Jak to mozliwe?

1. Data: 2010-08-28 00:18:09

Temat: Jak to mozliwe?
Od: "Max" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem straszny fimik z czlowiekiem krotko po wypadku z ciezarowka ,
ktory lezy na ziemi ale w dwoch czesciach.Korpus i glowa a obok reszta.Ten
czlowiek ruszal sie,rekami,dzwigal glowe aby zobaczyc na swoje nogi ktorych
juz niemial ,rozgladal sie ,cos pokazywal reka i moze mowil..Czy to mozliwe
ze on sie zaraz nie wykrwawil i nie zemdlal?
Cos kiedys czytalem ze zyla potrafi sie "zamknac".ale czy to mozliwe?Z tego
co wiem jak sie przetnie tetnice czlowiek sie szybko wykrwawia.

2. Data: 2010-08-28 15:52:35

Temat: Re: Jak to mozliwe?
Od: ALLka <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 02:18, "Max" <M...@i...pl> wrote:
> [...]
> Cos kiedys  czytalem ze zyla potrafi sie "zamknac".ale czy to mozliwe?Z tego
> co wiem jak sie przetnie tetnice czlowiek sie szybko wykrwawia.

Jest możliwe ale w bardzo krótkim czasie po zdarzeniu.
Generalnie występuje szok pourazowy i naczynia mogą się zamknąć lecz
nie na tyle by krwawienie ustąpiło.

Swoją drogą po co takie filmy oglądać? ani to przyjemne, ani
edukacyjne....

3. Data: 2010-08-28 16:15:16

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cos kiedys  czytalem ze zyla potrafi sie "zamknac".ale czy to mozliwe?Z tego
> co wiem jak sie przetnie tetnice czlowiek sie szybko wykrwawia.

Oczywiscie, i jest to zupelnie normalne i zorzumiale:

oto kiedys w lesie z kolezanka na skraju torowiska uprawialismy seks,
kochalismy sie znaczy, czyli kopulacja.

I ona krzyczala, i nie uslyszelismy pociagu.

Pociag przjechal, a odcieta glowa mojej kolezanki nadal krzyczala jak byl
orgazm.

Zawsze bylo dobrze moim part nerkom.

Strachu S.

4. Data: 2010-08-28 16:50:18

Od: "Max" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą po co takie filmy oglądać? ani to przyjemne, ani
> edukacyjne....

Sam nie lubie tego ogladac ale przypadkiem zobaczylem u kogos na
facebooku.zglosilem do usuniecia.ale jendak chcialem sie dowiedzieec jak to
jest mozliwe.

5. Data: 2010-08-28 17:12:44

Od: "Max" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie na tyle by krwawienie ustąpiło.
>

> Swoją drogą po co takie filmy oglądać? ani to przyjemne, ani

Szokujace jest to ze ludzie fimuja takie rzeczy ,ktos sie zblizal z
aparatem do samej ofiary.Potem jeszcze umieszczaja w internecie cieszac sie
ze maja taki film.

6. Data: 2010-08-29 09:22:57

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Aug 2010 02:18:09 +0200, Max wrote:
> [...]
>juz niemial ,rozgladal sie ,cos pokazywal reka i moze mowil..Czy to mozliwe
>ze on sie zaraz nie wykrwawil i nie zemdlal?

Tu by trzeba jakis wojskowych z doswiadczeniem z prawdziwej wojny,
ale tak w ogolnosci mi sie wydaje ze przez pare minut to krew nie jest
organizmowi potrzebna do dzialania. Wystarczy substancji zgromadzonych
w komorkach.

Podobnie .. strzal prosto w serce - czy to jest wymysl Hollywood, czy
czlowiek po tym jeszcze pare minut moze funkcjonowac, bo niby czemu
nie ?

>Cos kiedys czytalem ze zyla potrafi sie "zamknac".ale czy to mozliwe?Z tego
>co wiem jak sie przetnie tetnice czlowiek sie szybko wykrwawia.

Zdarzaly sie tez przypadki oberwania konczyn .. i jakos przezywali.
Widac nie tak szybko krew z czlowieka splywa.

A tak z wiejskich opowiesci: swinia do uboju ogluszona siekiera [tepa
strona], spuszczono z niej miednice krwi .. a ta sie budzi i zaczyna
gonic niedoszlego rzeznika po podworku ..

J.

7. Data: 2010-09-01 16:07:37

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces "J.F." <j...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

> Podobnie .. strzal prosto w serce - czy to jest wymysl Hollywood, czy
> czlowiek po tym jeszcze pare minut moze funkcjonowac, bo niby czemu
> nie ?
^

Strzały zabijają szybko dzięki szokowi hydrostatycznemu
(hydraulicznemu), ale to nie zawsze zadziała. Jednak jeśli zadziała to
nawet postrzał w udo może być śmiertelny natychmiast. Jeśli to nie
zadziała... To faktycznie może taka osoba przy odpowiednim nastawieniu
trochę pożyć. Tyle że odpowiedni tzn. najczęściej napruty jak
Messerschmitt i przygotowany psychicznie, czyli jakiś
"wariat".

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: lawinowe ostatnio nasilanie sie trzesien ziemi, powodzi i innych naturalnych katastrof wcale NIE oznacza iz w 2012 nastapi "koniec swiata"
Krew z nosa
Prośba o objaśnienie wyniku badania RTG kręgosłupa
Szczepionka na H1N1 powraca w... następstwach.
wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety