Jak to się nazywa ?

1. Data: 2002-04-26 07:11:56

Temat: Jak to się nazywa ?
Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę.
Prosze o radę. W pobliżu mojej działki jest małe bagienko i wylęgarnia
komarów.
Słyszałam o preparacie działającym tylko na larwy komara, wpuszcza się toto
do wody, dopóki komary są w stadium larwalnym.
Mam dzieci alergiczne strasznie, a będziemy tam mieszkali.
Gdyby ktoś z Was wiedział jak się ten preparat nazywa lub znał inne metody
zwalczania komarów (prócz offa i autanu :))) to proszę o kontakt.
Joaśka

2. Data: 2002-04-26 07:56:53

Temat: Re: Jak to się nazywa ?
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nazwy nie zna, choc w sklepach ze srodkami ochrony roslin powinni
zaproponowac Ci co najmniej kilka preparatow. Jest tylko problem. Zabieg
trzeba powtarzac co pare dni. Bardziej radykalne sa srodki niszczace
wszelkie owady latajace (z wyjatkiem pszczol - na to zwracaj uwage, bo to
bardzo wazne).

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2002-04-26 17:10:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Żbikowska" wrote:

> [...]
> Gdyby ktoś z Was wiedział jak się ten preparat nazywa lub znał inne metody
> zwalczania komarów (prócz offa i autanu :))) to proszę o kontakt.

A moze jakies rybki, ktore zzeraja larwy komarow oprocz innych srodkow?
Nie wiem, jak sie nazywaja, ale wiem, ze sa, male szare, na dlugosc palca.
MB

4. Data: 2002-04-27 03:25:26

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Żbikowska wrote in message ...

>Słyszałam o preparacie działającym tylko na larwy komara, wpuszcza się toto
>do wody, dopóki komary są w stadium larwalnym.<

to bakteria Bacillus thuringiensis var.isralensis, ale nie mam pojecia czy i
gdzie mozna to w Polsce kupic.
katarzyna

Oferuje Perlit
Pnącza