Jak wyczyścić tapicerkę po wymiotach?

11. Data: 2006-06-21 06:51:44

Temat: Re: Jak wyczyścić tapicerkę po wymiotach?
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e79mp5$g37$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Skuteczne jest uzycie płynu Lotus firmy ACT (Advanced Cleaning
> Technology???). Płyn zawiera bakterie i enzymy, które rozkładają
> substancej, które spowodowały zarówno zabrudzenie jak i zasmrodzenie:-)
> Płyn wypróbowany - tapicerka fotelika dziecięcego. Pozostaje fajny zapach
> olekjków eterycznych. Powaga.
> --
> Marek Li

Poszukam, dzięki.

Agnes

12. Data: 2006-06-21 08:11:59

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:
> [...]
> moze podpowiedzieć jakiś dobry sposób??
>
> Agnes
>
> I proszę, darujcie sobie głupie teksty !!!

Obejrz jeszcze raz 'Pulp Fiction' : D

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

13. Data: 2006-06-21 08:27:29

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> napisał w wiadomości

> Obejrz jeszcze raz 'Pulp Fiction' : D

Myślałeś es_ ze cos mądrego napiszesz.
Tam niestaty była skórzana tapicerka,
a to zupełnie inna bajka

Agnes

14. Data: 2006-06-21 08:29:09

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chere Madame;
>
> Wymienić tapicerkę, zmienić towarzystwo!!!
>
> Ukłony
>
> J.

A moze odrazu aborcja i będzie po wymiotach?
Popisałaś sie jagna, ale głupotą.

Agnes

15. Data: 2006-06-21 10:15:47

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> [...]
> moze podpowiedzieć jakiś dobry sposób??
>
> Agnes
>
> I proszę, darujcie sobie głupie teksty !!!

wanisch

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

16. Data: 2006-06-21 12:03:01

Temat: Odp: Jak wyczyścić tapicerkę po wymiotach?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha <b...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:e79rhj$f2c$...@a...news.tpi.pl...

> A jeśli to sprawka dziecka? Oddać do schroniska? :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Dozwolone od lat 18 - Aktualizacja:
> http://glinki.com/?l=5zj8cu

O,sancta simplicitas!!!

Pozostaje to pierwsze. Zmienić tapicerkę.
Kiedy ja mialam małe dzieci zawsze woziłam ze sobą:
nocnik,
śliniaki,
czyste pieluszki,
ręcznik.
papier toaletowy,
wilgotne serwetki.

J.

17. Data: 2006-06-21 13:10:29

Od: "moni" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> [...]
> moze podpowiedzieć jakiś dobry sposób??
>
> Agnes
>
> I proszę, darujcie sobie głupie teksty !!!

Hej, Ja miałam podobny problem jak kolega nie wytrzymał po imprezie.
Samochód trafił do czyszczenia chemicznego i pomogło. To szybki i
skuteczny sposób, nie kosztuje majatek i naprawde warto.
Powodzenia.

18. Data: 2006-06-22 08:39:48

Od: "Pierdola Saska" <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

trzeba nasrac na tapicerke...

zeby madrosci a oczy !!
Owulacja w trakcie laktacji
uszkodzone bebenki?
oko zachodzi mgiełką...
Wizyta u dentysty :( - pytania i wątpliwości