Re: Jak sobie radzicie z trollami?

Data: 2018-03-10 04:36:20
Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 7 marca 2018 17:15:25 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Że się wtrącę...
>
> A nie przez swoje ego? Albo przez to, że miała jakieś środowiskowe
> utrudnienia w swoim rozwoju?

PRZEZ EGO? raczej nie; kazdy z nas ma ego.
nie jestem pewien, ale nawet Anioly chyba tez.

utrudnienia srodowiskowe, tez chyba nie.
po prostu zaczela w to wchodzic, bo ma dusze artystyczna,
a umysl matematyczno-logiczny, a jak tacy ludzie nie moga uwierzyc w Boga,
to zazwyczaj szukaja sensu zycia w innym, duchowym, swiatopogladzie.
i wowczas zaczely jej sie snic bardzo nieprzyjemne rzeczy
i zamiast swiatla pojawily sie demony chyba.
a przeciez doskonale wiem, jak destrukcyjnie moga wplywac te byty
na umysl ludzki i swiadomosc czlowieka nawet po wybudzeniu.

> Sądzę, że trudno medytować w społeczeństwie rozbestwionych, gówniarskich
> aktywistów, którzy wszędzie się wcisną trąbiąc z jakimiś hasłami, a to "naród"
> wzywa, a to "partia", a to "ojczyzna", a to "bogowie", co jest tylko pretekstem,
> żeby podtrzymać tutaj permanentnie rozegzaltowaną, intensywną emocjonalnie
> atmosferę z kultem czynu.

nie bardzo rozumiem, co chciales przez to powiedziec, wiec trudno tu wyrazic
mi opinie na ten temat.

> A jeśli chodzi o założenie rodziny, gdzie kultywowano by poprawnie Dharmę, to
> z mojego punktu widzenia: w Polsce można o tym zapomnieć. Chyba żeby żonę
> z Azji sprowadzić.

wybacz Jakubie, ale nie znam tego pojecia. jednakze tez dodam, ze pisalem
w poprzednim poscie emocjonalnie, wiec pewnie krzywdzaco dla wielu wyznawcow
tej religii. no, niby buddyzm nie religia, traktujac "kolokwialnie" wypowiedzi
przedstawicieli innych religii, ale ja go za taki uznaje.
naprawde nie wiem dlaczego, ale tak mam od dziecka,
nawet nie znajac nauk tego swietego czlowieka.
bywa juz jakos tak, ze zawsze cos sie wie, chociaz nikt ci tego nie powiedzial.

pozdrawiam,
jacek

"Sekret zdrowia dla umysłu i ciała to nie opłakiwać przeszłości, nie martwić się o
przyszłość lub oczekiwać problemów, ale żyć mądrze w chwili obecnej."
- to dzis o naukach Buddy sie dowiedzialem.

zobacz, podobnie wypowiadal sie Pan Jezus. prawda i nieprawda zarowno, moim zdaniem,
w zaleznosci od (chwili obecnej - taka mysl zostala w miedzyczasie mi
najprawdopodobniej zasugerowana)tego, czy dotyczy spraw jednostkowych,
czy jednostka - spolecznosc.

moze o tym np. podyskutujemy?