Jak to jest z irysami?

51. Data: 2004-09-21 14:39:18

Temat: Re: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> Nie robię. Mówię, że to nie takie trudne. Nadinterpretujesz - podobnie jak
> wcześniej Michał z tym, że agresywne posty wypisuję.

To ja pewnie też nadinterpretuję, bo podobnie jak inni uważam, że Twoje
zwrócenie uwagi Dirkowi miało charakter napastliwy i było nieuzasadnione.

Pozdrawiam
Bea

52. Data: 2004-09-21 15:00:05

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" napisał:
> To ja tak fanatycznie i jednostronnie.
> To zielone badziewie , w ogóle Cię interesuje ?
> I już nie ważne jakie , ogrodowe , doniczkowe , parkowe ?

Trudno zgadnąć. Pooglądajcie, całkiem sympatycznie:
http://www.fotogalerie.pl/galeria/habeck255
Pisał głównie na:
-alt.pl.rec.foto.cyfrowa.aberracjaszumofonu
-pl.soc.dzieci
-pl.rec.foto.cyfrowa
-pl.rec.film, i coś tam jeszcze z geodezji i muzyki
Ale według mnie nie jest jednak trolem. Zbyt poważne prowadził tam dyskusje.
Może to tylko wina znaku zodiaka?
Według moich danych ok. 2630 postów w okresie od 1 lipca 2003 (wcale nie tak
dlugo!!)

Ze statystycznego obowiązku z pozdrowieniami Jurek

53. Data: 2004-09-21 15:35:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 16:39:18, Beata Mateuszczyk napisał(a):

> To ja pewnie też nadinterpretuję, bo podobnie jak inni uważam, że Twoje
> zwrócenie uwagi Dirkowi miało charakter napastliwy i było nieuzasadnione.

Dobrze. Niech więc będzie, że były napastliwe, obraźliwe i co sobie jeszcze
wymyslisz. Ale z tym nieuzasadnione to chyba przesadzasz - bo podałem
czarno na białym o co chodzi.

*Habeck*
- Schutzbach

54. Data: 2004-09-21 15:40:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 16:35:00, Kronopio napisał(a):

> To ja tak fanatycznie i jednostronnie.
> To zielone badziewie , w ogóle Cię interesuje?
> I już nie ważne jakie , ogrodowe , doniczkowe , parkowe?

Teresko - bardzo mnie interesuje i w przeciwieństwie do Ciebie nie
nazwałbym tego badziewiem. Dlatego czytam tą grupę, która - jak napisała
Kasia - przecież "jest najsympatyczniejszą z wszytskich na jakie
zaglądam czasem, zeresztą to nie tylko moja opinia, pozostali tu pisujący
też mają podobne zdanie, nie jest hermetyczna, nie jest chamska, panuje tu
przyjazna atmosferka". Wyjątki potwierdzają regułę, a agresja rodzi
agresję.
BTW czepianie się sygnaturek jest śmieszne, bo w sygnaturce nie musi być
coś z czym się zgadzam.

*Habeck*
- Schutzbach

55. Data: 2004-09-21 15:58:53

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotogalerie.pl/ludzie/habeck

> Pisał głównie na:
> -alt.pl.rec.foto.cyfrowa.aberracjaszumofonu
> -pl.soc.dzieci
> -pl.rec.foto.cyfrowa
> -pl.rec.film,

-pl.comp.gis
-alt.pl.comp.os.windowsxp
-pl.soc.rodzina

> i coś tam jeszcze z geodezji i muzyki

...religii i ogrodów.
Pewnie jeszcze by się coś znalazło.

> Ale według mnie nie jest jednak trolem. Zbyt poważne prowadził tam dyskusje.

Dziękuję.

> Może to tylko wina znaku zodiaka?

Bzdury. To kwestia wychowania, przyzwyczajeń, sprawiedliwości i chęci
naprawiania nienaprawialnego. ;)

> Według moich danych ok. 2630 postów w okresie od 1 lipca 2003 (wcale nie tak
> dlugo!!)

IMO z tyś. więcej. :) Tak do statystyk uzupełniłem. :)

No i oczywiście witam i miło mi - Jarek jestem, ale w sieci wolę swojego
nicka.

