Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...

61. Data: 2004-02-01 13:27:45

Temat: Re: Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

> Nareszcie jakaś konkretna informacja. Zasadą DO jest stosunek białka do
> tłuszczu PRZYNAJMNIEJ JAK - B 1 : T 2 (jeśli nie większa ilość tłuszczu).

kiedy Tluszczu jadlam minimum 2 no to wlasnie przytylam;-(

> Trochę za mało zjadasz tłuszczu w stosunku do reszty.

ale chyba nie mam innego wyjscia

> Podaj konkretne informacje: wzrost, waga, wiek, czy na coś chorujesz.
Wzrost 164
waga 60
wiek 25
choroba: zesp.ol jelita wrażliwego, nerwica lękowa

Stokrotka

62. Data: 2004-02-01 13:28:43

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:
> Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
> Teraz obliczylam sobie stosuniek

> Zauwazyłem że utrzymywanie takiej proporcji daje odwrotny skutek niż
> oczekujesz , najpewniej zjadasz wtedy tochę wiecej białka niż potrzebujesz ,
> a ten nadmiar jakoś dziwnie łatwo wchodzi w miejsca gdzie byśmy nie chcieli
> ;))

jezeli obnize ilosc bialka to wtedy proporcje sie zmienia

Stokrotka

63. Data: 2004-02-01 13:59:35

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Stokrotko, a jakie jest Twoje zdanie o Atkinsie?
> Ten wątek i zdjęcia są ludzi stosujących Atkinsa, to jest dieta
> umożliwiająca odchudzanie, również niskowęglowodanowa...
>
>Nie ogladalam tych zdjec, probowalam w internecie cos znalezc o Atkinsie, ale
niestety nie udalo mi sie znalezc zadnej strony na ten temat w jezyku polskim.
Moze Ty mi jakas zaproponujesz, zebym mogla poczytac?
Niestety w zwiazku z moja niewiedza na temat przytoczonej przez Ciebie
diety nie mam na jej temat zadnego zdania;-(
Stokrotka

64. Data: 2004-02-01 18:01:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ,
> chcieli
>
> Sławku, pewna osoba na tej grupie manipuluje celowo (bez wątpienia),
Ciebie
> [...]
> DO, teraz WYRAŹNIE pisze, że TERAZ obliczyła sobie nowy stosunek BTW i
> spróbuje jeszcze raz. Czy wy na DO macie kłopoty ze zrozumieniem słowa
> pisanego? Nie sądzę, więc poprostu przeoczyłeś te fragmenty.
>
> Oczywiście można zajmując się zawodowo manipulowaniem faktami i
> opty-filtracją trzeba napisać w tym wypadku /źle stosujesz dietę/ niestety
> kiedy Stokrotka pisała o problemie kilka dni temu podając dane z których
> wynikało, że prawidłowo stosuje dietę zachowawczo lepiej było się nie
> odzywać ;-))) (to tak ogólnie nie do Ciebie - Ty się odezwałeś;)

Pijesz do mnie oczywiście? :)
A nie przyszło Ci do głowy, że może ja:
1. nie mam akurat dostępu do kompa
2. Nie mam akurat czasu na dłuższą odpowiedź
3. Odpowiedź wymaga szerszego omówienia

Wyjaśniam więc, że czasem występują nawet te wszystkie trzy czynniki, a
nawet jest ich więcej, w końcu nie tylko tutaj jestem, a i na priva też
wypada odpisać nadawcom,
ale Ty już mnie osądziłeś... panie sędzio...

65. Data: 2004-02-01 18:10:23

Od: m...@p...onet.pl (morthir) szukaj wiadomości tego autora

nieskromnie powiem, że ja bardzo dobrze :)
polecam i pozdrawiam :)

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

66. Data: 2004-02-01 20:57:45

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stokrotka przytyła na proporcjach 1:2,6:1 czym zniechęciła się troszkę do
> DO, teraz WYRAŹNIE pisze, że TERAZ obliczyła sobie nowy stosunek BTW i

no widzisz ;)) napisałem tylko o tym "stosunku" BTW który zamierza
wprowadzić , niczego nie manipulowałem , poprzednie posty czytałem :)))

Czy wy na DO macie kłopoty ze zrozumieniem słowa
> pisanego? Nie sądzę, więc poprostu przeoczyłeś te fragmenty.

nie nie przeoczyłem , odnioslem się do konkretnego postu i chyba konkretnie
, prawda ??

