Re: Proszę o uwagę!

1. Data: 2009-11-22 21:09:30

Temat: Re: Proszę o uwagę!
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 17:06, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Witam.
> Mam taką małą, serdeczną prośbę.
> Gdyby ktoś uważał, ze napisał coś, co jest warte dyskusji, to prosiłbym
> w tytule postu umieścić na początku może gwiazdkę, bo chyba nie sposób
> przebrnąć przez wszystkie posty bez zniechęcenia i obrzydzenia.

A ja nie za bardzo jestem pewien, co masz na myśli. Czy chodzi Ci o
to, że niektóre wypowiedzi (tematy) mają jedynie charakter jakiegoś
luźnego czata miast rzeczowej dyskusji czy też może masz na myśli, że
nie wszystkie tematy, które ktoś uważa za godne dyskusji są akurat
tymi ciekawymi dla Ciebie?

> Dla odmiany osoby po zawodówce mogłyby postawić np. @ ?
> Wtedy sytuacja powinna być klarowna ;-)

A to już moim zdaniem było niepotrzebnie napisane. Co prawda ja nie
mam skończonej ("tylko") zawodówki i we mnie to nie godzi. Internet
jednak jest dla wszystkich, czy to "burak" jest czy "burżuj" i mogłeś
kogoś zwyczajnie urazić. Nie taki (chyba) był Twój cel?

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2009-11-22 22:34:18

Temat: Re: *Re: Proszę o uwagę!
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 22:21, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Zróbmy tak. Jako, że nie czuję się na siłach przeszukać jakoś ta grupę,
> to pokaż mi jakąś wypowiedź kogoś po zawodówce, z której wyniosłeś coś
> wartościowego, a chętnie rozważę rewizję swojego zdania.
> Inaczej chyba tylko cwaniakujesz kolego i to dla taniego poklasku.
> Argumenty kolego, argumenty, a nie czcze życzenia!

Bądź poważny - a co to to, jakieś forum: "kto tu ma największe
uznanie"? LOL! :-D

Nie zdajesz sobie nawet sprawy z kim piszesz i ile z tych osób może
być po zawodówce właśnie lub wręcz nawet bez niej. I po czym to
wywnioskujesz - po Twojej indywidualnej, subiektywnej ocenie? Nie
należy nikogo dyskryminować dlatego, że ma skończoną taką czy inną
szkołę - a Ty to właśnie zdajesz się robić w tej chwili. I co, czujesz
się lepszy od nich, boś do lepszych szkół chodził, być może
prywatnych, bogatszych rodziców miałeś i łatwiej Ci w życiu było owe
szkoły skończyć?

Jak dla mnie, stary, to przegiąłeś z tym akurat tekstem. Znam wiele
osób "po zawodówce" i równie wiele "po studiach". Tyle że wśród tych
po zawodówce nie ma aż tylu dupków (nie ujmując nikomu) co wśród tych
po studiach. Nieraz wręcz mają więcej i bardziej 'na temat' do
powiedzenia od tych "uczonych".

Ale co ja Ci tam - Ty byś takiemu ręki pewnie nie podał. Dla Ciebie
zapewne to zwykli śmiecie, bez prawa głosu.

A udowadniał Ci nic nie będę, bo nie warto w tym przypadku.

Pozdrawiam,
darr_d1

3. Data: 2009-11-22 23:21:08

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 23:46, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Jasne, tylko jak widzę, żadna ich wartościowa wypowiedź nie przychodzi
> ci jakoś do głowy, co? Nie stać cię chamie nawet na jeden argument tylko
> same epitety.
> Spadaj kretynie.

Ty mnie raczej nie zrozumiałeś. Idąc dalej Twoim tokiem myślenia, na
newsy powinni pisywać wyłącznie ludzie z wyższym wykształceniem,
ewentualnie studenci. Mnie natomiast, podobnie jak Tobie (co wcześniej
sam napisałeś) jakoś szkoda czasu na kopanie w archiwum, żeby coś
"komuś" udowodnić. Masz takie zdanie - Twoja sprawa. Miej je sobie jak
Ci z tym dobrze. Czujesz się lepszy od nich - czuj się lepszy. Czy
rzeczywiście jednak jesteś...

Spytam Cię jeszcze, nie z przekory bynajmniej, na której to uczelni
uczą wyzywania ludzi od chamów i kretynów? To taki nowy trend w nauce,
czy też nowatorskie wytyczne n/t prowadzenia dyskusji? Nie znałem,
chylę czoła...

Pozdrawiam,
darr_d1

PS. A zacytuj mi proszę choć jeden z moich epitetów pod Twoim adresem.

4. Data: 2009-11-23 08:15:29

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 08:29, Sender <m...@k...pl> wrote:

> [...]
> równości intelektualnej wszystkich ludzi, bez względu na wykształcenie.
> Mój brak szacunku wynika jedynie z uporu idioty w uznaniu obiektywnych
> faktów i zastępowaniu ich obrazu jakimiś popapranymi wizjami, takie jak
> teraz twoje. A uczą tego w każdej szkole, w której uczą myślenia, a nie
> produkują tylko bezrobotnych.
> Wyobraź sobie takiego Robakksa np. na wykładach w jakiejkolwiek uczelni.
> Czy rzeczywiście miałby on coś tam do powiedzenia i komu, choćby nawet
> na przerwie? Czy raczej widzisz go tylko jak szmatą wyciera tablice?

