Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa

1. Data: 2009-11-23 09:38:11

Temat: Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietasz to powiedzonko " Nie walcz z głupcem, bo najpierw sciagnie Cię do
swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"?
Coś jest na rzeczy.....

MK

2. Data: 2009-11-23 09:49:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah, o i własnie.To teraz już wiem, z kim mam do czynienia.
Jakie zycie bywa proste.

Miłego dnia, MK

3. Data: 2009-11-23 09:57:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję, MK

4. Data: 2009-11-23 10:28:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Pamietasz to powiedzonko " Nie walcz z głupcem, bo najpierw sciagnie Cię
> do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"?
> Coś jest na rzeczy.....

Sendera nie da sie sciagnac w dól, bo nie da sie przebic dna.

:)) :))

Pozdro,
Duch

5. Data: 2009-11-23 10:52:05

Temat: Re: **Jak wyja?niae idiotce, ?e jej T?-cio jest durny i nam zwisa
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl> wrote in message

> Gość wie co mówi.
> To bez wątpienia znawca dna i jego konfrontacji z twardością czerepu ;-)
> Szacun chłopaki.

Nie trzeba byc znawca dna zeby zobaczyc na jakim jestes poziomie.
A czerep masz raczej mientki bo jego konfrontacja z dnem wypadla tragicznie.
Efekt uderzenia widac w twoich wypocinach :)) :))

Nie przejmuj sie tym.

Duch

6. Data: 2009-11-23 12:00:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2009 10:49:12 +0100, Vilar napisał(a):

> Hah, o i własnie.To teraz już wiem, z kim mam do czynienia.
> Jakie zycie bywa proste.
>
> Miłego dnia, MK

No i już widzisz, jak spolegliwość i ugodowość trzeba szanować - niczym
zdrowie. Jest takie powiedzonko: "Gówno chłopu, nie zegarek"...
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-23 18:09:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Hah, o i własnie.To teraz już wiem, z kim mam do czynienia.
> Jakie zycie bywa proste.
>
> Miłego dnia, MK

zanim doczytam dalej, pozwolisz że się trochę pośmieję :))

Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Re: Proszę o uwagę!
Re: Proszę o uwagę!
Re: Proszę o uwagę! *
Re: Ochronna rola witamin.