Jak sobie kobiety radza

141. Data: 2004-05-13 11:32:19

Temat: Re: Jak sobie kobiety radza
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message
news:56m6a0pfacao19br2259h2kpgo6ui6a5e5@4ax.com...

> Oh my, jakie duże słowo.
>
> Agnieszka (malutka i przyziemna)

widac.
iwon(k)a

142. Data: 2004-05-13 20:15:21

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>bo ty wolisz, nie oznacza iz nie nalezy wyjsc z siebie
>i stanac obok.

Można.

Agnieszka (nienarzucająca się i podejmująca własne wybory życiowe)

143. Data: 2004-05-13 21:33:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale byłaś w stanie ocenić Asmirę jako niewdzięczne dziecko, na tej samej
> podstawie?

bo asmira napisala a nie jej matka. i to asmira
zaprezentowala swoje uczucia, a nie jej matka.

> Nie, dzieci mają tendencję do idealizowania dorosłych, gdyby Asmira patrzyła
> na matkę oczami dziecka - wybaczyłaby jej chyba prawie wszystko - nigdy nie
> słuchałaś dzieci z domów dziecka, które mają patologicznych rodziców, a
> jednak ich kochają?

a ty slyszalas? ja slyszlam odwrotnie.

> IMHO Asmira( sorry, Asmira, że tak po Tobie jeździmy), nie kwapi się do
> pomocy, bo matka jest dla niej tak samo ważną osobą, jak sąsiadka z dołu,
> czyli bez szczególnej więzi. Zresztą, napisała, że właściwie powinna jej
> pomóc, ale nie jest w stanie( nie fizycznie, tylko właśnie emocjonalnie)

to wiemy, wyrazila sie jasno.

> No, niestety, kto sieje wiatr zbiera burzę.

nie wiesz "jak ten wiatr byl siany".

> Zupełnie obcej, pewnie, człowiek się dowartościuje, że taki szlachetny.. A
> osobie, o której sądzisz, że cię skrzywdziła?

a matka asmiry ja skrzywdzila?

a odpowiedz brzmi- zlezy co by sie stalo.

przeciez to jest jasne jak slonce.

iwon(k)a

144. Data: 2004-05-13 21:33:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, dzięki, dzięki ;-)
prosze :)

> No, Ty chyba piszesz w celu wręcz przeciwnym;-)

w tym watku, tak.

> A może Asmira tylko stwierdziła fakty i nie oczekiwała niczego?
> A że komentarze się pojawiły, no cóż, to jest grupa dyskusyjna.

amen. mowilam to od poczatku.

iwon(k)a

145. Data: 2004-05-13 22:25:57

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Ewa Ressel" <r...@p...fm> wrote in message

> zakladam bowiem, ze matka nie byla patologiczna. asmira
> sie nie odezwala. moge sie mylic rzezc jasna. jak na razie
> podtrzymuje to co napisalam.

Asmira nie od dzis pisze o problemach rodzinnych w grupach, wystarczylo
zajrzec do googli:
http://tinylink.com/?tKLf0eMWcv i z tego samego watku:
http://tinylink.com/?w00Yv1opsl
i jeszcze z innych grup dowod na "egoizm" Asmiry:
http://tinylink.com/?LHBPsUZVqH

Bardzo szybko osadzasz, a akurat Asmira zmaga sie z problemamy rodzinnymi
nie od wczoraj.
Kasia

146. Data: 2004-05-13 23:19:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> wrote in message

> [...]
> http://tinylink.com/?LHBPsUZVqH
>
> Bardzo szybko osadzasz, a akurat Asmira zmaga sie z problemamy rodzinnymi

szczerze powiedziawszy jeszcze bardziej sie dziwie, temu co
napisala asmira, dalej podtrzymujac co napisalam.
z tych linkow, wynika raczej, iz to ojciec byl przyczyna
problemow, a matka byla na kierwoniczych stanowisakch, wiec
mozna sie domyslic, iz praca byla dla niej nie tylko
odbebnieniem 8 godzinek dziennie i do domku. nie mowiac
juz o jej zyciu osobistym z mezem pijakiem. chyba logiczne jest, iz
daltego praca byla dla niej tak wazna- w koncu ktos
musial na dzieci zarabiac. co so szczescia osobistego
mozna sie domyslic, iz nie bylo wesolo, skoro maz zagladal
do kieliszka.

iwon(k)a

147. Data: 2004-05-14 18:58:17

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> musial na dzieci zarabiac. co so szczescia osobistego
> mozna sie domyslic, iz nie bylo wesolo, skoro maz zagladal

Pisalas o egoizmie Asmiry, nadal podtrzymujesz taka opinie o niej? Ja
mysle, ze wlasnie wiadomosci z tych postow calkowicie powinny zmienic Twoje
podejscie do jej problemu.
Kasia

148. Data: 2004-05-15 07:28:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> bo asmira napisala a nie jej matka. i to asmira
> zaprezentowala swoje uczucia, a nie jej matka.

Znasz tylko jedną stronę medalu, w dodatku szczątkowo, więc...

> a ty slyszalas? ja slyszlam odwrotnie.

Owszem, chodziłam nawet z takimi dziećmi do szkoły. Rodziców mieli podłych,
ale to dzieciom nie przeszkadzało ich idealizować.

> nie wiesz "jak ten wiatr byl siany".

Niemniej jednak to matka była dorrosła, nie dziecko, kiedy był siany wiatr.

> a matka asmiry ja skrzywdzila?

W pewnym sensie, w odczuciu Asmiry - tak.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

No co jest?
razem a jednak osobno(dlugie)
[albertan] religia rodzica a zycie potomka
Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
Aleksander Kwaśniewski - życiorys i mało znane fotografie.