Jak to jest z irysami?

21. Data: 2004-09-19 18:17:50

Temat: Re: Jak to jest z irysami?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> writes:

> A teraz?

Idealnie.

G.
--
Raz pewien proboszcz w Canterbury
Kutasem bił po kątach szczury.
Ku zdumieniu parafian
Tak mu urósł patafian,
Że jesienią rozpędzał nim chmury.
(C) Maciej Słomczyński

22. Data: 2004-09-19 18:23:00

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.09.2004, o godzinie 18.45.25, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

<ciach>
> W niedzielę? nie sprzatam.
> ;-)

No to przynajmniej dzisiaj plonka nie muszę się obawiać. :)

<ciach>
> Widzisz, jednak masz poczucie humoru.

Dzięki. Ktoś nareszcie docenił.

> I tak trzymaj przynajmniej na tej
> grupie.

W stosunku do mnie nie zauważyłem zbyt wielu przejawów poczucia humoru,
poza Twoimi postami. Przyjmę jednak odgórnie, że wszyscy tu żartują, co
ułatwi (lub utrudni) sprawy na przyszłość. ;)

<ciach>
> Czyli jednak nie prowadzi bezpośrednio.

Nikt o bezpośrednim nie pisał. Zresztą IFAIR nie podawałem linka do firmy
jako bezpośredniego linka do tekstu i wypłynął on w odrobinę innym
kontekście. :)

> Zmuszasz czytelnika do oglądania
> więcej niz potrzeba.

Tak jak Jarek liczyłem na inteligencję czytających. ;P W końcu to tylko dwa
kliknięcia. :)

<ciach>
> Bynajmniej, to jest znacznie gorzej.

"Inaczej" nie znaczy "lepiej" Jurku - i w tym przypadku nie znaczyło. Nie o
moralności twórców stron dyskutujemy.

<ciach>
> Grupy najczęściej czyta sie na bieżąco [selektywnie] lub przeszukuje
> googlem.

I to jest doskonały argument za tym, żeby podawać źródła.

<ciach>
> Nie zawsze tak to bywa, mnie zdarzyło sie parę razy zacytować i przez
> nieuwagę nie umieścic linka do cytatu. Dobrze, że wówczas na Ciebie nie
> trafiło.
> ;-)

Miałbyś przechlapane! ;)

> Ale z ręką na sercu mówię, że zawsze staram się podawac źródło skąd
> cytuję, kopiuję.

Ale nie będziesz... :)

> A to już inna sprawa, ja mu odpuszczę za małą pokutę.
> ;-)

A ja wtedy kiedy przestanie zwracać uwagę innym, kiedy sam ma problemy z
formatowaniem postów. :)

> :) )
>
> Na jakie? mam ISO E Śr.

Zależy gdzie. Musisz mieć w Narzędzia >Opcje >Wysyłanie >Ustawienia
międzynarodowe (i dodatkowo warto mieć odznaczone w Opcjach w zakładce
Odpowiedz na wiadomość Odpowiedz na wiadomość używając formatu w jakim
zostały wysłane).

Więcej np. na http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm, choć nie powinno
stanowić dla Ciebie problemu znalezienie konfiguracji OE w sieci.

> nie
> Idź to powiedz Billowi G.

Nie jedna osoba mu to pewnie powiedziała. :)
A ponieważ było to pewnie jak walenie głową w mur to powstały takie proste
wynalazki jak OE-QuoteFix (znajdziesz bez problemu). Polecam z całego
serca, bo program wystarczy po prostu zainstalować i ustawić własną wrotkę.
Dla tych co lubią trochę pokonfigurować i mieć o wiele większą "władzę" nad
postami niż w OE doskonały jest 40tude Dialog. Są jeszcze inne czytniki,
ale jeszcze bardziej pracochłonne.

> To się robi automatycznie i ja nic o tym nie wiem i nie chcę wiedzieć.
> :-)

Nie musisz wiedzieć co i jak. Podałem Ci naprawdę proste rozwiązanie i
jeżeli będziesz chciał to z niego skorzystasz. Jak zainstalujesz OEQF to
ułatwisz życie nie tylko innym czytającym, ale także sobie. I może jeszcze
będziesz mi dziękował za wygodę czytania. ;))

*Habeck*
- Schutzbach

23. Data: 2004-09-19 18:25:58

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.09.2004, o godzinie 20.10.20, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

<ciach>
> A teraz?

