Jak to jest z paleniem zielska?

21. Data: 2003-02-08 17:42:24

Temat: Re: Jak to jest z paleniem zielska?
Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 21:39:24 +0100, Mateusz wrote:

> OK, słyszałem o kodeinie. TYlko że ja nie chcę niczego więcej brać, amfa,
> LSD, mdma odpada... nie i koniec, nie ciągnie mnie do tego, nei chcę
> próbować. Więc jeśli furtka do hard drugów jest dla mnie zamknięta to dalej
> jestem zagrożony?

skoro nie chcesz, to nie będziesz ich brał. to wyłącznie twój wybór i
żadna marihuana, piwo czy papierosy nie skłonią cię do sięgnięcia po
inny środek.

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

22. Data: 2003-02-10 15:19:48

Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> GBL? co to?
Skoro zabierasz glos w sprawach badz co badz medycznych, to powinienes
wiedziec. GBL = Glowna Biblioteka Lekarska.
http://www.gbl.waw.pl/

> dlaczego?
> na hyperrealu jest przecież wiele krytycznych artykułów, zwracających
> uwagę na negatywne skutki. są też wartościowe opracowania naukowe, których
nie
> sposób znaleźć gdzie indziej (jak np. raport WHO). praktycznie wszystko,
> co jest dostępne w wersji elektronicznej, jest też u nas.

Raport WHO znalazlem na stronach WHO, i to na dniach.
Przejrzalem tez - przyznaje, ze pobieznie - HYPERREAL. Faktycznie, duzo tam
roznego rodzaju pismiennictwa, ale to jeszcze niczego nie dowodzi.
Kazda moneta ma dwie strony, ale mozna sobie wybrac, zeby ogladac zawsze
tylko jedna.

Janek K

23. Data: 2003-02-10 16:26:19

Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego uważasz ze ganja nie jest cacy? Podaj jakieś argumenty...
Tlumaczyl jeden docent drugiemu. Na pewno przeczytales juz na ten temat nie
mniej ode mnie.
Podstawowe zarzuty sa powszechnie znane, wiec chyba nie ma sensu, zebym
prowadzil tu na grupie wyklad. Dlatego polecam przejsc sie do GBL-u, a jesli
nie jestes z W-wy, a z jakiegos innego miasta, gdzie jest wydzial lekarski,
to przejdz sie do czytelni jego biblioteki. Tam w dziale czasopism
powinienes znalezc wiele rzeczy, ktore Cie zainteresuja.
Jesli chodzi Ci o parametr szkodliwosci, ktory mozna okreslic jako "predkosc
wykanczania", to niewatpliwie MaryJane nie jest tak spektakularna jak "hard
drugs", ale roznica miedzy nimi jest rownie subtelna jak miedzy zawalem a
bialaczka.

> tylko
>
> OK, słyszałem o kodeinie. TYlko że ja nie chcę niczego więcej brać, amfa,
> LSD, mdma odpada... nie i koniec, nie ciągnie mnie do tego, nei chcę
> próbować.
Wiec po co trollowac? ;-)

Więc jeśli furtka do hard drugów jest dla mnie zamknięta to dalej
> jestem zagrożony?
Ten moj kumpel, o ktorym pisalem, tez tak mowil. Nie licz na to, ze wiesz
wszystko na swoj temat. Jesli tego Cie uzywki nie nauczyly, to naprawde nie
widze sensu, abys kontynuowal ich branie.

> Przemyśleń napewno mam wiele... :/
I bardzo dobrze.

Pozdrowka,

Janek

24. Data: 2003-02-10 16:30:29

Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz" <m...@p...sk> wrote in message
> dzięki bardzo
>
> Dlaczego uważasz ze ganja nie jest cacy? Podaj jakieś argumenty...

http://highwire.stanford.edu/cgi/searchresults?autho
r1=&fulltext=cannabis&pu
bdate_year=&volume=&firstpage=&src=hw&hits=10&hitsbr
ief=25&resourcetype=1&an
dorexactfulltext=and

Tu jest kilka artykulow za darmo (co dosc rzadkie w medycynie). Poczytaj. Na
koncu kazdego beda odniesienia do pismiennictwa.
Kazda oryginalna praca badawcza musi miec odpowiednia obrobke statystyczna
itp. W koncu to sa dosc powazne pisma.

p.

