Jak to jest z ocenami na koniec roku ?

31. Data: 2006-06-03 08:38:49

Temat: Re: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1ee6mjdy6u2mf.1wdbl3mhbvfm5$.dlg@40tude.net Szerr
<s...@g...peel> pisze:

> To podaj podstawę prawną swojego twierdzenia.
Szukajcie, a znajdziecie. Przez ten czas, co zajęło pisanie mi postów, że
się mylę spokojnie można było znaleźć.

Jotte

32. Data: 2006-06-03 08:40:04

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5qb5g$omp$1@news.dialog.net.pl...

> No niech będzie, chociaż my to robiliśmy zanim to rozporządzenie ujrzało
> światło dzienne.

Ale to właśnie przepisy bardziej ogólne nadają definicje pewnym pojęciom.
Dla szkoły, w której ja pracuję nie ma większego znaczenia, że w waszej
szkole pojęcie "egzamin poprawkowy" pojawiło się wcześniej i w innym
znaczeniu - liczy się natomiast to, jakie znaczenie nadaje temu egzaminowi
rozporządzenie ministra.

> Po Radzie - tak oczywiście, w obecności innego belfra - wcale
> niekoniecznie. Ile razy mam jeszcze napisać, że przeprowadzałem ja (i
wielu
> moich kolegów) egzaminy klasyfikacyjne jednoosobowo i to w zgodzie z
prawem?

Przeprowadzałeś je - w świetle rozporządzenia ministra edukacji - SPRZECZNIE
Z PRAWEM. I nie ma znaczenia, ile razy napiszesz coś przeciwnego. Przeczytaj
sobie rozporządzenie w sprawie oceniania i będziesz wiedział, jak powinien
być przeprowadzony egzamin, który ma prawo być nazywany klasyfikacyjnym.
Natomiast jeżeli robicie u siebie w szkole jakieś dodatkowe egzaminy PRZED
radą - to nie nazywaj ich w publicznej dyskusji klasyfikacyjnymi, bo takimi
one nie są.

33. Data: 2006-06-03 08:41:18

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5qb5g$omp$2@news.dialog.net.pl...
> W wiadomości news:e5q9tt$qj8$1@news.interia.pl locke

> Weź się doucz do cholery i nie pieprz. Jeden akt sobie poczytałeś, i
> myslisz, że jesteś znawcą tematu? Nie jesteś.

Ten "jeden akt" określa procedurę klasyfikowania uczniów.

> Locke - nie masz racji. Rozumiesz? Ja wiem co mówię, uwierz mi.

Sorry, ale wolę wierzyć rozporządzeniu ministra. Twoje (i twojej szkoły)
eksperymenty pedagogiczne mnie nie interesują, jako mało zgodne z prawem
oświatowym.

eot

34. Data: 2006-06-03 08:41:48

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości

> To podaj podstawę prawną swojego twierdzenia.

Po co? Przecież JOTTE tak mówi, więc na pewno tak jest.

35. Data: 2006-06-03 08:42:26

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5rhqi$oe8$2@news.dialog.net.pl...
> W wiadomości news:1ee6mjdy6u2mf.1wdbl3mhbvfm5$.dlg@40tude.net Szerr

> Szukajcie, a znajdziecie. Przez ten czas, co zajęło pisanie mi postów, że
> się mylę spokojnie można było znaleźć.

A może nie masz takiej podstawy, a jedynie własne "widzimisię"?

36. Data: 2006-06-03 08:54:02

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5rhsb$5pp$1@news.interia.pl locke
<l...@p...wiggin.com> pisze:

> [...]
> Przeprowadzałeś je - w świetle rozporządzenia ministra edukacji -
> SPRZECZNIE Z PRAWEM. I nie ma znaczenia, ile razy napiszesz coś
Przepraszam cię, ale muszę to napisać - jak możesz być nauczycielem,
kształcić młodzież, skoro masz klapy na oczach jak koń dorożkarski i widzisz
tylko w jednym kierunku?