> [...]
> wynikało, że prawidłowo stosuje dietę zachowawczo lepiej było się nie
> odzywać ;-))) (to tak ogólnie nie do Ciebie - Ty się odezwałeś;)

coś manipulujesz ??? czy cuś ;))

Slawek

67. Data: 2004-02-01 21:04:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvjeup$abu$1@news.onet.pl...

> Pijesz do mnie oczywiście? :)

To akurat również wyjaśniałem i także na grupie DO, więc ja NIE PIJĘ,
zresztą w przeciwieństwie do Ciebie, czym się szczyciłaś i proszę bardzo.
Czy zabraniam komukolwiek pić?

> 2. Nie mam akurat czasu na dłuższą odpowiedź

W to nie jestem w stanie uwierzyć;-)))
Ale jeśli to prawda i pomimo... to zaczynam się bać!

> 3. Odpowiedź wymaga szerszego omówienia

Ten punkt starasz się realizować z naciskiem na przedostatni wyraz, więc
znam te Twoje punkty już od dawna...

> panie sędzio...

Dopisuję sobie kolejną szufladę po "dama_pik" teraz jestem sędzia;-)))

Pozdrawiam,
Adam

68. Data: 2004-02-01 21:14:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy Tluszczu jadlam minimum 2 no to wlasnie przytylam;-(

Pisałaś też inne ważne informacje, że bierzesz leki uspokajające, że masz
nadwrażliwe jelito. Te fakty mają wpływ na metabolizm, na procesy
regeneracyjne, na przewagę w organizmie hormonów anabolicznych
(nadmierny przyrost tkanek i niedostateczny rozpad) nad katabolicznymi
(nadmierny rozpad tkanek i niedostateczny przyrost). Bardzo obrazowo to
przedstawił Wolfgang Lutz w książce "Życie bez pieczywa".

> ale chyba nie mam innego wyjscia
> waga 60
> wiek 25
> choroba: zesp.ol jelita wrażliwego, nerwica lękowa

Do kompletu dodam info z wielu innych Twoich postów (szkoda, że te wszystkie
konkrety nie napisałaś w jednym poście):

- zalecono Ci B 50 gram, T 130gram, W 50 gram - i nie wiesz, czy to
proporcja na okres przebudowy , czy na okres późniejszy. Cytuję:
"nie wiem, tak lekarz zalecil, w ramach chudniecia. stokrotka"
Następna info. Cytuję post:
i Twoja odpowiedź:
> wiesz co, sama juz sie w tym gubie. Ale to chyba bylo tak, ze lekarz
zalecil mi taka ilosc gram, a ja w swoim jadlospisie dzsiennym, tak sobie
ulozsylam ze wyszlo mi wlasnie takie BTW.
- a więc z proporcją i ilością BTW bywa różnie
Ale czy aby nie bywa tak, ż tłuszczu zjadasz jeszcze mniej niż piszesz?
- przetestowałaś wcześniej na sobie dużo różnych diet i leków bez skutku
- na DO jesteś prawie 4 miesiące, (aczkolwiek podejrzewam, że z błędami
żywieniowymi)
- masz wadliwą przemianę materii
- masz zaparcia (patrz: bierzesz leki na uspokojenie, a więc one wpływają
również na aktywność jelit czyli praktycznie nawet uniemożliwiają prawidłową
ich czynność). Gdy człowiek zdrowy zacznie łykać leki uspokajające jelita -
to też będzie miał zaparcia
- praktycznie bez czopka nie możesz się załatwić, mimo ze wszystko jest
przemielone - czyli możliwe, że jelita "śpią" pod wpływem Twoich leków ;)
Może spróbuj przynamniej ograniczać ich dawkowanie, bo jak widzisz - efekty
są marne i wręcz odwrotne do zamierzonych i mimo leków -> nadal jesteś pełna
lęków, a jelita nie pracują, bo leki skutecznie im to blokują (?)
No i zjadaj wieczorem 3-5 suszonych śliwek.
- w momentach tycia zmieniasz BTW na jeszcze gorsze. Cytuję:
"Jak juz wczesniej pisalam zamiast schudna to przytylam.
Teraz postanawiam stosowac proporcje 1: 1,4: 0,8
a w gramach to wyglada tak: 56,7:79,1:47,6".
Czyli za dużo białka, za mało tłuszczu.
Jedną z zasad DO jest nie schodzenie poniżej 100 g tłuszczu dziennie.
- Na końcu piszesz: "Teraz obliczylam sobie stosuniek 1:1,4:0,8 wiec jak
to nic nie da....."

