Jak usunąć MRÓWKI z domu

1. Data: 2008-03-10 09:14:00

Temat: Jak usunąć MRÓWKI z domu
Od: "MirekWroc" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Czym nakarmić mrówki, które zagnieździły się na strychu?

Mam wrażenie, że są to "gmachówki", więc... niszczą mi drewnianą konstrukcję
dachu...

Jaki preparat zastosować ?

Z czym go wymieszać, żeby go zjadly?

Dżem? (jaki smak?)

Miód ?

Kiedyś probowałem jakiś różowy proszek z cukrem, ale nawet nie tknęły go...

Serdecznie pozdrawiam
SMi

Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ciągłości
(poprzedniej) korespondencji !!!

2. Data: 2008-03-10 10:08:41

Temat: Re: Jak usunąć MRÓWKI z domu
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MirekWroc" wrote ...

> Czym nakarmić mrówki, które zagnieździły się na strychu?

Spróbuj boraks wymieszany z cukrem pudrem na sucho, wysypujesz nim
mrówczane "ścieżki". Jeśli to mięsożerne cholery, robisz dodatkowo
stężony roztwór boraksu i nasycasz nim jakieś mięsko a dookoła sypiesz
boraks z cukrem pudrem. Z tym, że trzeba to dobrze wymieszać i czym
drobniejszy boraks tym lepiej, one muszą zanieść ten boraks do
gniazda, inaczej nic z tego nie będzie! Jak zobaczysz "długie" mrówy
tzn. że już je masz :) - ale to sposób dla cierpliwych.
Trucie pryskaną chemią często nic nie daje ponieważ gdzieś w gnieździe
żyje królowa dostarczająca cały czas nowe mrówy!
A.

3. Data: 2008-03-10 10:24:17

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dżem? (jaki smak?)
>
> Miód ?
>
> Kiedyś probowałem jakiś różowy proszek z cukrem, ale nawet nie tknęły

Spróbuj mieszanki sól kuchenna + soda oczyszczona.

--=olo=--

4. Data: 2008-03-10 11:33:29

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MirekWroc" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> Czym nakarmić mrówki, które zagnieździły się na strychu?

Faratox , bodaj B (Faratoks B), faraonki żrą, niosą do gniazda, giną w 2
tygodnie.
Ja stosowałem ze 100% skutecznością :) Jest w każdym ogrodniczym,
kwiaciarniach, chemii.
Kosztował 9 zeta (2 dawki), zużywałem 2 opakowania (4 dawki) na inwazję
mrów.
Na czarne ogrodowe nie działa :(
Posiada opis jak użyć, czysty, bezpieczny dla ludzi i zwierząt :)

piotr

5. Data: 2008-03-11 10:00:55

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh pisze:

> Faratox , bodaj B (Faratoks B), faraonki
Toz to jest eksterminacja; proponuje tradycyjna metode: wylapuje sie
mrowki jadna po drugiej i wywozi w uprzednio przygotownaym ekologicznym
pudeleczku za rzeke.

Pik

6. Data: 2008-03-11 10:19:40

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2008, Piotr Kieracinski wrote:

> [...]
> jadna po drugiej i wywozi w uprzednio przygotownaym ekologicznym pudeleczku

To tak jak jeden Niemiec mial susły na strychu. Nie mógł przez nie spać
więc wyłapywał je pojedyńczo do klatki. Jak uznał, że to juz wszystkie to
wywiózł susły do najblizszgo lasu (jakieś 20 km). Przez kilka dni miał
spokój ale teraz znów z nimi mieszka.

Pozdr.

Dariusz Pakosz
Programista WebRAAD/Clinicom PL
Dział Produkcji

UHC sp. z o.o,
ul. Do Dysa 9, 20-149 Lublin, Poland
Tel. +48 81 444 20 15, w. 21
Fax. +48 81 444 20 18
http://www.uhc.com.pl

NIP PL 712 10 76 075
Nr KRS 0000136033 SR w Lublinie XI wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy 810.000,00 zł
Kapitał zakładowy CompuGROUP Holding AG,

UWAGA: Ten dokument może zawierać informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa i przeznaczone tylko do wiadomości adresata. Zabrania
się kopiowania oraz udostępniania tego dokumentu osobom trzecim przez
osoby inne niż adresat. Jeżeli otrzymaliście Państwo ten dokument przez
pomyłkę, prosimy o jego skasowanie i powiadomienie nadawcy. Dziękujemy.

CAUTION: Privileged/confidential information may be contained in this
document and is intended only for the use of the addressee. If you are
not the addressee, you may not copy or deliver this to anyone else. If
you receive this document by mistake, please delete it and notify us
immediately. Thank you.

7. Data: 2008-03-11 11:15:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieracinski" <p...@n...pl> wrote in message

> Toz to jest eksterminacja; proponuje tradycyjna metode: wylapuje sie
> mrowki jadna po drugiej i wywozi w uprzednio przygotownaym ekologicznym
> pudeleczku za rzeke.
>
> Pik

Kupić mrówkojada lub zasiedlić mrówkolwy.

8. Data: 2008-03-11 14:14:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kieracinski wrote:

> Toz to jest eksterminacja; proponuje tradycyjna metode: wylapuje sie
> mrowki jadna po drugiej i wywozi w uprzednio przygotownaym ekologicznym
> pudeleczku za rzeke.

Wystarczy wywieźć królową.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2008-03-11 16:21:26

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:47d693a8$0$1092$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Wystarczy wywieźć królową.

Hejka. Jeśli królową, to tylko w lektyce. :-)
Pozdrawiam ceremonialnie Ja...cki

10. Data: 2008-03-11 22:55:41

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:47d693a8$0$1092$4c368faf@roadrunner.com Michal

> Hejka. Jeśli królową, to tylko w lektyce. :-)
> Pozdrawiam ceremonialnie Ja...cki

I tak bez rozbiórki domu się nie da :)

piotr

Dzika jabłoń