Re: Jak unikn?? szczepienia dziecka?

From: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak unikn?? szczepienia dziecka?
Date: Mon, 4 Nov 2002 12:29:18 +0100

Uzytkownik "dradam" <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:91kcsusu4mm3n7dhcoq2srrfujmk2hm33k@4ax.com...

> [...]
> przykladu, choc szczepionka jest w Polsce nieuzywana - zreszta z
> racji nie tylko ceny ).
>
> Twoje dziecko zostalo zaszczepione ( z wystawieniem na ryzyko
> powiklan/skutkow ubocznych).
>
> Ale zachorowalo = bo dziecko sasiadki nie zostalo zaszczepione. Bo jej
> zdaniem nie nalezy szczepic (obojetne z jakich powodow).
>
> Czy masz powod do tego aby byc niezadowolonym , delikatnie mowiac -
> mysle ze jak najbardziej.
>
> W sumie wiec ci,ktorzy szukaja na internecie powodow (sposobow) do
> tego aby zlamac obowiazujace prawo, narazajac innych na ryzyko choroby

Ale przeciez autorka tego watku nie mowila o nieszczepieniu wogolee tylko
nieszczepieniu w pierwszej dobie zycia. to jest chyba znaczna
roznica.Dziecko sasiadki raczej sie nie zarazi przez sciane a raczej
dzieciaczki w wieku kilku dni nie odwiedzaja sie jeszcze.Nie wypowiadam sie
czy to dobre czy zle nie zaszczepic bo nie wiem ale widze ze kiepsko jest
tutaj ze zrozumieniem pytania zadanego przez autorke. Z tego co zrozumielam
jej dziecko bedzie zaszczepione tylko ona chcialaby to odwlec o
kilka/kilkanascie dni kiedy dziecko bedzie troszeczke silniejsze niz kilka
godzin po przyjsciu na swiat.
Kropelka