Jak wyobrazacie sobie Wladyslawa?

1. Data: 2001-08-08 13:02:16

Temat: Jak wyobrazacie sobie Wladyslawa?
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele osob juz wyslalo swoje foty do galerii. Wciaz nieprzejednanym
pozostaje Wladyslaw. Oglaszam konkures na slowny jego porteret czyli jak
wybrazacie sobie Wladyslawa. Stworzmy jego portret skoro nie chce przyslac
swojej foty
Czarek

1. Data: 2001-08-08 19:08:55

Temat: Re: Jak wyobrazacie sobie Wladyslawa?
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wybrazacie sobie Wladyslawa. Stworzmy jego portret skoro nie chce przyslac

Dzieci straszyło się kiedyś "dziadem z worem". :-)

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2001-08-08 19:17:22

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz wrote:

> [...]
> wybrazacie sobie Wladyslawa. Stworzmy jego portret skoro nie chce przyslac

Szczupły, wysoki, koło 50-tki, ciemny gruby zarost, broda Marxa,
świdrujące spojrzenie, niski głos, powłóczysta szata i w ogóle,
ta...no...charyzma :))

sadyl

1. Data: 2001-08-08 19:32:40

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> i w ogóle,
> ta...no...charyzma :))

A i jeszcze: zastawiony stół i blask bijący spomiędzy wyciągniętych
dłoni
A w tle: na ścianie głowa łosia z wafelkiem od loda

a może to nie ta bajka :))

sadyl
PS: Władek: mam nadzieję że masz poczucie humoru :)

1. Data: 2001-08-08 20:01:45

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz <c...@z...media.pl> wrote:

> [...]
>wybrazacie sobie Wladyslawa. Stworzmy jego portret skoro nie chce przyslac

..w ślniącej w słońcu zbroi i mieczem u boku.W tle wierny koń.

AgataW.

p.s. pozdrawiam Władysława gorąco.

1. Data: 2001-08-08 21:22:51

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Aug 2001 20:01:45 GMT, AgataW <a...@g...com.pl> wrote:

>..w ślniącej w słońcu zbroi i mieczem u boku.W tle wierny koń.
>
>AgataW.

I trzymajacy w rekach Larousse' a ... ;-)))

Art(Gruby)
"My sister got bitten by a moose once."

1. Data: 2001-08-09 09:22:51

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> [...]
> wybrazacie sobie Wladyslawa. Stworzmy jego portret skoro nie chce przyslac

A ja mysle, ze to niezbyt etyczne publicznie dyskutowac nad czyims
domniemanym wygladem, skoro ta osoba woli pozostawac anonimowa...
Podejrzewam, ze w tej sytuacji Wladyslaw juz na pewno nie zechce
umiescic swego zdjecia w galerii.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-08-09 09:34:40

Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ktksh$ffs$...@n...lublin.pl, Lilla at l...@f...krasnik.pl
wrote on 8/9/01 11:22 AM:

> [...]
> domniemanym wygladem, skoro ta osoba woli pozostawac anonimowa...
> Podejrzewam, ze w tej sytuacji Wladyslaw juz na pewno nie zechce

Mysle, ze Wladyslaw ma na tyle inteligencji, poczucia humoru i dystansu do
wlasnej osoby, ze sie nie obarazi za nasze niewinne przeciez zarty. A
umieszcanie swoich podobizn tak czy tak jest dobrowolne
Czarek

1. Data: 2001-08-09 10:15:24

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szczupły, wysoki, koło 50-tki, ciemny gruby zarost, broda Marxa,
> świdrujące spojrzenie, niski głos, powłóczysta szata i w ogóle,
> ta...no...charyzma :))

To bie sie chyba z Fidelem pomylilo...

Jader

1. Data: 2001-08-09 22:31:47

Od: "Ewa" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No to juz Sp. Z. Herbert !

(Byl taki wiersz o tamaryszku...)

--
Niesz !
AgataW <a...@g...com.pl> a écrit dans le message :
9ks5ls$kb4$...@h...uw.edu.pl...

> ..w ślniącej w słońcu zbroi i mieczem u boku.W tle wierny koń.
>
> AgataW.
>
> p.s. pozdrawiam Władysława gorąco.

Tragiczny przeplyw...
off topic