*Habeck*
- Schutzbach

56. Data: 2004-09-21 16:16:50

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fzsfi9962c9g.dlg@Habeck.pl...
> Dnia 21.09.2004, o godzinie 16:35:00, Kronopio napisał(a):

> Teresko - bardzo mnie interesuje i w przeciwieństwie do Ciebie nie
> nazwałbym tego badziewiem.

Badziewie dla mnie nie ma zabarwienia pejoratywnego , to raczej taka
pieszczotliwie-obronna nazwa na ukochaną zieleń.
Przecież nie będę kwiatuskami operować sepleniąc ze wzruszenia, by mnie
wzdragało.

> [...]
tu
> przyjazna atmosferka". Wyjątki potwierdzają regułę, a agresja rodzi

Zgadzam się z tym.

> BTW czepianie się sygnaturek jest śmieszne, bo w sygnaturce nie musi być
> coś z czym się zgadzam.

Nie czepiam się sygnaturki tylko do niej nawiązuję jako fanatyk
roślinności wszelakiej i głownie roślinnością zainteresowany.
Co nie wyklucza wątków pobocznych , czyli zainteresowań nie związanych z
tymiż.

Tak gwoli wyjaśnienia.Po co zamieszczać cudze teksty w sygnaturce ,na
dodatek takie z którymi się możesz nie zgadzać ?
Wydawało mi się , że zamieszcza się raczej tekst którego sam nie
wymyśliłeś , ale który jest wyrażeniem , bardzo dokładnym , tego co sam
myślisz.

I jak rany , nie nazywaj mnie Tereską.
Ja ma uczulenie akurat na to zdrobnienie.
Brrrr.

Pozdrawiam
Teresa

57. Data: 2004-09-21 16:24:21

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" napisał:
> Dziękuję.
Proszę:-)

> Bzdury. To kwestia wychowania, przyzwyczajeń, sprawiedliwości i chęci
> naprawiania nienaprawialnego. ;)

Wiesz, z tym znakiem zodiaku to nie była złośliwość.
Mój znak to Panna, i przynajmniej w kwestii drobiazgów i porządków strasznie
sie to sprawdza.
Pomyślałem właśnie o tym znaku (bo przecież nie wiem jaki jest) ze względu
na bardzo szczegółowe wyjaśnienia i cierpliwość.

> IMO z tyś. więcej. :) Tak do statystyk uzupełniłem. :)

Być może, ale nie wiem czy tylko pod tym samym nickiem

> No i oczywiście witam i miło mi - Jarek jestem, ale w sieci wolę swojego
> nicka.

Witam i zapraszam do merytorycznej, ogrodowej dyskusji
Pozdr. Jurek

--
Jerzy Wierzchnicki
j...@p...onet.pl

58. Data: 2004-09-21 16:43:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:my3e47amvowq.dlg@Habeck.pl...
> [...]

jeszcze
> wymyslisz. Ale z tym nieuzasadnione to chyba przesadzasz - bo podałem

Po co, co przez to uzyskałeś?

Pozdrawiam
Kaśka

59. Data: 2004-09-21 16:44:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> I jak rany , nie nazywaj mnie Tereską.
> Ja ma uczulenie akurat na to zdrobnienie.
> Brrrr.

Upssss... a ja tak piszę :))

Pozdrawia nieuświadomiona wcześniej
Kaśka

60. Data: 2004-09-21 18:03:51

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 18.24.21, na pl.rec.ogrody, Jerzy Wierzchnicki
napisał(a):

> Proszę:-)

Nie szkodzi. ;)

> Wiesz, z tym znakiem zodiaku to nie była złośliwość.

Wiem. Ja po prostu w znaki zodiaku nie wierzę.

> Mój znak to Panna, i przynajmniej w kwestii drobiazgów i porządków strasznie
> sie to sprawdza.

Eeee... statystyka. :)

> Pomyślałem właśnie o tym znaku (bo przecież nie wiem jaki jest) ze względu
> na bardzo szczegółowe wyjaśnienia i cierpliwość.

Strzelce raczej takie nie są. :)

> tak
> Być może, ale nie wiem czy tylko pod tym samym nickiem

Po prostu Habeck - google wyrzucają różne wyniki. Już nie mam do nich
takiego zaufania. :)

> Witam i zapraszam do merytorycznej, ogrodowej dyskusji

Ogrodowa to w innym wątku. :)

*Habeck*
- Schutzbach

kiwi czyli aktinidia