Jak szybko przygotować deser czekoladowy?

1. Data: 2006-02-21 08:28:05

Temat: Jak szybko przygotować deser czekoladowy?
Od: "Moniczka4ever" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pewien problem. Chciałabym szybko przygotować deser czekoladowy dla
czterech osób? Prosze o szybką odpowiedz.
Pozdrawiam!

2. Data: 2006-02-21 08:34:10

Temat: Re: Jak szybko przygotować deser czekoladowy?
Od: "Martyna" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Mam pewien problem. Chciałabym szybko przygotować deser czekoladowy dla
> czterech osób? Prosze o szybką odpowiedz.
> Pozdrawiam!

No to według mnie powinnaś kupiś coś w stylu jakiegoś "zimnego budyniu" no i
bitą śmietane hehe nie umiem tego robić =] Pozdrawiam =]

3. Data: 2006-02-21 13:11:57

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moniczka4ever" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam pewien problem. Chciałabym szybko przygotować deser czekoladowy dla
> czterech osób? Prosze o szybką odpowiedz.

Kup 4 tabliczki czekolady, obedrzyj z papierka, podaj na stół.

WYNIK: Szybki deser, bez sprecyzowania szczegółów zyczenia. ZALETY: Na ogół
wszystkim smakuje.

DJD

4. Data: 2006-02-21 13:13:36

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kup 4 tabliczki czekolady, obedrzyj z papierka, podaj na stół.
>
> WYNIK: Szybki deser, bez sprecyzowania szczegółów zyczenia. ZALETY: Na

A czy wszystkie mogą być jednakowe czy kazda inna??
i czy je połamać uprzednio czy niech każdy sobie łamie ile chce??
na talezyku podac czy tak na papierkach??

Marek

5. Data: 2006-02-21 15:42:47

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:dtf3n3$nqs$1@news.lublin.pl...

> [...]
> i czy je połamać uprzednio czy niech każdy sobie łamie ile chce??
> na talezyku podac czy tak na papierkach??

A to juz zalezy, czy podajesz "po studencku", czy "po domowemu" czy jeszcze
inaczej.

:)

DJD

6. Data: 2006-02-21 15:45:20

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

> A to juz zalezy, czy podajesz "po studencku", czy "po domowemu" czy jeszcze
> inaczej.

po studencku to tak samo, tylko, że zamiast papierków są szklanki i
zamiast czekolady wódka.

Waldek

7. Data: 2006-02-21 15:55:13

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> po studencku to tak samo, tylko, że zamiast papierków są szklanki i
> zamiast czekolady wódka.

Szklanki?? Czekolada na stole, a wódke kazdy przynosi ze sobą.

DJD

8. Data: 2006-02-21 16:35:10

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin schrieb:
> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości
>
> Szklanki?? Czekolada na stole, a wódke kazdy przynosi ze sobą.

a po co czekolada do czekolady po studencku?

Waldek

9. Data: 2006-02-21 17:19:36

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> a po co czekolada do czekolady po studencku?
>
> Waldek

No a jak sie trafi mieszane towarzystwo to jak wtedy??

Marek

10. Data: 2006-02-21 17:31:08

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. schrieb:

> No a jak sie trafi mieszane towarzystwo to jak wtedy??

a w mieszanym towarzystwie nie można pić? ;-)

Tak na serio, to za wódką nie przepadam. Ostatnio (znaczy w sobotę)
musiałem co prawda conieco jej wypić (rosyjskie wesele w Gwiezdnym
Miasteczku), ale przedostatnio to wódkę piłem chyba 10 lat temu. Wolę
czerwone wino.

Pozdrowienia

Waldek, chwilowo w Berlinie

jajecznica