Jak wzmocnić kolana?

11. Data: 2011-06-26 22:52:33

Temat: Re: Jak wzmocnić kolana?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jun 2011 20:23:29 +0200, p 47 napisał(a):

> Bo natura i ewolucja wykształcając nasz kościec z góry przewidziała
> szpilki..
> ;-)

Nigdzie nie zalecałam szpilek jako właściwego ortopedycznie obuwia.
Podkreślałam zawsze, że w tym aspekcie właściwy jest niewielki obcas.

Co zaś do LEKKIEGO podwyższenia pięty - jest ono DZIŚ konieczne w celu
utzrymania waściwego napiecia mięśni podczas chodzenia i poprawy statyki
nogi. Ponieważ dziś noga działa inaczej.
KIEDYŚ, daaaaaaaaaaaaawno temu, kiedy człowiek przemieszczał się jedynie
nożnie, natura zmuszała go, aby tym samym ćwiczył mięśnie nóg i stóp tak,
że ani platfusa nie miewał, ani mu kolana (i inne stawy) nie wysiadały po
byle wysiłku - grunt to zdrowa chrząstka i dobre smarowanie! Jak wiesz
(albo jak nie wiesz), podczas ruchu wytwarza się substancja smarująca w
stawach, a także substancje odżywiające chrząstkę stawową. Jej brak na
skutek urazów lub niedostatków powoduje ból. Ból powoduje, ze człowiek
unika ruchu. I koło się zamyka.
http://abcleki.pl/pytanie-do-farmaceuty/co-na-stawy

--
XL
Prawda o GMO:

12. Data: 2011-06-26 22:53:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jun 2011 20:43:01 +0200, R. P. napisał(a):

> medea, nie sluchaj trolli, takich jak Ikselka. Problem z kolanem moze
> miec wiele przyczyn. Glukozamina moze (ale nie musi) pomoc w przypadku
> problemow ze stawem. Ale ja np. mialem problem z bocznym przyparciem
> rzepki. To nie ma nic wspolnego ze stawem i glukozamina na to nie
> pomaga. Jest to bardzo czesta przypadlosc ludzi aktywnych fizycznie
> (biegaczy, rowerzystow itp.). Polecam wybrac sie na USG kolana do
> dobrego speca.

Durniu (rewanż za trolla), poradziłam medei zbadanie kolana.

13. Data: 2011-06-26 22:58:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jun 2011 21:04:54 +0200, medea napisał(a):

> Dzięki za rady.

I okład z rozbitego tłuczkiem do mięsa liścia kapusty - liść na bolący
staw, na to folia spożywcza, na to ocieplenie - na noc. I tak chociaż z 5
dni, tj nocy. CUDO! //przetestowałam parę razy, w tym po wypadkach na
rowerze i w domu oraz przy innych dolegliwościach stawowych - skutki są
wspaniałe, radzę Ci spróbować, nie lekceważyć ani tego sposobu, ani
pozornie zwyczajnej kapusty.
Jest rzymskie powiedzenie: "Jak już nawet kapusta nie pomaga, to znaczy
trzeba dobić"...

14. Data: 2011-06-26 23:13:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 17:09, Ikselka pisze:

> Biorę tę:
> http://www.powershop.com.pl/product-pol-958-Glucosam
ine-Gold-1000-120-kaps-.html
> Kupisz taniej w Allegro.

Ha ha ha ha. Kto Ci wodę z mózgu zrobił?

http://www.sfd.pl/WIELKA_%C5%9ACIEMA_Z_GLUKOZAMINA-t
177372.html

(tu w wersji oryginalnej dla niedowiarków, str. 23-26:
http://www.tfe.edu.pl/aptekarz/Aptekarz-2004-01-02.p
df)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

15. Data: 2011-06-26 23:41:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jun 2011 01:13:06 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
>
> http://www.sfd.pl/WIELKA_%C5%9ACIEMA_Z_GLUKOZAMINA-t
177372.html

> (tu w wersji oryginalnej dla niedowiarków, str. 23-26:

Jak napisało parę osób w komentarzach pod tekstem - "mnie, znajomym oraz
rodzinie pomaga". Zażywam już trzeci miesiąc. Efekty, które ewidentnie
pojawiły się własnie w TYM okresie, zauważalne po półtora miesiaca
zażywania, teraz już bardzo widoczne: znikło "trzeszczenie" w stawach dłoni
i palców szczególnie dokuczliwe a słyszalne podczas rozgrzewki na zajęciach
tanecznych, znikły bóle powysiłkowe zwichniętego dwukrotnie pod rząd w
krótkim okresie czasu (kilka lat temu) stawu skokowego, znikły bóle kolan
podczas i po jeździe na rowerze, znikło sporadyczne puchnięcie stawów
palców, znikło "zacinanie się" i trzeszczenie w karku, ogólnie poprawiła
się ruchomość wszystkich stawów ciała.

Autor artykułu być może szczerze ma na uwadze jedynie zbawienie mojej
kieszeni, ale niech go ona aż tak bardzo nie obchodzi. Niech się bardziej
pomartwi o kieszenie tych, którzy nadużywają alkoholu albo palą papierochy.
Co mu do mojego glukozaminowego nałogu?
:->
Ale chyba najbardzoej martwi się nomenklaturą - czy to lek, czy nie lek.
Podejrzane.
Akurat mnie i wielu osobom w tym względzie wsio rawno, byle działało.
I działa.

16. Data: 2011-06-26 23:46:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jun 2011 01:41:14 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Podejrzane.
> Akurat mnie i wielu osobom w tym względzie wsio rawno, byle działało.

Aha - i od zawsze kieruję się WŁASNYM odczuciem wpływu różnych substancji
na moje ciało i zdrowie. Nie czyimś. Nie znam tego pana, ani zresztą
Ciebie. Gdybym całe życien kierowała się jedynie wynikami "badań", miotana
nimi raz w te, raz wewte, przyszłoby oszaleć.
Kiedyś cukier krzepił, a margaryna była smaczna i zdrowa. Daję głowę, że Ty
sama ją jesz, aż miło :->

17. Data: 2011-06-26 23:49:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jun 2011 00:58:27 +0200, Ikselka napisał(a):

> I okład z rozbitego tłuczkiem do mięsa liścia kapusty - liść na bolący
> staw, na to folia spożywcza, na to ocieplenie - na noc. I tak chociaż z 5
> dni, tj nocy.

...w miesiącu, ale pod rząd.

> [...]
> pozornie zwyczajnej kapusty.
> Jest rzymskie powiedzenie: "Jak już nawet kapusta nie pomaga, to znaczy

j.p.

18. Data: 2011-06-27 00:05:19

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-27 01:41, Ikselka pisze:

> [...]
> Podejrzane.
> Akurat mnie i wielu osobom w tym względzie wsio rawno, byle działało.

W zimie, podczas tych najwiekszych mrozów chodziłam na fizykoterapię.
Skierowanie z rozpoznaniem gonartrozy kolan. Miałam krioterapię,
rowerek, ulradźwięki i machanie na podwieszeniu kolan nogą (to sobie
często darowywałam, bo nie chciało mi się). Chodziłam tam sobie miesiąc
(odpadały święta, soboty i niedziele oczywiście). Potem ani razu nie
zabolały mnie kolana (szczególnie na wiosnę), czułam się świetnie. Wiem,
że szczególnie pomogła mi krioterapia, to jest coś wspaniałego! Teraz
znowu czasami odzywa się ból. Na zmianę pogody. Zapisana jestem już na
lipiec do tej przychodni, fizykoterapia pewnie będzie od jakiegoś września.

--
animka

19. Data: 2011-06-27 05:53:01

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 21:04, medea pisze:

> W takim razie - cóż w tym dziwnego, że ja też się skarżę?

Nie wytrzymasz jak mi nie napyskujesz?
Najpierw bylo dziwienie, a potem teza o ew. zaleznosci wiekowej.
Ale pochwalam twoja czujnosc i mam nadzieje, ze nie bedziesz ustawac w
swoich wysilkach intelektualnych, bo na pewno kiedys sie uda ;)

20. Data: 2011-06-27 08:17:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-27 07:53, Lebowski pisze:

> [...]
> Ale pochwalam twoja czujnosc i mam nadzieje, ze nie bedziesz ustawac w
> swoich wysilkach intelektualnych, bo na pewno kiedys sie uda ;)

Ok, przekonałeś mnie ostatecznie, że napisanie do ciebie nawet czegoś
zupełnie neutralnego jest poważnym błędem.
Tak więc zjeżdżaj ze swoimi mundrościami, palancie.

Ewa

bule głowy i truskawki
Korzonki czy dysk? Paraliżujący ból w ok. lędźwiowej
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?
Zwichnięta kostka
Endokrynolog