> Przeczytaj sobie rozporządzenie w sprawie oceniania i
> będziesz wiedział, jak powinien być przeprowadzony egzamin, który ma
> prawo być nazywany klasyfikacyjnym.
Znam bardzo dobrze prawo, które mnie obowiązuje.

> Natomiast jeżeli robicie u siebie w
> szkole jakieś dodatkowe egzaminy PRZED radą - to nie nazywaj ich w
> publicznej dyskusji klasyfikacyjnymi, bo takimi one nie są.
I jeszcze kiepsko czytasz - nazwałem je poprawkowymi, a sytuację
wyświetliłem.

Jotte

37. Data: 2006-06-03 09:07:17

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5ri0o$5u4$1@news.interia.pl locke
<l...@p...wiggin.com> pisze:

> A może nie masz takiej podstawy, a jedynie własne "widzimisię"?
A przeprosisz mnie publicznie tu na grupie, jak już się doszukasz, że mam
podstawę i posądzanie mnie o szczeniackie "widzimisię" było nieuprzejme?

Jotte

38. Data: 2006-06-03 09:09:55

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5rhuk$5sf$1@news.interia.pl locke
<l...@p...wiggin.com> pisze:

> Ten "jeden akt" określa procedurę klasyfikowania uczniów.
Właśnie o to chodzi, że nie jeden, właśnie o to chodzi! No myśl człowieku,
myśl a nie bądź taki pewny siebie bo w ten sposób odcinasz sobie możliwość
poszerzenia wiedzy i horyzontów; jak ty uczysz innych skoro sam się nie
chcesz uczyć?

> Sorry, ale wolę wierzyć rozporządzeniu ministra. Twoje (i twojej szkoły)
> eksperymenty pedagogiczne mnie nie interesują, jako mało zgodne z prawem
> oświatowym.

Miałem cię za bardziej światłego, a tu zero elastyczności, skorupa twarda
jak beton, nic się pomyśleć nie chce...

> eot
Proszę bardzo.

39. Data: 2006-06-03 09:32:15

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5rin1$pbh$1@news.dialog.net.pl...

> Znam bardzo dobrze prawo, które mnie obowiązuje.

No właśnie nie znasz.

> I jeszcze kiepsko czytasz - nazwałem je poprawkowymi, a sytuację
> wyświetliłem.

To, co TY nazywasz egzaminem poprawkowym nie ma najmniejszego znaczenia. O
egzaminie poprawkowym mówi paragraf 19 rozporządzenia z dnia 7 września 2004
roku w sprawie oceniania. I tylko tak przeprowadzony egzamin w świetle prawa
oświatowego jest prawidłowo przeprowadzonym egzaminem poprawkowym. I nie
będę tutaj dyskutował o tym, co w twojej szkole otrzymało taką nazwę -
jeżeli twoja szkoła uważa się za publiczną, to musi posługiwać się takimi
samymi przepisami, jak inne szkoły publiczne. Powtarzam, że piszę tu o
wszelkich egzaminach czy sprawdzianach przeprowadzanych PO radzie
klasyfikacyjnej. To, co robicie PRZED - wynika wyłącznie z zapisów w WSO.

40. Data: 2006-06-03 09:35:08

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5rjkt$q9l$1@news.dialog.net.pl...
> W wiadomości news:e5ri0o$5u4$1@news.interia.pl locke

> A przeprosisz mnie publicznie tu na grupie, jak już się doszukasz, że mam
> podstawę i posądzanie mnie o szczeniackie "widzimisię" było nieuprzejme?

Jeżeli wskażesz mi (TY - bo ja znalazłem przepisy mówiące coś przeciwnego
niż ty i nie mam zamiaru szukać innych) obowiązujący przepis prawa
oświatowego, który potwierdza twoje wywody, to przeproszę cię bez zwłoki. A
teraz czekam na konkretny przepis, na którym się opierasz. Jeżeli
twierdzisz, że istnieje, to chyba wiesz, co to za przepis?

Proszę o ocen
autorytet nauczyciela!!
Jestem glucha i chce studiowac
poszukuje dokumentów, statusów o zadaniach pedagogiki
Karpaty-podrecznik