Gdy zebrałam razem te wszystkie informacje, to myślę, że nadal za bardzo
boisz się jeść więcej tłuszczów (to także wynika z Twojej nerwicy lękowej)
i stąd jakby błędne koło. Musisz sobie z tego lęku zdawać sprawę.
Żeby organizm prawidłowo zareagował, musi zaistnieć dostatecznie duży
bodziec (w tym wypadku tłuszcz) i musi on cały czas być stosowany.
I pewnie jeszcze wielu rzeczy o DO nie wiesz. Nie napisałaś co do tej pory
przeczytałaś, czyli nie wiem, co Ci jest znane. Poczytaj o zasadach DO na
kilku stronach www.
http://www.dieta-optymalna.info
http://forum.dieta-optymalna.info/
http://mlodziez.optymalni.one.pl/
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
http://arkadia.akcja.pl/
http://republika.pl/optymaln
http://zywienie.prv.pl/
http://www.optymalni.net/
http://www.optymalni.com /Kanada
www.members.optushome.com.au/bartim /Sydney
http://www.optymalni.pl /OSBO
http://www.arkadiazdrowia.com/
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php
http://ikoiko.republika.pl
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm
http://zywienie.host.sk/artykuly/
http://www.optymalni.poznan.pl/
http://strony.wp.pl/wp/arkadiakrotoszyn/
http://ikoiko.republika.pl/

Można na nich znaleźć mnóstwo informacji, zasad DO, przepisów itd.
Mozesz też zajrzeć tu:
http://tinylink.com/?h3torpHqTF i poczytać moje posty z informacjami
o DO, np. wątki: KUCHNIA OPTYMALNA 4 części, JADŁOSPIS itp.

Ogólnie - są to tylko moje przypuszczenia. I zaznaczam - nie jestem
lekarzem, ani żadnym innym naukowym ekspertem. Próbuję jedynie, tak na
logikę, znaleźć przyczynę Twoich problemów.

A co do wyliczeń Twojego BTW (zakładam, że nie pracujesz ciężko fizycznie).

Okres początkowy u Ciebie (wyliczenia orientacyjne wynikające z ogólnych
zasad DO):

B- 60g (1g/kg wagi ciała)
T- 2x tyle co białka (lub więcej - u ludzi bez nadwagi)
W- zawsze 0,8/kg wagi ciała

Po okresie przebudowy (3 tyg.-3 mies.):

należy zmniejszyć białko o ok. połowę tj:
B 30-35g
T minimum 100 g na dobę (a lepiej trochę więcej)
W zawsze ok. 0,8 g/kg wagi ciała

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

69. Data: 2004-02-01 21:28:00

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie nie przeoczyłem , odnioslem się do konkretnego postu i chyba
konkretnie
> , prawda ??
> coś manipulujesz ??? czy cuś ;))

Jak najbardziej;) napisałem zresztą "to tak ogólnie nie do Ciebie" więc
manipulacja polegała na skorzystaniu z odpowiedzi na Twojego posta, nie
kierując bezpośrednio do Ciebie jego treści;-)))

Pozdrawiam,
Adam

70. Data: 2004-02-02 08:35:54

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze Ty mi jakas zaproponujesz, zebym mogla poczytac?

zobacz u mnie dzial diety www.hafsa.republika.pl

Pozdrawiam Hafsa

Oczyszczanie - jak było [długie]
MM jak liczyć białka ?