Jak rozpoczac skuteczna diete?

81. Data: 2002-02-20 18:40:15

Temat: Re: Jak rozpoczac skuteczna diete?
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5700.00000893.3c73c8d6@newsgate.onet.pl...

> To komu mamy wierzyć???

Wiedzy. Tak naprawde to w Wiedze nie trzeba wierzyc - czy wierzysz czy nie
ona i tak istnieje sama od siebie.

> Szoferom i hydraulikom????:)
> A Kwaśniewski to kto prezydent?:)))))))))))
>

> sekta oszołomów
>
> Ale co jesli optymalni maja racje????

Opytmalni nie, ale Wiedza ja ma.
tom

82. Data: 2002-02-20 18:44:50

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> I uwazasz, ze to dzieki temu, ze nie jesz makaronu i kartofli?
> Bo ja sie jak najbardziej zgadzam, ze cukier (czytaj sacharoza, pewnie
> fruktoza i inne tez) powoduje prochnice.
> Ale czy uwazasz, ze skrobia w kartoflach tez?
>
> siwa

Przepraszam za przypisanie Ci nie Twoich słów : )
A guma z nikotyną nie szczypie Cię w język?
Pytam poważnie, gdy ja daaawno temu byłam na nikotynowym odwyku, guma u mnie
się nie sprawdziła.
A co do skrobi, ziemniaków nie unikam (średnio 1-2 dziennie), a próchnicy
nie mam, więc chyba skrobia nie jest winna, przynajmniej w takich ilościach,
w jakich ja zjadam ; )

83. Data: 2002-02-20 18:48:07

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby w jaki sposob mam uszkodzic serce?
> cwiczeniami czy tym ze sie zdrowo odzywiam?
> Czy moze sugerujesz ze taka dieta jest mniej zdrowa niz np. cambridge?

Tym, ze zjadanie 1000kcal w weglach i do tego sport moze to spowodowac.
tom

84. Data: 2002-02-20 20:17:38

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a503an$qtp$...@n...tpi.pl...
> Światowa Organizacja Zdrowia przeprowadziła badania nad obniżaniem
> cholesterolu przy pomocy leków. Badano 10260 zdrowych mężczyzn, którzy mieli
> wysoki poziom cholesterolu we krwi. Połowie z nich przez ponad 5 lat
> podawano lek obniżający poziom cholesterolu Clofibrat. Wynikiem była o 1,47
> zwiększona umieralność wśród mężczyzn przyjmujących lek. W grupie tej zmarło
> w tym czasie 128 osób, a w grupie nie leczonej 87. Odstawiono więc lek, a w
> trakcie 8 lat obserwacji umieralność w obu grupach zrównała się.

znowu powolujesz sie na ten artykul, w ktorym grupa
ludzi zle odzywiajacych sie miala sztucznie obnizony cholesterol
lekarstwami - ile razy jeszce go zacytujesz?

pozdrawiam Chaciur

85. Data: 2002-02-20 21:14:33

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"chaciur" <g...@k...net.pl> wrote in news:a510pv$i8k$1@news.tpi.pl:

> to i zab jak Ci mial sie zepsuc?
> tylko udar mechaniczny

Udar zęba???
Słyszałam o udarach mózgu oraz o wiertarkach udarowych...

siwa
(bez udaru)

86. Data: 2002-02-21 07:56:53

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> wrote in
>
> Wykluczone. To bardzo inteligentny czlowiek ;))))
>
> siwa
Siwa,

uważaj, bo i na Ciebie OPTY-komando wyślemy /BTW Schwarzenegger też jest
opty ;-)))/ Chaciura już dorwaliśmy ;-))))))
Grzegorz

87. Data: 2002-02-21 08:08:55

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty jestes chyba optymalny ze takie glupoty piszesz!!!!!! ;-))
> Polskie tow stomatologiczne zostalo zalozone w 1948 roku!!!!
> kiedy blenda med nie bylo na swiecie i zalozyciel Johnson&Johnson
> w pieluchy sikal!!!!!
będę miał chwilkę czasu, to sprawdzę, ale wydaje mi się że Johnson&Johnson
już wtedy istnieli.
a guma Orbit z niczym sie nikomu nie kojarzyla.
> w pascie balendamed po prostu wystepuje zwiazek fluoru, ktory
> zostal zatwierdzony przez to tow jakos skuteczna profilaktyka
> juz dawno temu to ze firma ta mydli oczy ludziom iz w tej pascie jest
> to co w innych nie ma to nie jest to wina tow. ktore pozatwierdzalo
> i inne pasty!!!!! to samo dotyczy gumy do zucia, bo wplyw sliny
> na ph i prochnice tez to tow wczesniej wiedzialo, wiec firma gumy do
> zucia zadnej ciemnoty na stomatologach nie wymogla.
Powtarzam jedynie za audycją Weissa - pretensje do niego

pozdr
Grzegorz

88. Data: 2002-02-21 08:37:56

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uważaj, bo i na Ciebie OPTY-komando wyślemy /BTW Schwarzenegger też jest
> opty ;-)))/ Chaciura już dorwaliśmy ;-))))))

A Sylwek Stallone tez???
Badzcie dobrzy dla Chaciura...

siwa

PS.
To brak poczucia humoru nie jest zwiazany z dieta czy jestes endemitem?

89. Data: 2002-02-21 09:06:17

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> wrote in

> PS.
> To brak poczucia humoru nie jest zwiazany z dieta czy jestes endemitem?
Endemitem? Co Ty mi suponujesz? ;-)))))
Grzegorz
P.S. tam na końcu były uśmieszki. Siwa, trochę więcej wit A w posiłkach, bo
Ci się wzrok pogarsza ;-)))) polecam jajeczniczkę na boczusiu, mniam, mniam.
BTW moja córeczka uwielbia skubnąc ode mnie rano parę gryzów "omlecika", jak
to ona mówi.

90. Data: 2002-02-21 09:53:43

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> znowu powolujesz sie na ten artykul, w ktorym grupa
> ludzi zle odzywiajacych sie

Skąd wiesz, że się źle odżywiali? Jakie przyjmujesz kryterium?

miala sztucznie obnizony cholesterol
> lekarstwami - ile razy jeszce go zacytujesz?

Tyle, ile będzie trzeba.

Pozdrawiam
Leszek

Literatura