Jak zbadać czy to na pewno nerwica?

1. Data: 2006-07-26 15:14:25

Temat: Jak zbadać czy to na pewno nerwica?
Od: " Mirella20" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam skurcze dodatkowe- arytmię,wszyscy wkoło mówią mi ,że to nerwica, ale jak
to zbadać żeby wyszło czy to nerwica, a nie chore serce? Jakie badania sie na
takie potwierdzenie lub zaprzeczenie robi?

2. Data: 2006-07-26 17:18:15

Temat: Re: Jak zbadać czy to na pewno nerwica?
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Echo serca, EKG -najlepiej metoda Holtera (24h)

3. Data: 2006-07-26 19:54:21

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> Echo serca, EKG -najlepiej metoda Holtera (24h)

A elektrolity? Niedobór potasu też chyba powoduje podobne atrakcje. Czy
się mylę? I to jako pierwsze badanie.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

4. Data: 2006-07-26 20:04:15

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W.""
> Pewnie nerwica.
> Nie jestem pewien, ale nerwicę stwierdza się na zasadzie wykluczenia - u
> nadpobudliwych pacjentów bez organicznych przyczyn choroby.

Witaj
"nadpobudliwych" ???
A jak się ma nerwica do nadpobudliwości?
Mieć nerwice nie znaczy być nadpobudliwym.
To choroba konfliktów wewnętrznych.
Pozdrawiam
Cancer

5. Data: 2006-07-26 20:05:40

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Mirella20"
> [...]
> na
> takie potwierdzenie lub zaprzeczenie robi?

Udaj sie do psychologa, sa testy na stwierdzenie czy jestes chora na
nerwice.
Pozdrawiam
Cancer

6. Data: 2006-07-26 20:33:58

Od: " Mirella" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. <a...@s...pl> napisał(a):

> A elektrolity? Niedobór potasu też chyba powoduje podobne atrakcje. Czy
> się mylę? I to jako pierwsze badanie.

elektrolity w normie, tarczyca w porządku, echo - bez zmian. Jedynie na
Holterze wyszło kilka dziennie skurczy dodatkowych komorowych i
nadkomorowych. Jeden lekarz leczy na arytmię i mówi, że to nie są objawy
nerwicy, inny, że to nerwica. Jestem skołowana, któremu uwierzyć? i o to mi
chodzi, jak to stwierdzić, czy ten mój przypadek to nerwica czy choroba
serca, jak to zbadać żeby wreszcie była jasna diagnoza, jestem już zmęczona
tymi domysłami, może znacie jakis sposob na potwierdzenie lub zaprzeczenie
czy to nerwica ?

7. Data: 2006-07-26 20:41:15

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirella napisał(a):

> elektrolity w normie, tarczyca w porządku, echo - bez zmian. Jedynie na
> Holterze wyszło kilka dziennie skurczy dodatkowych komorowych i
> nadkomorowych.
Kilka?
To nie jest do leczenia! W zależności od źródej to do 200 skurczy
dodatkowych na dobę jest normą. Nikt z nas nie jest przecież wzorcem z
Sevres :)

8. Data: 2006-07-26 20:55:09

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <mirella20

> Chciałabym, żeby to była nerwica,

Witaj

Uwierz mi ze nie wiesz, co piszesz_)).

Nerwica to choroba jak każda inna, niektórzy chorują na nią nawet
kilkanaście lat.

Pozdrawiam

Cancer

9. Data: 2006-07-26 21:03:19

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirella20 <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
na
> takie potwierdzenie lub zaprzeczenie robi?

Chciałabym, żeby to była nerwica, bo od tabletek na arytmie, które jednak mi
przepisują czuję sie żle. Mnie te skurcze dodatkowe strasznie męczą, ale
skoro okazuje sie że są one normą to chyba lepiej sie do nich przyzwyczaić
niz brac tabletki, ale czy ten typ skurczów nie jest grozny?

10. Data: 2006-07-26 21:24:11

Od: "kej" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Mirella" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Paweł W. <a...@s...pl> napisał(a):

> elektrolity w normie, tarczyca w porządku, echo - bez zmian. Jedynie na
> Holterze wyszło kilka dziennie skurczy dodatkowych komorowych i
> nadkomorowych.

Kilka? Toż to fizjologia...

K.

dr Kit-Bieniecka-czy ktoś się u niej leczył
Tarczyca a zmiana ogniskowa
brak witamin w diecie i co dalej
'tracheotomia' dlugopisem?
dr Będzińska