Re: Jak sie przelamac?

Data: 2004-06-25 12:56:50
Temat: Re: Jak sie przelamac?
Od: "Duch" <a...@p...com>

Użytkownik "Hubert " <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cbfhii$pmt$1@inews.gazeta.pl...

> mi
> czesto
> gapi
> prostu
> niej

Chyba normlne ze tak sie zachowjesz.
Moze obawa przed otwarciem takiej puszki pandory?
Moze obawa przed rozczarowaniem leczenia? - psycholog/psychiatra okaze sie
takim samym czlowiekiem z problemami :)
Rozwiazywanie problemu to tez dlubanie w bardzo delikatnych czesciach swojej
osoby - to musi oniesmielac i
budzic opór, obawe.
Jakos rozumiem w czym rzecz :)
Moze sproboj sama stanac troche na nogi? (ale jak?)
Duch