Jak to jest??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

331. Data: 2013-07-20 23:23:56

Temat: Re: Jak to jest??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
http://tnij.org/xbiy

332. Data: 2013-07-20 23:24:02

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno o to samo, co reprezentują sobą np Niemcy "na wyjazdach" - brud,
> smród, jedzą jak świnie i tak się zachowują.

Na koloniach młodzieżowych byliśmy z wizytą u enerdowskich dzieci. Podczas
wspólnego obiadu zaczęli sobie...popierdywać przy stole- i cieszyli się z
tego:-(

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

333. Data: 2013-07-20 23:34:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:21, Chiron pisze:

> Ty?
> :D~

Do sprawdzenia w bibliografii.

Ewa

334. Data: 2013-07-20 23:47:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 23:24:02 +0200, Chiron napisał(a):

> Na koloniach młodzieżowych byliśmy z wizytą u enerdowskich dzieci. Podczas
> wspólnego obiadu zaczęli sobie...popierdywać przy stole- i cieszyli się z
> tego:-(

To KIEDYŚ.
A dziś nie jest lepiej - dalsza sąsiadka prowadzi agroturystykę,
przyjechali Niemcy na polowanie. Jej wrazenia można opisać jednym zdaniem:
RZYG, SYF, CHAMSTWO I MALARIA.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

335. Data: 2013-07-21 06:15:07

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:06, Chiron pisze:

> Masz na myśli Bbjk? Nawet o niej pomyślałem- kolejne podobieństwo- to
> antypolski stosunek do Żydów.

Masz na myśli moje oburzenie stwierdzeniem, które ktoś tu przytoczył
jako Twoje, że Żydzi sami winni sobie Holocaustu?

Jeśli rzeczywiście tak pisałeś i jeśli uważasz się za wzorzec Polaka,
to faktycznie, chroń mnie Panie i naszą ojczyznę przed takimi "patriotami".

To nie są pytania, to jest odpowiedź na zarzut "antypolskości".
Mam nadzieję, że jednak to pomyłka, ze nie masz takich poglądów.

336. Data: 2013-07-21 20:11:02

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <om8s1l4qsipa.d0jkfzuxezdp$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Jak to jest, że niecałe 5 (PIĘĆ!) milionów Irlandczyków stać na przyjęcie
> 800 000 Polaków - młodych, zdolnych, GOTOWYCH pracowników? Przecież te 800
> 000 to sa młodzi, silni, zdolni, wykształceni, gotowi do pracy ludzie - nie
> dzieci, na które trzeba byłoby najpierw latami łożyć!
>
> Jak to jest, że Polski, kraju 30-milionowego, nie stać na zatrzymanie tych
> 800 000 młodych ludzi u siebie???
>
> Ten rząd robi komuś dobrze, ale nie Polakom!!!
> 2 000 000 młodych, zdrowych ludzi wygnał z kraju. To już jest exodus, inne
> oblicze kolejnej eksterminacji narodu polskiego!

STAĆ BYŁO a nie STAĆ. Nie jesteś XL na bierząco z wiadomościami.
A jak to było? Otóż większość z Polaków ladowała w dziedzinach,
gdzie Irlanczykom nie chciało się robić [budowy, proste prace]
lub gdzie nie mieli konkurencji [medycyna]. Ale TERAZ
Irlandczycy kombinują, jakby wykopać tych 800.000 polaków, bo
albo są konkurencją dla biedniejącego społeczeństwa, albo wręcz
wyciągają rękę po pomoc społeczną.

PF

337. Data: 2013-07-21 20:11:02

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <51e81a7c$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>,
q...@g...pl says...

> Dnia 2013-07-18 16:10, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> W okolicach weekendu przyleci flyer. On z pewnością wyjaśni. I zapachnie
> psychologią.

Za bardzo nie wiem o czym mówicie, ale dobry spisek jest nie do
wykrycia. Spkiskowcy kombinują tak, żeby uniknąć kary i
posądzenia. Katyń nie był spiskiem [Sowieci myśleli, że są
bezkarni], otrucie Bony Sforzy również [znamy truciciela i
zleceniodawcę]. "Nauczyć gówniarza, a chodzi i powtarza" jest
najlepszym podsumowaniem umysłowości ludzi, którzy wierzą we
wszechwładne spiski. ;>

PF

338. Data: 2013-07-21 20:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 20:11:02 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> Irlandczycy kombinują, jakby wykopać tych 800.000 polaków, bo
> albo są konkurencją dla biedniejącego społeczeństwa, albo wręcz

Zapracowali.

339. Data: 2013-07-21 22:39:16

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <i1c9f8vas31i$.172669qijlci3$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Zapracowali.

W ciągu 2 lat? W ciągu 2 lat może zapracowali na pół roku
zasiłku.

PF

340. Data: 2013-07-21 22:50:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 22:39:16 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> i...@g...pl says...

> W ciągu 2 lat? W ciągu 2 lat może zapracowali na pół roku

A gdzie mowa o dwóch?
--
[...]

Ortodoksi żydowscy przeciwko Izraelowi?! WOW!
Kowalem swego losu...
Ludobójstwo na Wołyniu! Nie czystka!
Mamy nowy kontynent
Jedyna prawda