Odnoszę nieodparte wrażenie, że mylisz poziom wykształcenia z tym co
dana osoba ma do powiedzenia. Nikt przy nicku nia ma napisane jakie
szkoły skończył i Ty też tego tak naprawdę nie wiesz.

Twoje wulgaryzmy natomiast i wyzwiska - heh... Co człek to obyczaj,
jeżeli nie umiesz inaczej...:-)

Pozdrawiam,
darr_d1

5. Data: 2009-11-23 09:10:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Sender <m...@k...pl> tak oto plecie:

> Przecież ty nawet nie widzisz związku pomiędzy wykształceniem, a zasobem
> wiedzy do przekazania i możliwością wnioskowania, idioto.
> Sam najwyraźniej nie umiesz inaczej.
> Jesteś już nudny i spadaj kretynie.
> MS
>
> P.S. a z pretensja o wulgaryzmy udaj się lepiej do tutejszego psychologa,
> może on ci pomoże spojrzeć na to inaczej.

A to się już sam wyleczył?

Qra

6. Data: 2009-11-23 09:13:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl> wrote in message

> [...]
>
> P.S. a z pretensja o wulgaryzmy udaj się lepiej do tutejszego
> psychologa, może on ci pomoże spojrzeć na to inaczej.

Wykształcenie teoretycznie powinno odwzorowywać zasób wiedzy. Niektóre
osobniki tak mają, inne "myślą", że mają. Od zasobu wiedzy mądrości nie
przybywa, niestety.
A Nadajnik łatwo wyłączyć - przestanie wydzielać trujacy innych smog...

7. Data: 2009-11-23 09:34:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl>

> [...]
> Czy rzeczywiście miałby on coś tam do powiedzenia i komu, choćby nawet na
> przerwie? Czy raczej widzisz go tylko jak szmatą

O tej gąbce do wycierania tablicy było na wykładach mądrości w psr
Kto zrozumiał - to skorzystał.

cytat:
Temat: Krzyze - Tak
autor: "Robakks" <R...@g...pl>

Na lekcji biologii pani nauczycielka rozwiesza plansze tematyczne
dotyczące przedmiotu nauczania. To samo dzieje się na lekcji religii,
na lekcji historii, na lekcji geografii itd. Na lekcji matematyki pan
nauczyciel rysuje na tablicy krzyż i wyjaśnia, że to symbol dodawania
o nazwie PLUS. Gdy lekcja się kończy dyżurny bierze gąbkę
i wymazuje tablicę robiąc miejsce na nowe wpisy nowych lekcji.
Czysta tablica zaprasza do nowych wpisów i oznacza potencjalność.
Czysta tablica jest jak umysł ucznia przed edukacją:
co się na niej wpisuje - to zostawia w pamięci swój ślad.
Orzeł nad tablicą oznacza, że ta szkoła jest instytucją państwa RP.
To agitacja. Wystarczy 'Orzeł Biały' nad wejściem do budynku,
obok tablicy z nazwą i numerem szkoły.
Krzyż nad tablicą oznacza, że ktoś go tam powiesił. Sam krzyż
nie ma możliwości zawiesić się na pustej ścianie. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

8. Data: 2009-11-23 09:40:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tobie na pewno już to nie grozi, ani jak widzę twoim dzieciakom.
> Spadaj kretynie.
> MS

No proszę - Nadajnik to wykapany jego tatuś -prostak, cham, debil, albo i
kretyn, bo nie czytuję dziada.

9. Data: 2009-11-23 09:59:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <m...@k...pl>

> Jasne Tołdi, a papier toaletowy jest jak twoje życie, długie szare i do
> dupy. Wyluzuj trollu i zajaraj sobie ;-) Chyba, ze chcesz rozwinąć jeszcze
> trochę panieru, choć przez tyle lat biologicznie uzależniony pewnie go już
> tylko przerwiesz. Jak rzucisz, to rok nie minie jako kojfniejsz na raka i
> to jest fakt.
> MS

34. Edward Robak
Grupy dyskusyjne: pl.sci.psychologia
Od: "Edward Robak" <e...@N...gazeta.pl>
Data: Sat, 26 Apr 2003 15:46:26 +0000 (UTC)
Lokalna: Sob. 26 Kwi 2003 16:46
Temat: Re: kop w d. jako zrodlo motywacji

Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> napisał(a):
> ksRobak:
> <....>

> ja? porozmawiac? nie nadaje sie do powaznej rozmowy.
> dalbym sie za to chetnie przekonac ze czlowieczenstwo opiera sie na
> czyms innym niz zaszczucie czy rozwscieczenie.

> --
> Marsel

czy życie jest jak papier toaletowy? czy jest dlugie, szare i do dupy?

Nawet papiery toaletowe mogą być długie, kolorowe i miłe w dotyku:)))
wszystko zależy od tego jaki się wybierze:).

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=24104388

tak się rozmawia na pl.sci.filozofia

poznaj moc słowa

:-)
ksRobak

10. Data: 2009-11-23 11:14:28

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 12:00, Sender <m...@k...pl> wrote:

sci.filozofia&aid=...

> Jasne, jak zajarasz 'trawke' to i kolory miłe zobaczysz.
> Masz moc, a teraz spierdalaj Tołdi :-)
> MS- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Marco wy*****lasz wszystkich i a kim ty będziesz marzył o potedze ;D