Jak sie czuje samotna kobieta

1. Data: 2001-08-20 11:03:36

Temat: Jak sie czuje samotna kobieta
Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym, zeby napisaly dziewczyny (glownie w wwieku 20 - 25 lat) o tym
jak sie czuja bedac samotne, bez facetow. Jakie towarzysza im nastroje,
leki i te wszytskie pozostale doznania. Jak sie godza ze swoimi
decyzjami i rolami w spoleczenstwie ? Czy zamierzaja jakos zmienic swoj
stan ? Jak uwazaja - dlaczego stalo sie tak jak sie stalo? Jaka widza
dla siebie przyszlosc? Jesli sa jesczde jakies dodatkowe ALE.. to niech
tez opisza.

1. Data: 2001-08-20 11:10:22

Temat: Re: Jak sie czuje samotna kobieta
Od: "Anda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stan ? Jak uwazaja - dlaczego stalo sie tak jak sie stalo? Jaka widza
> dla siebie przyszlosc? Jesli sa jesczde jakies dodatkowe ALE.. to niech

czytałeś "Dzienniki Bridget Jones"? tam jest odpowiedź

pozdr
Anda

1. Data: 2001-08-20 11:15:49

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9lqr56$rgl$...@n...tpi.pl, Anda at a...@w...pl wrote on 08-20-01
13:10:

> czytałeś "Dzienniki Bridget Jones"? tam jest odpowiedź
>
> pozdr
> Anda

To jedna z mozliwych odpowiedzi :)
Ja czuje sie calkiem podobnie jak wtedy, kiedy bylam z facetem - czasem
bardzo dobrze, a czasem samotnie, raz zmeczona, kiedy indziej uskrzydlona
brakiem toksycznych relacji. Jak to w zyciu. Zle, kiedy nie ma w nim
milosci, ale milosc jest jak cien - prozno szukac jej stalej obecnosci.
Pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-08-20 11:22:43

Od: "_Yoshi" <x...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anda <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lqr56$rgl$...@n...tpi.pl...

> czytałeś "Dzienniki Bridget Jones"? tam jest odpowiedź
>
> pozdr
> Anda

A wystarczy ze obejrze film ? ;)
_Yoshi

1. Data: 2001-08-20 11:29:19

Od: "Anda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wystarczy ze obejrze film ? ;)
> _Yoshi

raczej nie:)

Anda

1. Data: 2001-08-20 11:44:49

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Yoshi <x...@c...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lqs0k$sjn$...@h...uw.edu.pl...
> A wystarczy ze obejrze film ? ;)

Nie. Film jest zupelnie inny niz ksiazka... Moim zdaniem duzo gorszy. Wiele
wydarzen zostalo w filmie pominietych, czego zaluje bardzo.

*Madzia vel Natchniuza* ~ Spammers Club
n...@p...onet.pl ~ www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287 ~ GG# 67384
"Dwie rzeczy nie maja granic: Wszechswiat i ludzka glupota"

1. Data: 2001-08-20 11:50:07

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anda <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lqr56$rgl$...@n...tpi.pl...
> czytałeś "Dzienniki Bridget Jones"? tam jest odpowiedź

Hmm... Czy ja wiem? Nie jestem pewna, czy w ksiazce H. Fielding mozna
znalezc odpowiedz. Kazda kobieta inaczej bedzie sie zachowywala, inaczej
czula, inaczej myslala, bedac samotna. To zalezy od kontkertnej osoby.
Bridget, jak to ujela Joanna, jest tylko jedna z mozliwych odpowiedzi.

Chyba robi sie powoli OT. To nie jest pl.rec.ksiazki, wiec juz lepiej
skoncze ten post ;-)

1. Data: 2001-08-20 11:55:39

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

Witam!

> Chcialbym, zeby napisaly dziewczyny (glownie w wwieku 20 - 25 lat) o tym
> jak sie czuja bedac samotne, bez facetow.

Aktualnie nie naleze do samotnych kobiet, ale dobrze pamietam, jak to jest
byc sama.

> Jakie towarzysza im nastroje,
> leki i te wszytskie pozostale doznania.

Mnie przede wszystkim brakowalo tego poczucia bezpieczenstwa, ktore daje mi
kochajacy partner. Uwielbiam czuc, ze jestem komus potrzebna, ze komus na
mnie zalezy, a tego tez troche brakowalo. Niemniej, brak mezczyzny, dla mnie
przynajmniej, nie jest rownoznaczny z ciagla depresja, zlym nastrojem. Bedac
samotna, rowniez mialam swoje lepsze i gorsze dni, tak jak teraz zreszta, u
boku wspanialego faceta.

1. Data: 2001-08-20 12:34:31

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie czuje samtym facet
czasem podobnie
ale nie nazywa sie go starą panna
ludze boją sie zapraszać go na imprezę po poderwie im partnerów
nudzi sie czasem w sobotnie popołudnie
lub............................
zawsze można coś dodać
można powiedzieć są przyjciele ale oni nie zawsze wystrczą

1. Data: 2001-08-20 13:23:39

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anda wrote:

> [...]

jakas dramatyczna nuta... "dlaczego stalo sie tak, jak sie stalo"....
pytasz o to dziewczyny w wieku 20 lat?!?!?! teraz wlasnie jest dla nich
najlepszy czas na samotnosc, jesli tego nie docenia, to znaczy, ze nie
docenia tez zwiazku z mezczyzna.

takie moje zdanie....

Jaka widza

> czytałeś "Dzienniki Bridget Jones"? tam jest odpowiedź

oh, bzdura! primo - BJ jest starsza niz 20-25 lat, jest mniej wiecej w
moim wieku i ja oficjalne wspolczuje kobietom, ktore sie identyfikuja z
BJ.
samotnosc jest swieta. samotnosc jest inspirujaca, samotnosc jest
wyzwaniem, spelnieniem, radoscia.... samotnosc jest tym, co sam(a) z nia
zrobisz.

nie, nie mowie, ze jest lepsza od zwiazku z mezczyzna/kobieta.
jest po prostu INNA. ma swoje plusy i swoje minusy.
na wszystko w zyciu jest czas - na samotnosc i na ludzi.

nie demonizujcie Samotnosci...!

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

Czy ktoś wie gdzie jakiś kurs z Rorschacha ?
proszę o pomoc !!!!
Rozbite lustro
a w dzisiejszej panoramie
pytanie do facetow