JK

25. Data: 2003-02-12 19:01:18

Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 16:19:48 +0100, Janek K wrote:

> Skoro zabierasz glos w sprawach badz co badz medycznych, to powinienes
> wiedziec. GBL = Glowna Biblioteka Lekarska.
> http://www.gbl.waw.pl/

e, tam. nie będę jeździł ponad 100km do najbliższego "oddziału
terenowego", żeby przeczytać w wersji na martwych drzewach to, co można
znaleźć w sieci. a jak nie można znaleźć w sieci, to zapewne nie było
warte umieszczania tam 8^)

> Raport WHO znalazlem na stronach WHO, i to na dniach.

niesamowite, czyżby wreszcie się do niego przyznali!?
jak szukałem jakieś 2 lata temu, znalazłem daleko na serwerze w japonii.
w oficjalnych serwisach WHO nie było ani słowa o nim.

> Przejrzalem tez - przyznaje, ze pobieznie - HYPERREAL. Faktycznie, duzo tam
> roznego rodzaju pismiennictwa, ale to jeszcze niczego nie dowodzi.

wymagasz dowodu? ;)

> Kazda moneta ma dwie strony, ale mozna sobie wybrac, zeby ogladac zawsze
> tylko jedna.

święte słowa.

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

26. Data: 2003-02-14 15:18:43

Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> terenowego", żeby przeczytać w wersji na martwych drzewach to, co można
> znaleźć w sieci. a jak nie można znaleźć w sieci, to zapewne nie było
Szkopul w tym, ze wiekszosc pism, w ktorych publikuje sie badania, naleza do
bardzo drogich i w zwiazku z tym ich prenumerata zajmuja sie glownie
instytucje.
Kilka postow nizej podalem link, gdzie mozna znalezc darmowe internetowe
edycje klku - badz co badz - powaznych tytulow (m.in. British Journal of
Psychiatry i British Medical Journal). Na wszelki wypadek podaje jeszcze
raz: http://highwire.stanford.edu/ (w polu "keywords" wpisz "cannabis").
Wnioski autorow powinny Cie zainteresowac, zwlaszcza ze nie popieraja tylko
jednego stanowiska.

> niesamowite, czyżby wreszcie się do niego przyznali!?
> jak szukałem jakieś 2 lata temu, znalazłem daleko na serwerze w japonii.
> w oficjalnych serwisach WHO nie było ani słowa o nim.
Nie sledzilem tego tematu. Wiem tylko, ze raport sie ukazal juz jakis czas
temu, ze byly kontrowersje i proby blokowania, ale glosno bylo. A znalazlem
to:
http://www.who.int/substance_abuse/docs/cannabis.pdf lub
http://216.239.37.100/cobrand_univ?q=cache:GmVRPjY9A
_AC:www.who.int/substanc
e_abuse/docs/cannabis.pdf+cannabis&hl=pl&ie=UTF-8 oraz
http://www.who.int/inf-pr-1998/en/pr98-26.html

> wymagasz dowodu? ;)
;-0
No... w koncu to jest dyskusja...

> święte słowa.

Swiete, swiete...

Janek

--
n...@p...pl
"Czuje, ze jestem wolny, ale wiem, ze nie jestem."

27. Data: 2003-02-16 08:42:16

Od: "Mateusz" <m...@p...sk> szukaj wiadomości tego autora

Ej no właśnie a co wiecie o "dodatkach" do ganjy? Bo kumpel pali tylko ganje
a ostatnio na testach wyszło że palił heroine...? Strasznie dużo syfu sie
dodaje wogóle... już tyle słyszałem że np. podlewa się roślinkę na koniec
kwitnienia domestosem?

--

---=>http://www.mateusz.host.sk.<=---

28. Data: 2003-02-17 19:14:07

Od: "hoRaCy sitting with empty glass" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodaje wogóle... już tyle słyszałem że np. podlewa się roślinkę na koniec

ABy lepiej czesala...
przeciez i trawa i hera szkodza tak samo - nie ma roznicy w szkodliwosci....
wiec po co sie przejmowac?
;))))

Dlategoz wlasnie trzeba zalegalizowac...

extasy
Czy coś mi grozi teraz?
Nielegalnosc narkotyków (było- zwierzenia alkoholi
psycholog potrzebny!
Bioręsię za siebie! ;)