Jak to jest?

1. Data: 2005-07-20 21:21:37

Temat: Jak to jest?
Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest ze kobieta woli szpetnego niz bezrobotnego?

Nich mi ktos wyjasni ten fenomen?

Czy kobiety mysla cipa?

2. Data: 2005-07-20 21:29:07

Temat: Re: Jak to jest?
Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora

> Czy kobiety mysla cipa?

Tak, ale tylko jeśli faceci myślą fiutem;)

Bęc;)

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

3. Data: 2005-07-20 21:50:51

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte napisał(a):
> Jak to jest ze kobieta woli szpetnego niz bezrobotnego?
>
> Nich mi ktos wyjasni ten fenomen?
>
> Czy kobiety mysla cipa?

No z tego co tu przytaczasz, to nie wygląda na to.

Cipą to myślą faceci, bo wolą bezrobotną piękność od szpetnej bogaczki ;)

4. Data: 2005-07-20 21:55:29

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte <q...@o...pl> napisał(a):

> Jak to jest ze kobieta woli szpetnego niz bezrobotnego?
>
> Nich mi ktos wyjasni ten fenomen?
>
> Czy kobiety mysla cipa?

po pierwsze, jestes idiota, jako ze juz wyjasnilismy sobie ten fakt przejde
do odpowiedzi.

po drugie twoje pierwsze pytanie jest sprzeczne z trzecim, bo jesli mysli
cipa to wybralaby ladnego a nie szpetnego.

po trzecie, bezrobotny znaczy nieudaczny, ktos kto nie nadaje sie ma kogos z
kim mozna budowac przyszlosc.

5. Data: 2005-07-20 22:09:27

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 21:55:29 +0000 (UTC), " Himera"
<h...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>cipa to wybralaby ladnego a nie szpetnego.
>
>po trzecie, bezrobotny znaczy nieudaczny, ktos kto nie nadaje sie ma kogos z

Masz spaczony tok myslenia, cipa ci sie kojarzy z waleniem, a nie z
maciezynstwem, chodziło mi o funkcje biologiczna.

Dlaczego wpólczesna kobieta majac zapewniony byt dalej mimowolnie
posługuje sie tym tokiem myslania, ja na przykad nie mysle fiutem, nie
chce przeleciec kazdej, moze ze pominienem sie dostosowac poziomem do
atawizmów jakie mi sie proponuje.

6. Data: 2005-07-20 22:19:04

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte <q...@o...pl> napisał(a):

> Masz spaczony tok myslenia, cipa ci sie kojarzy z waleniem, a nie z
> maciezynstwem, chodziło mi o funkcje biologiczna.

buahahahaha cipa i macierzynstwo?? juz lepiej by bylo jakbys napisal macica -
to sie kojarzy z macierzynstwem.

> Dlaczego wpólczesna kobieta majac zapewniony byt dalej mimowolnie
> posługuje sie tym tokiem myslania,

co znaczy miec zapewniony byt?

> ja na przykad nie mysle fiutem, nie
> chce przeleciec kazdej, moze ze pominienem sie dostosowac poziomem do
> atawizmów jakie mi sie proponuje.

nie tlumacz sie.

7. Data: 2005-07-20 22:28:51

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 22:19:04 +0000 (UTC), " Himera"
<h...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

>co znaczy miec zapewniony byt?

Miec co jesc i pic, utrzymac samotnie siebie i dziecko

>nie tlumacz sie.

poczułas sie lepiej, to dobrze

8. Data: 2005-07-20 23:10:34

Od: Proximus <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> po pierwsze, jestes idiota, jako ze juz wyjasnilismy sobie ten fakt przejde
> do odpowiedzi.

Uzasadnij "idiocie" dlaczego jest idiotą :)

> po drugie twoje pierwsze pytanie jest sprzeczne z trzecim, bo jesli mysli
> cipa to wybralaby ladnego a nie szpetnego.

Pewnie tak :)

> po trzecie, bezrobotny znaczy nieudaczny, ktos kto nie nadaje sie ma kogos z
> kim mozna budowac przyszlosc.

Przewrotnie zapytam. A jeśli jest bezrobotny tymczasowo, to co skreslić
go? To po części potwierdza teorię, ze kobiety leca na kasę... nie
wszystkie na szczęście :)
Pozdrawiam wakacyjnie

--
Proximus

9. Data: 2005-07-20 23:46:12

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte <q...@o...pl> napisał(a):

> Miec co jesc i pic, utrzymac samotnie siebie i dziecko

i pozniej jeszcze bezrobotnego fagasa?

jesli samotna kobita z dzieckiem szuka faceta to nie bezrobotnego ale faceta
przy kasie, ktory z czasem w miare mozliwosci odciazylby ja finanowo.

> poczułas sie lepiej, to dobrze

poczulam sie dwa razy gorzej czytajac ciebie.

10. Data: 2005-07-20 23:48:21

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proximus <p...@N...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Przewrotnie zapytam. A jeśli jest bezrobotny tymczasowo, to co skreslić
> go? To po części potwierdza teorię, ze kobiety leca na kasę... nie

ja zalozylam ze jest bezrobotny-bezrobotny.

kobiety leca na stabilnosc i zaradnosc. faceci, ci nieudaczni, wymyslili se
ze kobiety leca na kase aby poczuc sie lepiej, pomysla se na co mi taka
lafirynda co tylko kase widzi, a prawda jest taka ze sa nieudacznikami bez
grosza przy duszy.

z.Aspergera/autyzm - cd obsesji m.in dla Sławka
Jaka jest różnica?
Polska (i.. 'Zachód') to... Afryka!
Synesteci-żyją intensywniej?
tlumaczyc mu ze to zla kobieta? i czy taka jest?