Re: Jak sie pozbylam cellulitu

Data: 2002-12-04 15:46:56
Temat: Re: Jak sie pozbylam cellulitu
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
news:asl6nm$cu3$1@news.tpi.pl...

> Gdzie, gdzie , och ach, powiedz bo mi tu slina kapie na klawiature a jezyk
> mi spadl juz na buty
Jest to pizzeria Tivoli na ulicy Stolarskiej 8
Telefon 431 15 26
zamawiac mozna od 9:30-21:00
Jesli chodzi o salatki to w ofercie maja;
Tovoli 9,90
Capresa 11,00 (to ta o ktorej mowie)
Tonno e fagioli 11,00
Nicejska 12,90
Grecka 12,90
Dodatkowy sos do salatek 1,90

A pizze maja najlepsze jakie jadlam. Po prostu rewelacyjne. Porzadne ciasto
, naprawde najlepsze skladniki ceny zabojcze i wogole.Jeszcze nie
probowalam lasagne (moja ulubiona potrawa) ale niedlugo niedlugo;-)
Tak pozatym to polecam to miejsce bezposrednio bo nadaje sie na wszelakie
romantyczne wyjscia;-)

> ...ale mam nadzieje ze ta salatka jest z prawdziwa mozarella a nie z tym
> zoltym paskudztwem? Aha napisalas ze z biala, wiec pewnie z prawdziwa.

Oczywiscie ze prawdziwa. Taka rozplywajaca sie pod jezykiem, bialutka ...
achhh...

> O matko ale zglodnialam!

Ja tez:-(
> Kaska