Kwiatkowa zagadka

1. Data: 2002-04-26 00:32:58

Temat: Kwiatkowa zagadka
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Oto zdjecia roslin, glownie z mojego ogrodu, ktore sa zagadkowe - kto
zgadnie? Za tydzien na stronie beda podpisy.

http://www.magdalenabassett.com/mgarden.html

MB

2. Data: 2002-04-26 07:51:49

Temat: Re: Kwiatkowa zagadka
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> Oto zdjecia roslin, glownie z mojego ogrodu, ktore sa zagadkowe - kto
> zgadnie? Za tydzien na stronie beda podpisy.

Zdjęcia przepiękne! Gratuluję. :-))))
A zagadka jest nie tylko kwiatkowa (odgadniecie kwiatków Bogusławowi
pozostawiam - niech się wykaże ) ale i grzybowa.
Przedostatnie zdjęcie to oczywiście jst żółciak siarkowy (Laetiporus
sulphureus).
Z młodych owocników możesz sobie zrobić kotlety (choć niezbyt smaczne).
Jeżeli to zdjecie robiłaś na swoim drzewie to nie chcę Cię martwić, ale tak
jakbyś już tego drzewa nie miała. :-(
Jest to jeden z groźniejszych szkodników drzew. Powoduje brunatną zgniliznę
drewna. Gdy ukaże się owocnik to drzewo praktycznie jest nie do uratowania.
:-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-04-26 07:58:47

Temat: nie na temat
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Magda, w srode rusza na grupie konkurs. Do wygrania program do projektowania
ogrodow. Wysylka nawet do Stanow. Moze zostawisz na troche kuchnie i
zawitasz do nas? :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2002-04-26 13:47:47

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oto zdjecia roslin, glownie z mojego ogrodu, ktore sa zagadkowe - kto
> zgadnie? Za tydzien na stronie beda podpisy.

Przesliczne zdjecia...
Ja tyko sukulentowo się wypowiem - piata fotka to chyba conophytum choc nie
wiem jakie bo takiego piegowatego jeszcze nie widzialam, dziewiata to
opuncja a dziesiata echeveria.
A tak w ogole to Ci zazdroszcze szczerze ze mozesz sukulenty hodowac w
ogrodku!
Pozdrawiam
AniaK

5. Data: 2002-04-26 13:48:31

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message
> Oto zdjecia roslin, glownie z mojego ogrodu, ktore sa zagadkowe - kto
> zgadnie? Za tydzien na stronie beda podpisy.
>
> http://www.magdalenabassett.com/mgarden.html

Pierwszy to chyba tulipan. Drugi od dolu w lewej kolumnie
rozchodnik (sedum).

Zdjecia wspaniale.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-04-26 19:06:15

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> drewna. Gdy ukaże się owocnik to drzewo praktycznie jest nie do uratowania.

Na szczescie grzyb ten rosnie na scietym pniu, i nie u mnie w ogrodzie.
W niektorych Stanach jedza te grzyby pod nazwa Chicken of the
Woods-Lesny Kurczak :))))

Dzieki za lacine, bo tego akurat nie mialam.
MB

7. Data: 2002-04-26 21:11:02

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Oto zdjecia roslin, glownie z mojego ogrodu, ktore sa zagadkowe - kto
> zgadnie? Za tydzien na stronie beda podpisy.
>
> http://www.magdalenabassett.com/mgarden.html
>
> MB

Dodalam juz podpisy i nazwy. Jesli ktos zlapie mnie na bledzie, blagam o poprawienie.
Dzieki

8. Data: 2002-04-26 23:30:20

Temat: Re: nie na temat
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Magda, w srode rusza na grupie konkurs. Do wygrania program do projektowania
> ogrodow. Wysylka nawet do Stanow. Moze zostawisz na troche kuchnie i
> zawitasz do nas? :-)

Rafale, poczytalam sobie regulamin, no i co? Skad ja ci wezme ciekawe
pytanie? Aha, juz wiem!!!
JAK ZALOZYC TRAWNIK - oto jest pytanie!
MB

9. Data: 2002-04-27 00:30:55

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Dodalam juz podpisy i nazwy. Jesli ktos zlapie mnie na bledzie, blagam o
poprawienie.
> Dzieki
>
> http://www.magdalenabassett.com/mgarden.html

Jest blad! Adres strony to teraz
http://www.magdalenabassett.com/garden.html
:-)

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2002-04-27 00:36:07

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Rafale, poczytalam sobie regulamin, no i co? Skad ja ci wezme ciekawe
> pytanie? Aha, juz wiem!!!
> JAK ZALOZYC TRAWNIK - oto jest pytanie!

Na to odpowiedz jest prosta: przeniesc sie na Midwest,
trawnik sam sie zalozy, na kazdej grzadce :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
(this is my real address - to jest moj prawdziwy adres)
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Sośnica
proszę o radę w sprawie trawnika - pilnie
Wiśnie
Wlasnie mi dostarczyli roslinki
roza pnaca, sposob sadzenia