Jak zdobyć władzę nad populacją.

51. Data: 2020-03-25 13:52:18

Temat: Re: Jak zdobyć władzę nad populacją.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Obydwoje probuja ci delikatnie powiedziec, ze chodzi o zezwierzecenie
> czlowieka a ty jak zwykle nic nie rozumiesz...

No i to jest to.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2020-03-25 14:54:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 13:52, XL pisze:
> [...]

Obydwoje XLki?
No to się porobiło... jakby jednej było za mało.

> No i to jest to.

Próbuję wam dalikatnie powiedzieć, że zezwierzęcenie nie pozwala nic
więcej zrozumieć. No i to jest to.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

53. Data: 2020-03-25 17:34:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 22:58, m...@g...com pisze:

> jestes NIKIM
> ---
> Mnie to nie przeszkadza ;P

git
--
gazebo

54. Data: 2020-03-25 17:38:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/03/2020 o 10:05, FEniks pisze:
> [...]
brytania-johnson-wprowadza-nowe-ograniczenia/e97bn7r

> Dla mnie wystarczająco poważne jest to, że umierają ludzie.

sa miejsca gdzie codziennie sa zniwa, nie zamierzam ekscytowac sie tym
akurat wirusem, nie pierwszy i nie ostatni, ludzie znajduja bliskich
umierajacych badz martwych bez wirusa, czasem budza sie kolo niego
zdumieni, ze jest sztywny, a teraz? caly swiat ruszyl do ataku, pytanie
co kto na tym wygra, tak jak na kazdej wojnie

> Super. To jest bardzo cenna cecha ludzkiej pamięci.
>
> Ewa

a musze glosno mowic co stracilismy? nie sadze

--
gazebo

55. Data: 2020-03-25 20:50:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 17:38, gazebo pisze:

> [...]
> akurat wirusem, nie pierwszy i nie ostatni, ludzie znajduja bliskich
> umierajacych badz martwych bez wirusa, czasem budza sie kolo niego

Oczywiście. Wszystko jednakowoż wskazuje na to, że obecna sytuacja nie
jest standardowa.

> caly swiat ruszyl do ataku, pytanie co kto na tym wygra, tak jak na
> kazdej wojnie

Na to i tak nie mamy za bardzo wpływu.

Ewa

56. Data: 2020-03-25 21:09:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-25 10:45, Kviat wrote:

> No i?

no i popatrz jak prosiak zdrowo wyglada :)))

57. Data: 2020-03-26 13:13:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> jestes NIKIM
> ---
> Mnie to nie przeszkadza ;P

git
--
gazebo do gazzz..ebo ;P

58. Data: 2020-03-26 13:20:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 13:13, m...@g...com pisze:
> gazebo do gazzz..ebo ;P

No, nie krępuj się tak...

Ewa

59. Data: 2020-03-26 18:55:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 12:13, m...@g...com pisze:

> git

no popatrz, wpierdalanie sie w moja stopke tez nie dziala

--
gazebo

60. Data: 2020-03-26 21:25:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> git

no popatrz, wpierdalanie sie w moja stopke tez nie dziala
---
dziala dziala ot tylKO udajesz sPOkojnego ;P
Zdradzilo ciem jedno slowo ;)

Wyciekly dane COVID-19 leczenie i PROFILAKTYKA!
Co nas nie zabije...
Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!