Jak sie robi PYZY ?

131. Data: 2005-11-19 18:29:52

Temat: Re: Jak sie robi PYZY ? [ot]
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Nov 2005 19:07:03 +0100, Waćpanna lub waćpan Lia, w wiadomości
<news:9i5j3tbfshab.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> Biszkopty pudrowe Tago. Niestety sa tak leciutkie, że można całe opakowanie
> zjeść na jedno posiedzenie. Ale są genialne :)

Dzięki, obadam. W PiPie są? :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

132. Data: 2005-11-19 18:53:53

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-19 19:29:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

> Dzięki, obadam. W PiPie są? :>

Chyba nie.
W Geancie, Auchan na pewno są. Niestety Tago jakoś tak wybiórczo w Poznaniu
sie osadziło, a słodycze mają rewelacyjne.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

133. Data: 2005-11-19 19:48:02

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

>Dnia 2005-11-19 14:51:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
>przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

>Bo nie kupujesz. A taki baton musli z żurawinami to pychota :)

Ototo ;)

Kot po krokietach i mandarynkach

134. Data: 2005-11-19 20:23:53

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Nov 2005 20:48:02 +0100, Waćpanna lub waćpan Kot, w wiadomości
<news:437F8436.5070407@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Kot po krokietach i mandarynkach

aaaa... jak ja wytrwam okres świąteczny bez mandarynek ;/ ;/ ;/
cholerna dieta, cholerne zdrowie
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Piwa i pacierza nigdy nie odmawiam.

135. Data: 2005-11-19 21:14:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1f97vxxufj2xt.dlg@iska.from.poznan>
Lia <L...@p...onet.pl> pisze:

> Bo nie kupujesz. A taki baton musli z żurawinami to pychota :)

A to o to chodzi? Bo myślałam, że zbożowy w sensie bułka albo chleb.
Muessli z żurawinką jest pycha!

--
PozdrawiaM

136. Data: 2005-11-19 21:16:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:kuq0h14jiw0s.dlg@iska.from.poznan>
Lia <L...@p...onet.pl> pisze:

> A ostatnio na topie u mnie są Lindty - marcepan z jabłkiem i
> cynamonem :D

A mnie one jakoś nie podeszły.
Albo marcepan albo cynamon.
Razem to siakieś takie przedobrzone.

--
PozdrawiaM

137. Data: 2005-11-19 21:21:32

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-19 22:16:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> A mnie one jakoś nie podeszły.
> Albo marcepan albo cynamon.
> Razem to siakieś takie przedobrzone.

Przekroczyło Twój poziom akceptowalnej słodkości?
Bo słodkie pioruńsko - ale to dobrze ;>

138. Data: 2005-11-20 07:49:00

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> [...]
><news:437F8436.5070407@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

>aaaa... jak ja wytrwam okres świąteczny bez mandarynek ;/ ;/ ;/

Matku bosku, co Cie dopadlo, ze nie mozesz jesc tej kwintesencji Swiat -
mandarynek ???

Kot zszokowany i pelen wspolczucia...

139. Data: 2005-11-20 09:40:10

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Nov 2005 08:49:00 +0100, Waćpanna lub waćpan Kot, w wiadomości
<news:43802D38.3040702@gazeta.pl> zawarł, co następuje:
> Matku bosku, co Cie dopadlo, ze nie mozesz jesc tej kwintesencji Swiat -
> mandarynek ???

Owoce cytrusowe wszystkie mam wyłączone i ogólna w miarę lekkostrawność ;/
Kapusta, strączkowe - odpadają, czekolada w minimalnych ilościach, mleczne
tylko niektóre... Ot, nadwrażliwość i drażliwość układu żarciowego.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Chodzenie po bagnach wciąga.

140. Data: 2005-11-20 11:28:51

Temat: Re: Jak sie robi PYZY ?
Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-11-18 19:10 Nixe z nienacka napisal/a:
> jakoś nikt nie narzeka, że ktoś używa nazwy dla czegoś, co nijak
> napoleonką, szarlotką, parówką czy bigosem nie smakuje.

Ja narzekam!
Narzekam mianowicie na to, że w Warszawie napoleonka nie smakuje
napoleonką - nijak! za to smakuje kremówką.

--
oshin, narzekając

polskie nazwy przypraw: turmeric & fenugreek
Coś pysznego z piersi kurczaka
Sajgonki po mojemu...
Jak zrobić placki do kebabów ?
Mus czosnkowy???