Jak to sie nazywa???

11. Data: 2001-01-22 20:15:21

Temat: Re: Jak to sie nazywa???
Od: Blue <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> BLUE ???????
> Wydawalo mi sie ze to JA JESTEM BLUE !!!!

No to jest nas dwie ;).
A mowiac powaznie, to od dosyc dawna nie pisalam nic na newsy. Byc moze nie jestem na
biezaco. Jednak kilka miesiecy temu bywalam tu dosyc czesto. Wlasnie jako
Blue. I nigdy nie spotkalam wlascicielki takiego samego nicka.
Coz, trzeba bedzie jakos ten problem rozwiazac ;)

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

12. Data: 2001-01-22 20:20:20

Od: Blue <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jan 2001 19:31:54 +0100, "Blue" <r...@p...arena.pl> wrote:
> wogóle nie rozumiem jak mo?na sie pode mnie podszywaae !!!
>
> Blue

Przepraszam Cie bardzo, ale sie pod Ciebie nie podszywam! Czy wybierajac sobie rok
temu nicka mialam obowiazek sprawdzania wszem i wobec czy ktos tez takiego
nie ma? W koncu slowo Blue nie jest zbyt oryginalne i rzadko spotykane, prawda? Czy
mam miec pretensje to kazdej Agnieszki, ze ma tak samo na imie?

Stalo sie, pojawilysmy sie razem na tej samej grupie, ale na pewno nie mialam zamiaru
ani nikogo udawac, ani sie pod nikogo podszywac. W koncu podpisalam sie na
koncu listu, prawda? Wiec dlaczego sie unosisz?
Z drugiej strony, nie wiadomo, kto pierwszy mial tego nicka.

Pozdrawiam
Agnieszka

13. Data: 2001-01-22 20:40:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jan 2001, Blue wrote:

> [...]
> Blue. I nigdy nie spotkalam wlascicielki takiego samego nicka.
> Coz, trzeba bedzie jakos ten problem rozwiazac ;)

Sorry ale co to kogo obchodzi na pl.sci.medycyna kto ma jakiego nick'a
Na takiej grupie w ogole powinno sie podpisywac imieniem i nazwiskiem

To jest tylko zasmiecanie postingami grupy

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

14. Data: 2001-01-23 11:23:36

Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Mon, 22 Jan 2001 19:31:54 +0100 autorstwa Blue
(r...@p...arena.pl):
: > Nie wiedziałem Blue, że masz tak piekne imię... wszystkiego
: > najlepszego z okazji wczorajszych imienin ;-)
: Bardzo dziękuję ale imieniny mam dopiero w lipcu
: Nie mam na imię Agnieszka

Hmmm....

: Tamta Blue to nie ja, ( zresztą wystarczy spojrzeć na priva - nigdy nie
: miałam takiego adresu ! )
: wogóle nie rozumiem jak można sie pode mnie podszywać !!!

Hmmm... Wpadam w lekką paranoję...

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy piszę całkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.

Nie pluj nigdy do studni - może jeszcze przyjdzie Ci pić z niej wodę...

15. Data: 2001-01-23 11:39:43

Od: "Marcin" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad rok temu takiego szukałem, ale nie znalazłem!!
Kiedyś, z 7-8 lat temu był w sprzedaży, nazywał się chyba PC2000.
Zadzwoniłem do dystrybutora - Urma Sp. z o.o., ale kobieta z Działu
Handlowego stwierdziła, że już dawno nie ma w sprzedaży i że nie ma pojęcia,
czy istnieje inny taki środek.
Po sprawdzeniu w kilku aptekach w końcu zwątpiłem i dałem spokój. Ale jeśli
ktoś wie, gdzie można dostać taki preparat, to ja również jestem
zainteresowany.

Pozdrawiam,
Marcin

Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94h1ru$iu7$...@f...cgs.pl...

16. Data: 2001-01-23 13:27:01

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna, Pajak" <p...@p...onet.pl> napisał (a) ...
A efektem stosowania takiej "metody antykoncepcyjnej" jest Grześ, mój
> syn, teraz już prawie 7 lat.

O, to może założymy jakiś klub? Moja Iza (7,5) też jest efektem
stosowania
tego aparaciku:-))).Za to drugie dziecko zaplanowane włącznie z płcią -
po tabletkach.
--

Pzdr.
Justyna

17. Data: 2001-01-25 14:17:00

Od: p...@p...onet.pl (Anna, Pajak) szukaj wiadomości tego autora

Jestem za,
Ciekawa jestem jaki procent 7-8 latków jest efektem zawierzenia reklamom
tego aparaciku?

Pozdrowienia
Anka

> A efektem stosowania takiej "metody antykoncepcyjnej" jest Grześ, mój
>
> O, to może założymy jakiś klub? Moja Iza (7,5) też jest efektem
> [...]

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

It is time to bring a conclusion to the United States of America.....
wklesła klatka piesiowa
sol Pieniazka
Wielki problem stomatologiczny i wielka prośba o pomoc!
Somnabulism