Jak się odkochać ?

1. Data: 2000-01-02 15:36:42

Temat: Jak się odkochać ?
Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pomóc dziewczynie która jest zaślepiona "miłością" do pewnego chłopaka
(zajętego) ...
Od razu piszę że ona na prawde chce zapomnieć lecz jej się to nie udaje.
Czy są jakieś sposoby na niespełnioną miłość ?
(tylko nie piszcie że lekarstwem na miłość jest inna miłość)

Spinacz ( s...@k...net.pl )

1. Data: 2000-01-02 19:47:19

Temat: Re: Jak się odkochać ?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Spinacz" <s...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
> Czy są jakieś sposoby na niespełnioną miłość ?
> (tylko nie piszcie że lekarstwem na miłość jest inna miłość)

przechodzilam to juz kiedys i szczerze powiem, ze to nie bylo latwe, ale jak
juz sie udalo to bylam strasznie szczesliwa..
oki, ale dosyc o mnie
moze to zabrzmi glupio ale pamietnik to jest naprawde dobra rzecz
a poza tym wyplakanie sie i opowiedzenie ze wszystkimi detalami
przyjaciolce/przyjacielowi
unikanie chodzenia tam gdzie ten ktos przebywa
i ogolna pogoda psychiczna
najwazniejsze to miec kogos komu mozna sie zwierzyc
btw dlazcego jej nie poderwiesz?
to by bylo najlatwiejsze...

jak to powiedziales "lekarstwem na nieszczesliwa milosc jest onna milosc"

mała

1. Data: 2000-01-02 20:44:45

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to powiedziales "lekarstwem na nieszczesliwa milosc jest onna milosc"
czasami wychodzi z tego jedna wielka tragedia...
spider.

1. Data: 2000-01-02 22:43:17

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: <1NOb4.9167$N3.208657@news.tpnet.pl>...
>czasami wychodzi z tego jedna wielka tragedia...
>spider.

Zależy jak do tego podejdziesz
Machalas

1. Data: 2000-01-02 22:53:31

Temat: Odp: Jak się odkochać ?
Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-btw dlazcego jej nie poderwiesz?
-to by bylo najlatwiejsze...

moje proby spelzają na niczym
bo widzisz podrywac tez trzeba umiec ,a ja nie mam w tym doswiadczenia
wiec moze dlatego jestem w tym nizbyt dobry...

1. Data: 2000-01-03 11:47:01

Od: arfi <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

buduje sie charakterystyke osoby .... rozwija sie tylko te cechy ktore
sie tobie nie podobaja (np. jesli nie lubisz sadysty w nim to koncentruj
sie na tym itp) mozna z kims zerwac bo jest za dobry, za bardzo ciebie
kocha .... kazdy powod jest dobry,

druga metoda to spojrzenie od swojej strony, czyli jak on wplywa na
ciebie ... tu tez warto sobie wmowic pare rzeczy

trzecie to nie odkochiwac sie ... kochac wielu

mozna stosowac wizualizacje .... czyli wyobrazac sobie ze koles jest jak
wlos ktory utkwil w gardle albo siedzi na podniebieniu ...

itp

ps. po co sie odkochiwac? -- niektorzy lubia jak jest im zle

apropo starania sie zapomniec ..... jak sie starasz nie myslec o kims to
juz o nim myslisz ... a moze za kazdym razem jak pomysle o nim to
aplikuje sobie 220volt ....

1. Data: 2000-01-03 15:14:10

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo widzisz podrywac tez trzeba umiec ,a ja nie mam w tym doswiadczenia
> wiec moze dlatego jestem w tym nizbyt dobry...

ojej...
chciec to moc
a moze bys jej o TYM powiedzial
wszystkiego trzeba sprobowac

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-03 17:13:37

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spinacz wrote:

> [...]
> Od razu piszę że ona na prawde chce zapomnieć lecz jej się to nie udaje.
> Czy są jakieś sposoby na niespełnioną miłość ?

Powiem wprost - jak czlowiek jest zakochany to glupieje. Ale wiekszosci to
przechodzi w z czasem. A podkopywanie milosci moze sie skonczyc tylko i
wylacznie tym, ze staniesz sie wrogiem. Pomagaj Jej ale nie poprzez negowanie
jej wybranego.

Flyer

1. Data: 2000-01-03 21:26:26

Od: "Gumeek" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Spinacz <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LFQb4.9562$N...@n...tpnet.pl...

> moje proby spelzają na niczym
> bo widzisz podrywac tez trzeba umiec ,a ja nie mam w tym doswiadczenia
> wiec moze dlatego jestem w tym nizbyt dobry...

nie narzekaj tylko dzialaj, bo nigdy sie nie nauczysz
mi tez sie wydawalo ze nie pociagam kobiet, ze nie umiem pordywac a pozniej
sie okazalo ze uwiodlem skuteznie kilka bardzo trudnych do zdobycia kobiet
(calkowicie nieswiadomie) wiec moze ONA tam na ciebie spoglada od czasu do
czasu ? moze cos czuje ? sprawdz

G.

1. Data: 2000-01-03 22:31:47

Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz ...
>ojej...
>chciec to moc
>a moze bys jej o TYM powiedzial
>wszystkiego trzeba sprobowac

boje sie ze jesli to zrobie strace przyjazn i jej zufanie (chyba do mnie
ma...
choc nie jestem pewien ze o szystkim mi mowi)
zamknelaby sie na mnie i inaczej traktowala (teraz traktuje mnie jak kolege
,
no moze lepszego kolege - ma jeszcze chyba 2 kolegow ktorzy wiedza
od niej to co ja )
Serdecznie pozdrawiam - SPINACZ

Muzyka
plastikowe butelki