Re: Jak sobie radzicie z trollami?

Data: 2018-02-19 18:52:19
Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: Kviat

W dniu 2018-02-19 o 15:02, z...@g...com pisze:
> Chciałem zapytać jak sobie radzicie z trollami bo na naszym forum zaczynają się
panoszyć i grupa dyskusyjna już nie służy do wymiany informacji a przypomina za
przeproszeniem wychodek. Co robić z osobnikami, którzy trollują i hejtują przy
najmniejszej okazji lub bez niej?

Nic z tym nie zrobisz. Jak leci hejt w TV, to możesz sobie pokrzyczeć do
telewizora albo wyłączyć. Tu jest tak samo.
Kiedyś wydawało się, że brak karmy to skuteczna metoda. Przynajmniej
dopóki internet nie był tak powszechny i na tyle drogi, że nie każdy
mógł sobie pozwolić. Życie to zweryfikowało i okazało się, że brak karmy
trollom nie przeszkadza. Nawet trollowanie trolli już nie działa, więc
nie ma co się denerwować. Szkoda zdrowia.

Trolling, jak wszystko na tym świecie :) ewoluował. Na grupach
dyskusyjnych zostały trolle amatorskie, z którymi można się pobawić. Nie
są w stanie technicznie i mentalnie przebić się na dużych portalach
społecznościowych. Za wysoka półka dla nich i giną w tłumie, co bardzo
ich irytuje. Nie mają zasobów i szans na konkurowanie z zawodowcami.
Z drugiej strony, grupy dyskusyjne dla zawodowców nie są atrakcyjne,
więc tradycyjne trolle bezpiecznie sobie tutaj wegetują.

Mnie bardziej ciekawi dlaczego osoba, która narzeka na trolle, sama nie
zapoda jakiegoś tematu do dyskusji?

Pozdrawiam
Piotr