Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa

1. Data: 2009-11-23 09:57:13

Temat: Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze się podczepię pod jakże sensowny watek, żeby nie tworzyć nowych bzdur.
Właśnie przeczytałam "sprzatanie obniża płodność".....
I teraz sama się zastanawiam, zasprzatać się na smierć, czy wręcz
przeciwnie.

(poziom głupoty zaczyna mnie przerastać)

MK

2. Data: 2009-11-23 10:04:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Phi, też coś.
Będę go okupować ile wlezie....
Mam zacytowac kolejne genialne tytuły z naszej rodzimej prasy, które
idealnie sie w niego wpisują?

Masz dużo za duzo czasu, prawda?

3. Data: 2009-11-23 10:12:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powtarzasz się i....nudzisz, MK

4. Data: 2009-11-23 10:20:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Efekt takiej procedury moze być tylko jeden, totalna olewka Sendera.
A przecież Tobie chodzi o to, żeby zwracano na Ciebie uwagę.

5. Data: 2009-11-23 10:33:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie koleżanka. Wypraszam sobie.
I idę pracować, wybacz.
Miłego dnia, MK

PS. Jak działa ?
Hmm, raczej świadczy o sposobach komunikacji osoby, która go używa, niż o
adresacie. W ramach przebijania sie przez komunikacyjny śmietnik, często
jest ignorowane.

> [...]
> nie śmiem u ciebie marzyć.
> Twoja koleżanka poczęstowała mnie tym 'spierdalaj :-)' i chciałem
> sprawdzić, tak to działa na na innych. U ciebie wyraźnie trollogennie.
> Jednak z powodów jak wyżej nie będę cię przepraszał i raczej się już nie
> polubimy.
> Pozdrawiam.
> Marek Sender

>>> ok. kto następny?

Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Re: Proszę o uwagę!
Re: Proszę o uwagę!
Re: Proszę o uwagę! *