Jak zdobyć władzę nad populacją.

1. Data: 2020-03-23 07:40:01

Temat: Jak zdobyć władzę nad populacją.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sparaliżować strachem.
Zarazić (realnie lub fikcyjnie) i zamknąć kilka miast, przedstawiając całej
reszcie w filmach i obfitych relacjach ich apokalipsę.

Przypominam: na ,,zwykłą" grypę w Polsce zachorowało tylko w lutym 20000
osób, 15 zmarło. Tak że tak...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-23 08:05:23

Temat: Re: Jak zdobyć władzę nad populacją.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 07:40, XL wrote:
> [...]
> reszcie w filmach i obfitych relacjach ich apokalipsę.
>
> Przypominam: na ,,zwykłą" grypę w Polsce zachorowało tylko w lutym 20000

Zwlaszcza, ze scenariusz byl gotowy juz w 1981!

https://www.reddit.com/r/conspiracytheories/comments
/fhs8df/i_do_believe_in_coincidence_but_i_also_belie
ve_in/

https://www.reddit.com/r/conspiracytheories/comments
/fi3skd/book_may_have_predicted_future/

3. Data: 2020-03-23 08:12:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 08:05, Izaura wrote:

> Zwlaszcza, ze scenariusz byl gotowy juz w 1981!

tamte linki juz zamiecione pod dywan, ale generalnie chodzi o to:

https://i.redd.it/mbovvmwbbhm41.jpg

4. Data: 2020-03-23 08:18:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 08:12, Izaura wrote:

> tamte linki juz zamiecione pod dywan, ale generalnie chodzi o to:
>
> https://i.redd.it/mbovvmwbbhm41.jpg

i o to:
https://preview.redd.it/y2x5q27dlcm41.jpg?auto=webp&
s=b4f3b40be1784fe1e42068a9f735310a705a484b

5. Data: 2020-03-23 08:19:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 08:05, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://www.reddit.com/r/conspiracytheories/comments
/fhs8df/i_do_believe_in_coincidence_but_i_also_belie

Na szczescie tego archivum nie da sie tak latwo zniszczyc...

https://tinyurl.com/r87dpom

6. Data: 2020-03-23 08:20:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
>
> https://www.reddit.com/r/conspiracytheories/comments
/fhs8df/i_do_believe_in_coincidence_but_i_also_belie

Wiem, znam.
I nawet jeśli rządy niektórych państw próbują walczyć o ich autonomię (jak
np. do niedawna rząd GB), to i tak ulegną pod naciskiem własnych obywateli
i wyborców (właśnie jak w GB).
A jeśli nawet obywatele nie ulegną, to im się zrobi wszędzie takie małe
,,wuhany" i ,,bergama" - pokazując z nich APOKALIPTYCZNE FILMY.

Ludzie, F----I----L----M----Y !!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-03-23 08:29:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> i o to:
> https://preview.redd.it/y2x5q27dlcm41.jpg?auto=webp&
s=b4f3b40be1784fe1e42068a9f735310a705a484b

Dzięki! Może znasz tytuły tych publikacji? Podaję dalej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-03-23 08:39:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
ve_in/

/fi3skd/book_may_have_predicted_future/

> Na szczescie tego archivum nie da sie tak latwo zniszczyc...

Na szczęście! Podaję dalej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-23 08:45:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 08:39, XL wrote:

/fhs8df/i_do_believe_in_coincidence_but_i_also_belie
ve_in/

/fi3skd/book_may_have_predicted_future/

> Na szczęście! Podaję dalej.

Na wszelki wypadek dorzuc cos o lukrecji...

https://www.youtube.com/watch?v=y3b_btDHsOg

i linki w opisie,

oraz, troche obserwacji klinicznych...

https://www.youtube.com/watch?v=D1o1D_NQiuM

i dalsze linki w opisie.

10. Data: 2020-03-23 14:21:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 07:40, XL pisze:
> Sparaliżować strachem.
> Zarazić (realnie lub fikcyjnie)

Fikcyjnie... A pisałem już, że testosteron odbiera ci rozum?

> i zamknąć kilka miast, przedstawiając całej
> reszcie w filmach i obfitych relacjach ich apokalipsę.
>
> Przypominam: na ,,zwykłą" grypę w Polsce zachorowało tylko w lutym 20000
> osób, 15 zmarło. Tak że tak...

A w tym przypadku na 684 zmarło 8.
Tak że tak... jeżeli (jeżeli...) potrafisz liczyć, to sobie porównaj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wyciekly dane COVID-19 leczenie i PROFILAKTYKA!
Co nas nie zabije...
Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!