Jak stwierdzić zakażenie pasożytami

11. Data: 2011-08-13 19:42:19

Temat: Re: Jak stwierdzić zakażenie pasożytami
Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:j22uab$q1n$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
ejewej,Blecha...Czytam

> Tam przy okazji jeszcze mózg Ci mogą wyczyścić - bez Twojej wiedzy.
>

> --
> animka

Rozumiem,że jeśli komuś polecam "zainteresowanie się tematem" a Ty piszesz .
że "mózg się wyczyści" to masz jakieś doświadczenia w tym temacie. Objaśnij
bo dużo ludzi będzie zainteresowanych jak bez czyjejś wiedzy można wyczyścić
mózg.

Psot

12. Data: 2011-08-14 11:14:48

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Psot wrote:

> [...]
> piszesz . że "mózg się wyczyści" to masz jakieś doświadczenia w tym
> temacie. Objaśnij bo dużo ludzi będzie zainteresowanych jak bez czyjejś

Psot, Animka to naczelny troll usenetu. Odpowiadanie jej jest stratą
czasu. Najlepiej od razu wrzuć do KF.

ból stóp
Gargarin - jaka skuteczność tego szitu?
Zakrzepica splotu żylnego odbytu - nacinać czy nie?
dopingi w SEX-SZOPACH - czy bezpieczne dla zdrowia?
mata masująca, ta sama cena, którą wybrać?