Jak zdobyć władzę nad populacją.

11. Data: 2020-03-23 14:41:03

Temat: Re: Jak zdobyć władzę nad populacją.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 08:39, XL pisze:
> Izaura <d...@d...net> wrote:

>> https://tinyurl.com/r87dpom
>>

> Na szczęście! Podaję dalej.

Jak zwykle podniecacie się bzdurami i bezmyślnie, jak zwykle, powielacie
to dalej bez cienia krytycyzmu :) Bo znowu wam pasuje do wizji świata
wykreowanego przez wasze małe rozumki.
Sekundy nie poświęcisz, żeby cokolwiek na ten temat się dowiedzieć. Bo
po co nie? Lepiej bezmyślnie przeklikać dalej... No ale z czegoś musicie
żyć, bo do żadnej normalnej pracy takie prawactwo się nie nadaje.

To znamienne, że w teorie spiskowe i inne takie bzdury wierzą zwykle
religianci. I że zwykle religianci takie rzeczy bezmyślnie
rozpowszechniają... :)

https://natemat.pl/300611,koronawirus-i-teorie-spisk
owe-epidemie-przepowiadala-ksiazka-z-1981-r

"Co bardziej dociekliwi dotarli jednak do informacji, że w pierwotnej,
oryginalnej wersji, w powieści występował wirus Gorki-400. Nazwę
zmieniono dopiero po upadku ZSRR, podczas nowego wydania książki w
twardej oprawie. Koonz, który napisał ją pod pseudonimem, wtedy pierwszy
raz wystąpił pod własnym nazwiskiem."

"Ale to nie wszystko. "Około 2020 roku choroba podobna do zapalenia płuc
rozprzestrzeni się po świecie" - to zdanie też ktoś Koontzowi przypisał.
Jednak, jak się okazuje, pochodzi ono z książki zupełnie innego autora."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2020-03-23 16:58:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 06:40, XL pisze:
> Sparaliżować strachem.

padlas przy pierwsze probie :]

--
gazebo

13. Data: 2020-03-23 16:59:56

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik Kviat ...

> [...]
> płuc rozprzestrzeni się po świecie" – to zdanie też ktoś Koontzowi
> przypisał. Jednak, jak się okazuje, pochodzi ono z książki zupełnie

Piotr, nie przypierdalaj sie.
Jest napisane Wuhan i był wuhan.
To jest spisek i wszystko jasne. ;-)
Szczegóły sa nieistotną papka dla totalnych ignorantów co to nie widza
jak swiat wyglada NApraWDE!

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

14. Data: 2020-03-23 16:59:57

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik Kviat ...

> Fikcyjnie... A pisałem już, że testosteron odbiera ci rozum?

> A w tym przypadku na 684 zmarło 8.
> Tak że tak... jeżeli (jeżeli...) potrafisz liczyć, to sobie
> porĂłwnaj.

Ale co wazniejsze na 8 zmarłych tylko 13 wyzdrowiało...
To mozliwe ze tak mało?

https://www.euractiv.pl/section/bezpieczenstwo-i-obr
ona/news/koronawirus-
sytuacja-w-polsce-europie-i-na-swiecie/

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

15. Data: 2020-03-23 17:03:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 15:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Ale co wazniejsze na 8 zmarłych tylko 13 wyzdrowiało...

to dobra statystyka, przybylo pieciu nowych obywateli w trakcie
ratowania osmiu, tylko co z tym zrobi USC i ZUS ;-)
--
gazebo

16. Data: 2020-03-23 17:29:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 07:45, Izaura pisze:
> [...]
/fhs8df/i_do_believe_in_coincidence_but_i_also_belie
ve_in/

/fi3skd/book_may_have_predicted_future/

> Na wszelki wypadek dorzuc cos o lukrecji...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=y3b_btDHsOg
>
> i linki w opisie,
>
> oraz, troche obserwacji klinicznych...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=D1o1D_NQiuM
>
> i dalsze linki w opisie.

KOCHAM BOGA KOCHAM BOGA KOCHAM BOGA KOCHAM BOGA KOCHAM...

przekaz dalej

--
gazebo

17. Data: 2020-03-23 17:40:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 14:41, Kviat pisze:

> Jak zwykle podniecacie się bzdurami i bezmyślnie, jak zwykle,
> powielacie to dalej bez cienia krytycyzmu :)

I jak zwykle z opóźnieniem.

Ewa

18. Data: 2020-03-23 17:58:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest napisane Wuhan i był wuhan.
> To jest spisek i wszystko jasne. ;-)
> Szczegóły sa nieistotną papka dla totalnych ignorantów co to nie widza

ja wiem, kocham Prachetta

--
gazebo

19. Data: 2020-03-23 21:11:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

kocham Prachetta
---
kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta
Bog na miare gazebo ;P

20. Data: 2020-03-23 21:18:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 20:11, m...@g...com pisze:
> kocham Prachetta
> ---
> kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta
> Bog na miare gazebo ;P

JAM TWOIM BOGIEM

--
gazebo

Wyciekly dane COVID-19 leczenie i PROFILAKTYKA!
Co nas nie zabije...
Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!