Re: Jak wyzwolic ludzi od Zła

From: mememe <m...@m...me>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak wyzwolic ludzi od Zła
Date: Tue, 06 Aug 2013 21:17:32 +0200
<e...@g...com>
<ksmdl4$qc9$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<ksmrdm$914$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<kt6ern$2ac$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<kted01$7ph$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<ktfj8v$l19$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>

W dniu 2013-08-02 11:31, m...@g...com pisze:
> [...]
samo jak to ze istnieje jakakolwiek teza której brak udowodnienia

> Jestes zaprogramowany -jak każdy. Ty jeszcze temu negujesz.

> Prosisz? GHDZIE? Zacytuj tę swoją prosbe. ;P
> Od samego poczatku próbujesz 'wymusić zeznania'
> niczym aparatczyk specsluzb z kościelną praktyką ;)

wiem, ze nie potrafisz, nie wysilaj sie bo ci zylka peknie :)

> I znów: jeśli sam nie potrafisz zobaczyć w nich pozytywnych okolicznosci,
pożytecznych tak dla jednostki jak i spolecznosci -nie ma sensu ci tego
> wykladac: nawet "wbijając młotkiem" (czyli mną-jak byles 'laskaw' się wyrazic)
"perly w ryjek" (czyjkolwiek) ;P

no prosze, co pozytecznego jest dla jednostki w wieku 3 miesiecy
umierajacej na raka? i spolecznosci? jakie korzysci ma z tego
spolecznosc?

> i niech ci nigdy nawet przez myśl nie przejdzie ze masz cokolwiek innego
> do zaoferowania -poza swoimi ułomnymi (jak ci już wykazano) opiniami ;P

po coz mialbym ci cokolwiek ofiarowywac?

> ale ja nie mam ambicji ani ochoty na czyjekolwiek opinie wplywac
> a już tym bardziej na twoje. Jak na razie postawe roszczeniową w
> temacie uzyskania żądanych przez ciebie rozszerzonych wykładów
> mojego myslenia do których chętnie bys się zapewne przyssal... ;P

twojego myslenia? nie przesadzaj.

> Idziesz w dobra strone. Tyle ze mylisz chorobę z lekarstwem ;P

cie ze jest mi dobrze w DOBRYM swiecie (wiec nie zwisa ci to co czuję)

> Sam sobie pomysl -widać za mało jeszcze to robiles ;)

najwidoczniej. a ty za malo widziales. pewnie kolega z tych, co im
jeszcze mama obiad robi i nie mierza sie jeszcze z rzeczywistoscia.
dlatego kolega farmazony wypisuje. ale zycie cie wyszkoli, jak kazdego.
doczekasz sie.

> "Ludziom kochającym Boga wszystko sluzy ku dobremu..."
> Jeśli za Boga uznamy calą Rzeczywistość jej akceptacja
> -afirmacja calego bytu jako takiego afirmuje również
> nasz byt. Sprobuj a się przekonasz -organoleptycznie :P

tak tak, afirmacje... moze gdyby dzialaly to hospicja stalyby sie
zbedne. kto wie?

> Żadne dowody nie sa do tego potrzebne -a nawet zbędne.

jasne, dowody na skutecznosc afirmacjii sa calkowicie zbedne. tak jak i
homeopatii.

> Dlatego na twoja szkode byłoby ci je podawac -na tacy.

tak tak, wiem, dzieci na chemii to samo dobro. w tym cierpieniu NIE DA
SIĘ znalezc dobra. MLOTKU.

powyższego. Czyli jesteś jeszcze na dodatek zakłamany. I jak ci z tym?

> na miare twojego zakręcenia :)

> wiec do następnego wątku...o ile wytrzymasz sobie ten odpuscic ;P

wiem wiem, nie masz pojecia o czym piszesz. od poczatku.