Jak rozwijać talent plastyczny?

21. Data: 2008-08-05 12:57:24

Temat: Re: Jak rozwijać talent plastyczny?
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" ...

> Do opadniętej szczęki??

Pokręcił z pręgierzem. :)

EwaSzy

22. Data: 2008-08-05 13:03:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.08.2008, o godzinie 14.57.24, na pl.soc.dzieci.starsze, Harun al
Rashid napisał(a):

> Pokręcił z pręgierzem. :)

Nie... też chce mnie opadniętą.
Link do wyrysowanej jeszcze w sierpniu krakowskiej pary!

*Habeck*
- Schutzbach

23. Data: 2008-08-10 20:55:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Link do wyrysowanej jeszcze w sierpniu krakowskiej pary!

A gdzie można takie zdjęcie zamieścić? Jakieś voila było albo co, nigdy
nie zamieszczałam.
A poza tym musielibyście mi obiecać, że nie ugasicie mojego entuzjazmu. ;-)

Ewa

24. Data: 2008-08-11 16:23:45

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie można takie zdjęcie zamieścić? Jakieś voila było albo co, nigdy
> nie zamieszczałam.

konto na gmailu i można umieszczać zdjęcia w Picassa Web Album, który sam
"produkuje" link do albumu.

pozdrawiam
aqua ( poznań )

25. Data: 2008-08-11 19:31:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

aqua pisze:

> konto na gmailu

Założenie konta na gmailu chyba przekracza moje możliwości. Już
próbowałam, ale mają takie wymagania co do hasła i loginu, że po pół
godzinie prób mi się odechciało. :(

Ewa

26. Data: 2008-08-11 20:54:38

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Założenie konta na gmailu chyba przekracza moje możliwości. Już
> próbowałam, ale mają takie wymagania co do hasła i loginu, że po pół
> godzinie prób mi się odechciało. :(

Jest jeszcze http://photobucket.com/ to samo w "trymiga" :-)

pozdrawiam
aqua (poznań)

27. Data: 2008-08-11 21:00:01

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Założenie konta na gmailu chyba przekracza moje możliwości. Już
> próbowałam, ale mają takie wymagania co do hasła i loginu, że po pół
> godzinie prób mi się odechciało. :(

A fotosik?

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

28. Data: 2008-08-15 21:17:37

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie polecam DK...my przeszliśmy drogę samodzielnego rysowania od ok 2
roku życia.
Później zapisałam do kółka plastycznego- było całkiem miło ale lekcje trwały
krótko i cenowo tak sobie.

Mam zapędy aby zapisać do dobrej pracowni w Poznaniu
( ale wyjazdy mnie wykończą więc odpuściłam na razie)
nawet myślałam o prywatnym nauczycielu ale na to chyba jeszcze za
wcześnie..choć w dzisiejszych czasach kto wie może już inwestować w 9 latka:P
Znalazłam kółko w mniejszym mieście w domu kultury - zajęcia 3 razy w tygodniu
po 1,5 h, chodzi do grupy dorosłych.
Nauczycielka jest świetna, materiałów mnóstwo- technik poznaje od groma.

Ma różne rzeczy do malowania, rysowania w domu.
Kupuję czasami blejtramy,kolorowe kartki w specjalistycznych sklepach, węgiel,
pastele, kredki.
Żeby się nie znudziło.
Ma jedną książkę z kursem rysowania, kilka z architektury.

Rysuje a raczej projektuje praktycznie wszędzie
/ na kartkach,beton kreda,komputer- paint/

pozdr.Pasik

29. Data: 2008-08-16 15:24:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprościej chyba na imageshack.us.

*Habeck*
- Schutzbach

30. Data: 2008-08-18 19:58:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Najprościej chyba na imageshack.us.

Dzięki! Wreszcie chyba mi się udało to zrobić, mają niewielkie wymagania
co do haseł faktycznie. ;)

Proszę tylko nie zwracać zbytniej uwagi na proporcje, bo Maja sama
zauważyła po narysowaniu, że jej się trochę nie udało, bo pan ma za
krótkie ręce. Zwykle postacie ludzkie wychodzą jej lepiej, ale tutaj
główną rolę grają stroje _rysowane_z_pamięci_, no i nie do przeoczenia
taneczna poza krakowianki. ;)

http://img117.imageshack.us/my.php?image=krakowskapa
rase4.jpg

Mam nadzieję, że się otworzy.