Jak schudnąć ?

1. Data: 2000-11-10 10:32:48

Temat: Jak schudnąć ?
Od: "Sebastian \"Wasyl\" Karczewski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
We wtorek założyłem się o to, że do 3 grudnia schudnę 11,5 kg (111,5 kg, 23
lata, 195 cm)... Już ważę 110 kg. Moja dieta polega na tym, że nie jem. W
kilku programach słyszałem, że to nie najlepsza metoda, bo wtedy organizm
się osłabia.
Co mi radzicie ?
Kiedyś słyszałem o kuracji kapuścianej i to mi odpowiada. Jem, ale
nie tyję...

Za wszystkie odpowiedzi (proszę także na priv - nie subskrybuję grupy) i
linki do stron na ten temat serdecznie dziękuję...

PS Tym razem założyłem się o rzecz niematerialną, kiedyś dzięki tym grupom
wygrałem w podobny sposób 200 DM :-)

-
Sebastian Karczewski vel Wasyl, [gsm/sms] +48 606375866
w...@p...com, http://www.karczewski.hg.pl

2. Data: 2000-11-10 10:40:19

Temat: ODP: Jak schudnąć ?
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się osłabia.
> Sebastian Karczewski vel Wasyl, [gsm/sms] +48 606375866

Proponuje jogging - codziennie 2 h. Dziala niezawodnie :)

Piotr

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2000-11-10 11:17:34

Temat: Re: Jak schudnąć ?
Od: "Robinhod" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I sex 2h dziennie i wedkowanie no i oczywiscie DO

a.pl...

4. Data: 2000-11-10 11:20:34

Od: "Robinhod" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I zbieranie grzybów, i jeżdżenie na rowerze, i plecenie koszy, i przysiady
na balkonie dużo dużo połykanych tabletek coby przemysł farmaceutyczny nie
upadł.:-))

5. Data: 2000-11-10 14:31:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Blaszke napisał(a) w wiadomości:
<3...@m...pulawy.pl>...
[ciach]
> Czy ktoś może potwierdzić albo
>zaprzeczyć że ilość komórek tłuszczowych w organiźmie dorosłego człowieka
się
>nie zmienia a zmienić może się tylko ich rozmiar?

Potwierdzam, ilość ustala się w okolicach 9 roku życia.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

6. Data: 2000-11-10 15:03:55

Od: Krzysztof Blaszke <k...@m...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Sebastian \"Wasyl\" Karczewski napisał(a):

> [...]
> kilku programach słyszałem, że to nie najlepsza metoda, bo wtedy organizm

Chyb zrobiłeś rzecz niemądrą. Moim zdaniem nie da się schudnąć szybko. Po
takim szybkim chudnięciu ludzie zazwyczaj przybierają na wadze więcej niż
ważyli
przed dietą.

Moja wypróbowana i skuteczna metoda to ogólne ograniczenie jedzenia (zwłaszcza
"szlaban" na kolację) i ruch, przyjemny relaksujący sport (żeby sie nie
przećwiczyć).
Niestety jest to metoda wymagająca dużo czasu. Czy ktoś może potwierdzić albo
zaprzeczyć że ilość komórek tłuszczowych w organiźmie dorosłego człowieka się
nie zmienia a zmienić może się tylko ich rozmiar? Jeśli tak to byłaby to metoda
na resztę życia :-). Niewątpliwym plusem tej metody jest czerpanie satysfakcji
ze sportu i z zamiany ilościowej posiłków na ich jakość :-). Pozdrawiam
serdecznie

Krzysztof

7. Data: 2000-11-10 15:34:16

Od: "Monika Bacińska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian "Wasyl" Karczewski" <w...@p...com> napisał w
wiadomości news:8ugiqm$6is$1@news.tpi.pl...
> We wtorek założyłem się o to, że do 3 grudnia schudnę 11,5 kg (111,5 kg,
23
> lata, 195 cm)... Już ważę 110 kg. Moja dieta polega na tym, że nie jem. W

Na razie zapewne sie odwadaniasz i dlatego mniej wazysz. Calkiem serio
polecam Ci dobre (!)wczasy odchudzajace. Na samych wczasach niewiele
schudniesz, ale daja Ci niesamowitego kopa i dalej przez pol roku waga sama
spada.
Tylko nie nalezy jechac w sezonie bo trzeba jako spocony kotlet biegac
miedzy wypoczywajacymi turystami a wszedzie pachna gofry i smazone rybki.

Ja 2 lata temu schudlam 12 kg, ale w sumie w ciagu roku (choc wiekszosc w
ciagu pierwszych 3 m-cy) no i z o polowe od Ciebie mniejszej wagi. Moj
kolega w tym roku schudl nie wiem ile, ale wazyl tez powyzej stowy a widac
po nim ze bardzo zeszczuplal (tez byl na wczasach w jakims wojskowym osrodku
nad morzem).

Naprawde to radze duuuuzo cwiczyc, 5 razy w tygodniu !!! (ale nie z
ciezarami!, tylko cwiczenia aerobowe - takie, ze jestes spocony jak mysz,
ale puls Ci tylko nieznacznie wzrasta, m.in. rower, plywanie, marszobiegi,
fat-burning w klubach fitness), i ograniczyc jedzenie, ale z niego nie
rezygnowac (tzn zrezygnowac ze slodyczy, cukru i tlustych rzeczy, a przede
wszystkim odstawic wszelkie inne napoje (sam cukier!) poza woda niegazowana,
kefirem (ma genialny wplyw na brzuch wewnatrz i zewnatrz), ewentualnie
gorzka kawa / herbata / ew. ziolka). Jesz warzywa surowe i gotowane, mieso
(indyk, kurczak, chuda cielecina, ryba), tez gotowane lub duszone, owoce
(ale uwazaj, bo np. winogrona maja b. duzo cukru!!!), troche ryzu, chlebek
chrupki lub graham z otrebami ( ogole jedz duzo blonnika, to jak miotla
przeczysza organizm), zupy warzywne bez smietany i okrasy. Zupy sa dobre, bo
wypelniaja brzuch, sa cieple, zdrowe bo warzywka, a maja duzo wody.

Powodzenia,

:-) Monika

8. Data: 2000-11-10 16:40:09

Od: "Sag_Surfer" <j...@o...gda.osk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu gotują a nie odchudzają- nie ta grupa

9. Data: 2000-11-11 15:55:39

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ze sportu i z zamiany ilościowej posiłków na ich jakość :-). Pozdrawiam

Ilości komórek w swoim organizmie nie jestem w stanie policzyć i właściwie
do niczego mi nie jest to potrzebne, Ale zauważyłeś bardzo istotną rzecz (i
każdy organizm na nią reaguje bezbłędnie): " z zamiany ilościowej posiłków na
ich jakość", -- i o to chodzi!Pozdrawiam. Krystyna

10. Data: 2000-11-11 21:09:35

Od: "Marta" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1000 kalorii dziennie. To w tygodniu utrata od 1 do 2 kilo....
Działa....
Schudłam 1 5 kilo...
Marta

W koncu sie betonowi dostało
Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?
Antykoncepcja - spirala
Przeszczep komorek zarodkowych miesni
Aspirin protect, pytanie.