Jak zamrozić drożdżowe ciasto.

1. Data: 2003-07-09 18:06:03

Temat: Jak zamrozić drożdżowe ciasto.
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zrobić sobie spodów do pizzy na zapas, ale nie wiem jak się mrozi
takie ciasto.
Wydaje mi się, że to sklepowe jest już podpieczone.
Czy ktoś próbował robić to w domu, albo przynajmniej ma pojęcie,
czy te spody mają być upieczone na gotowo, czy tylko trochę?

Sowa

1. Data: 2003-07-09 18:53:01

Temat: Re: Jak zamrozić drożdżowe ciasto.
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś próbował robić to w domu, albo przynajmniej ma pojęcie,
> czy te spody mają być upieczone na gotowo, czy tylko trochę?

Po mojemu upieczone na gotowo, ale zaeksperymentuj choc z kawalkiem
nieupieczonego ciasta. Ciekawia mnie wyniki, a w najblizszym czasie nie
planuje nic drozdzowego. Zawsze zamrazam gotowe i swieze, bo stare nawet po
podgrzaniu jest stare :-(.

Pozdrawiam
Adiola

1. Data: 2003-07-09 19:35:11

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jul 2003 20:53:01 +0200, "Adiola" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>planuje nic drozdzowego. Zawsze zamrazam gotowe i swieze, bo stare nawet po

Ja mroze normalne surowe ciasto poporcjowane w ~kulkach bo na placki
miejsca nie starcza. Upieczone moze i by bylo lepiej, ale wiecej
miejsca zajmuje a ja mam malutka zamrazarke.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-09 19:54:53

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Ja mroze normalne surowe ciasto poporcjowane w ~kulkach bo na placki
> miejsca nie starcza. Upieczone moze i by bylo lepiej, ale wiecej
> miejsca zajmuje a ja mam malutka zamrazarke.

O :-), to fajnie, moja zamrazarka wprawdzie duza, ale czasem za duzo ciasta
mi sie robi, a czasu brak na pieczenie duzej ilosci. Bede zamrazala surowe
:-))).

Dzieki
Adiola

1. Data: 2003-07-09 19:56:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mroze normalne surowe ciasto poporcjowane w ~kulkach bo na placki
> miejsca nie starcza. Upieczone moze i by bylo lepiej, ale wiecej
> miejsca zajmuje a ja mam malutka zamrazarke.

Ale drozdzowe, tak mrozisz?
I ono rosnie po odmrozeniu?

Sowa

1. Data: 2003-07-09 20:22:51

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jul 2003 21:56:38 +0200, "Sowa" <m...@w...pl> wrote:

>Ale drozdzowe, tak mrozisz?

Tak.

>I ono rosnie po odmrozeniu?

Tak ,bez problemow.
Mroze tez czasami drozdze poporcjowane bo kostke od razu trudno zuzyc
- nie zdychaja :)

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-09 21:45:44

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.

> Tak ,bez problemow.
> Mroze tez czasami drozdze poporcjowane bo kostke od razu trudno zuzyc
> - nie zdychaja :)

Jestes wspaniala!!!!!
A juz za mrozenie drozdzy jestem Ci wdzieczna dozgonnie - zawsze mi polowa
"zakwita" w lodówce, a tu taki figiel mozna im zrobic. ;)
Dzieki wielkie.

Sowa

1. Data: 2003-07-09 22:04:27

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jul 2003 23:45:44 +0200, "Sowa" <m...@w...pl> wrote:

>Jestes wspaniala!!!!!

Oj, dzieki :)

>A juz za mrozenie drozdzy jestem Ci wdzieczna dozgonnie - zawsze mi polowa
>"zakwita" w lodówce, a tu taki figiel mozna im zrobic. ;)

No, od mamusi to wyciagnelam :)

>Dzieki wielkie.

Alez prosze baaardzo, ciesze ze sie w koncu na cos przydalam ;)

--
Pozdrawiam, Sabina

Jajo strusie
Nalewka z brzoskwini ?