatnio zniknął :-((((((((( Miał próbować DO
> wegańskiej... CHACIUUUUUR!!!! Żyjesz???

Weganskiej to sie IMHO nie da...
Te jaja i smietana to obowiazkowe. A zlopanie dziennie pol litra oliwy z
oliwek zamiast smietany to dla prawdziwych twardzieli...
A Chaciur wczoraj jeszcze byl...
Moze go dopadli???? ;)))

siwa

38. Data: 2002-02-19 22:49:38

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> 1. Na podstawie listu podpisanego przez kilkunastu polskich profesorów, z
> prof. Religą m. in.,w którym to liście uczeni wręcz przestrzegają przed tą
> dietą i twierdzą , że jest wybitnie szkodliwa.

To jest to co twierdza, bo tak mysla, ale ... badan nie przeprowadzili oni
ZADNYCH, ktore dalyby by im podstaw do takiego twierdzenia.
A czy wiesz , ze badania DO byly przeprowadzone w wiekszosci
na ludziach ze schorzeniami serca ? z POZYTYWNYMI efektami !
Dzialo sie to Polsce przy wspolpracy z Klinika Chorob Wewnetrznych i
Laboratorium Diagnostyki i Patologii. Wyniki byly podpisane przez
prof.Henryka Rafalskiego.

Czy wiesz, ze w listopadzie 1999 na Swiatowym Zjezdzie endokrynologow
przedstawiono referat , ktory w niezalezny sposob potwierdzal
niezwykla skutecznosc w leczeniu cukrzycy ? Wyniki wskazywaly na to, ze
ludzie chorzy MOGA SIE POZBYC CUKRZYCY !! A wiesz co sie po tej rewelacji
stalo ? NIC !! Dlaczego ?

> 2. Na podstawie ogólnodostępnych danych naukowych, w których to można
> przeczytać, iż spożywanie tłuszczu w nadmiarze jest szkodliwe. Vide
> strony WHO

Niestety, sa dowody na to, ze te badania merytorycznie nie byly
poprawne, a wiele z nich zawiera informacje po prostu nieprawdziwe.
Zapoznaja sie z pracami profesora Ravnskova i jego zespolu oraz innych
badaczy medycznych. Tego sie jednak nie publikuje.
Kwiestionowalem rowniez wyniki podobnych "badan" bezposrednio u autorow,
ale NIKT nie potrafil mi udzielic odpowiedzi , poza "tego nie badalismy,
"to wymaga dalszych badan", albo chowano glowe w piasek ...

> [...]
> krążenia jest m. in. zwiększony poziom cholesterolu we krwi ( w tym momencie
> bez zbędnego wdawania się w dyskusje na temat frakcji)

To jest taki sam bullshit jak powyzsze "badania".

> 4. Na podstawie zdrowego rozsądku,

Nie podstawie badan ??

> Z żeglarskim pozdrowieniem
> Piotr

Plyn Piotrze plyn ..:-)) Doplyn w koncy tam, gdzie troche pozwola
zobaczyc Ci , co faktycznie sie dzieje. Jesli jestes angielsko jezyczny
to zajrzyj na www.members.optushome.com.au/bartim i zastanow sie
troche.

Jurek

39. Data: 2002-02-19 23:33:38

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> "Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in

> Ja podobno tez, jeszcze z pl.soc.wegetarianizm...
> czy szanowni krzyzowcy przyjma mnie pod swoje sztandary? ;)

WITAJ

> Weganskiej to sie IMHO nie da...
> Te jaja i smietana to obowiazkowe. A zlopanie dziennie pol litra oliwy z
> oliwek zamiast smietany to dla prawdziwych twardzieli...

Ja piję 1 łyżkę dzienie. Rano.

> A Chaciur wczoraj jeszcze byl...
> Moze go dopadli???? ;)))

O żesz ty...
Piotr
PS
To nie żart, ale jem coraz mniej mięsa. Zwłaszcza w formie wędlin i takich
tam...

40. Data: 2002-02-20 01:41:08

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...25.200.9...
> Ja podobno tez, jeszcze z pl.soc.wegetarianizm...
> czy szanowni krzyzowcy przyjma mnie pod swoje sztandary? ;)

Podnies przylbice bracie tfu, siostro niech Cie ucaluje!

> [...]
> Te jaja i smietana to obowiazkowe. A zlopanie dziennie pol litra oliwy z
> oliwek zamiast smietany to dla prawdziwych twardzieli...

Musze sie ukrywac, posmarowali mi smalcem hamulce,
mam guza
teraz pisze z budki telefonicznej
bede raportowal nocami, over! kszzzzz

salut Chaciur