Malina (to tak żeby nie było NTG :) ).

*Habeck*
- Schutzbach

24. Data: 2004-09-19 18:43:27

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl>
[...]
> Jak zainstalujesz OEQF to ułatwisz życie nie tylko innym czytającym,
> ale także sobie. I może jeszcze
> będziesz mi dziękował za wygodę czytania. ;))

Czy ktoś to jeszcze potwierdzi?

Co do podpisu to jest OK, tyle, ze antywirus sie dokłada automatycznie i
może stąd problemy?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

25. Data: 2004-09-19 19:09:01

Temat: Re: Jak to jest z irysami? - zupełnie OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl>
| [...]
|
| Czy ktoś to jeszcze potwierdzi?

Nie, ale dodam OT do tematu dyskusji.
Wrotki i delimitery mnie nie interesują, irysy tak.

Pozdrawiam, Basia.

26. Data: 2004-09-19 19:37:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.09.2004, o godzinie 20.43.27, na pl.rec.ogrody, JerzyN napisał(a):

> Czy ktoś to jeszcze potwierdzi?

Nie na tej grupie. Tu panuje wolna amerykanka. Od czasu do czasu ktoś
krzyknie "netykieta", ale to i tak nic nie zmieni. Jesteś chlubnym
wyjątkiem :)

Chyba, że chodziło Ci o podziękowania. To wtedy ja mogę potwierdzić, że mi
podziękowałeś. :)

> Co do podpisu to jest OK, tyle, ze antywirus sie dokłada automatycznie i
> może stąd problemy?

Podpis nie jest okej, bo delimiter to dwa myślniki i spacja (-- ). OE
automatycznie i błędnie robi dwa myślniki bez spacji (--). Po to m.in.
powstał OEQF - żeby naprawić tego buga.
A AVG zapewne ma gdzieś możliwość wyłączenia tego podpisu (chyba, że np.
wersja free nie ma takiej możliwości).
A że to niedziela to nie będę sprzątał (vide link który dodaje AVG). :)

*Habeck*
- Schutzbach

27. Data: 2004-09-19 19:50:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> W stosunku do mnie nie zauważyłem zbyt wielu przejawów poczucia humoru,
> poza Twoimi postami.

A oczekiwales debiutujac agresywnym postem?

> [...]
> wynalazki jak OE-QuoteFix (znajdziesz bez problemu). Polecam z całego
> serca, bo program wystarczy po prostu zainstalować i ustawić własną wrotkę.

Niestety w duzej mierze "wlasne wrotki" sa po prostu glupie, jesli nie wprost
obrazliwe. Popatrz na przyklady ze strony
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2004-09-19 19:54:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message
> [...]
>
> Czy ktoś to jeszcze potwierdzi?

Mnie jest wygodnie czytac Twoje posty bez QF.
Mam zreszta niejasne wspomnienia, ze kiedys ten program
ogladalem i nie znalazlem tam nic nadzwyczajnego, co by mnie
sklonilo do jego zainstalowania.

Pozdrowienia,
Michal

29. Data: 2004-09-19 20:19:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ypksywtnereg$.dlg@habeck.pl...

> [...]
> wersja free nie ma takiej możliwości).
> A że to niedziela to nie będę sprzątał (vide link który dodaje AVG). :)

Wiecie co Panowie? Czytam czytam i nic nie rozumiem, czy Wy musicie się tak
na drobne rozmieniać? Ja rozumiem.... cięcie postów....czasem tasiemce
wychodza, ale tu już nie wiem o czym piszecie...strach się tu odzywać :))
Zacznijcie już moze o kwiatkach rozmawiać, proszę :)))))

Pozdrawiam ugodowo i kołowato
Kaśka

30. Data: 2004-09-19 21:52:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Ja rozumiem.... cięcie postów.... [...]
> Zacznijcie już moze o kwiatkach rozmawiać, proszę :)))))

Jeśli chodzi o kwiaty cięte, to zdecydowanie róże :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekła inna panna z Nikozji: