Jak zagadac?

1. Data: 2002-03-04 17:41:18

Temat: Jak zagadac?
Od: "Merlin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam moze troche dziwne pytanko i moze nie na miejscu,
ale osobom, ktore mnie zrozumieja serdecznie dziekuje...
A mianowicie chodzi o to, ze jestem homoseksualista,
i w klasie mam drugiego geja...
Na 100% nie jestem pewien co do jego orientacji,
ale spedzilem jush z nim 3 lata i widze to i owo...
To jakies 90%... ale nie o to chodzi...
Chodzi mi o to, ze nie wiem jak do niego zagadac "na temat"...
Jest spokojnym czlowiekiem i nie podejrzewam go o ewentualne
jakies zachowania homofobiczne... tylko nie wiem jak zagadac,
zeby nie sklamal, ja zebym nie wyszedl na "pedala",
i zeby jakos sie rozmowa zaczela kleic...

Tzn... zagadam... on sie przyzna (powie prawde), potem ja
i jakos bedziemy kontynuowac temat...
Nie chodzi mi o sex (bo mam chlopaka), ale poprostu o nawiazanie
kontaktu "tematycznego" z ta osoba, bo jest to wspanialy czlowiek...

Z gory dziekuje!

PS.
Mozna odpisywac na maila...

Pozdrawiam!

1. Data: 2002-03-04 17:53:36

Temat: Re: Jak zagadac?
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Merlin <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60bji$jcb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Nie chodzi mi o sex (bo mam chlopaka), ale poprostu o nawiazanie
> kontaktu "tematycznego" z ta osoba, bo jest to wspanialy czlowiek...

ciekawe :o)
nie często hetero może pogadać z gejem z
przyczyn psychosocjologicznych to oczywiste
abstrahując jednak od Twojej orientacji -
dlaczego zakładasz, że to on powinien pierwszy
się zadeklarować?

pozdry
Mania

1. Data: 2002-03-04 20:00:30

Od: "Merlin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" napisał:
> dlaczego zakładasz, że to on
> powinien pierwszy się zadeklarować?

nie wiem, ale chodzi o to, ze jak powiem:
"hey... chcialem pogadac (...) jestem gejem (...)"
to on moze sobie conajmniej zle o mnie pomyslec
w chwili gdy nie jest homoseksualista...
zas jak jest, to moze sie obawiac opinji na tle klasy,
badz tez tego, ze bede chcial z nim uprawiac sex
(tak wiekszosc mysli)
a tak... jak zaczniemy rozmowe (luzna) i od slowa do slowa...
podstepne jakies pytanka... zagadywania itd... i w koncu
powie, bo wyczuje, ze warto... wtedy ja tez powiem i jest git!

Pozdrawiam!

1. Data: 2002-03-04 20:20:17

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z punktu widzenia moralnosci nie powinienes uprawiac homoseksualizmu. Moim
zdaniem to zle. Jezeli tego nie rozumiesz to powinienes przemyslec pewne
sprawy.
Moj stosunek do tych rzeczy przypomina stanowisko Kosciola. W kazdym razie
uwazam ze poddawanie sie takim popedom jest zle.

1. Data: 2002-03-04 20:23:07

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. Znajdz sobie kobiete. Takie zycie napewno bedzie lepsze.

1. Data: 2002-03-04 20:59:03

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Forgoth (p...@g...pl) napisal(a):

> Z punktu widzenia moralnosci nie powinienes uprawiac
> homoseksualizmu.

O fuck...!

> Moim zdaniem to zle.

O fuck...!!

> Jezeli tego nie rozumiesz to
> powinienes przemyslec pewne sprawy.

O fuck...!!!

> Moj stosunek do tych rzeczy przypomina stanowisko Kosciola. W kazdym
> razie uwazam ze poddawanie sie takim popedom jest zle.

O fuck...;-)

Po prosty brak slow, ale musialem odpowiedziec na twojego posta.
Glupota i niewiedza dzialaja na mnie jak magnez.
Przemysl to co napisales wyzej, pozniej poczytaj pare ksiazek,artykulow na te tematy,
a na samym
koncu ogranicz sluchanie Radio Maryja.
Bez urazy ;-)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-04 21:45:17

Od: "Dominika" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moj stosunek do tych rzeczy przypomina stanowisko Kosciola. W kazdym razie
> uwazam ze poddawanie sie takim popedom jest zle.

Z punktu widzenia moralnosci nie powinienes uprawiac seksu przed slubem.
Przeciez Twoim zdanie to powinno byc zle jesli Twoj stosunek do tych rzeczy
przypomina stanowisko Kosciola. Jezeli tego nie rozumiesz to powinienes
przemyslec pewne
sprawy. A na pewno to o czym piszesz...

Dominika.

1. Data: 2002-03-04 21:50:23

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Mar 2002 21:20:17 +0100, "Forgoth" <p...@g...pl> wrote:

>Z punktu widzenia moralnosci nie powinienes uprawiac homoseksualizmu.

Czyjej moralnosci?

>Moim
>zdaniem to zle. Jezeli tego nie rozumiesz to powinienes przemyslec pewne
>sprawy.

Twoim zdaniem. Czego on nie rozumie? Twojego zdania? Twojej
moralnosci? Moze on je rozumie. Dlaczego mialby przemyslec pewne
sprawy? Wyglada na bardziej zadowolonego z zycia niz Ty.

>Moj stosunek do tych rzeczy przypomina stanowisko Kosciola. W kazdym razie
>uwazam ze poddawanie sie takim popedom jest zle.

Ktorego Kosciola? :) A jesli tego samego, to dokladniej z ktorej
strony oceanu? albo z ktorej czesci Europy?
Moje stanowisko wobec cudzych stanowisk przypomina stanowisko pewnego
filozofa :)

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-03-04 22:02:37

Od: "Koranja.." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Forgoth" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moj stosunek do tych rzeczy przypomina stanowisko Kosciola. W kazdym razie
> uwazam ze poddawanie sie takim popedom jest zle.

a co ci do tego? Kazdy zyje tak, jak chce i to jego sprawa. Przeszkadza Ci
to? Jesli to takie zle, to on sie bedzie smazyl w piekle, nie Ty, wiec o co
chodzi? O ratowanie zepsutego swiata?
To takie moje zdanie.

Pozdrowionka dla wszystkich
ann

1. Data: 2002-03-04 22:02:45

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Forgoth" <p...@g...pl>
pod datą 4 marca 2002 21:20:17 pisze:

> Z punktu widzenia moralnosci nie powinienes uprawiac homoseksualizmu. Moim
> zdaniem to zle.

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale wypowiadasz się nie na temat.
Moim zdaniem Twoje zdanie, czy to jest czy nie jest złe, nie powinno się tu
znaleźć, bo nikt Cię nie pytał o moralność.

Jeśli to może przywrócić równowagę, to stwierdzę (mimo że rozmawia się tu o
czymś innym ;-)), że z punktu widzenia moralności nie ma przeciwwskazań do
uprawiania homoseksualizmu
Ogłaszam niniejszym, że wracamy do tytułowego pytania.

Marta

Terapia grupowa a indywidualna przy leczeniu nerwic
Partnerka bierna w czsie stosunku
ehh... dlaczego ona to robi...?
Witajcie
zauwazylem...