Jak zdobyć władzę nad populacją.

21. Data: 2020-03-23 21:45:01

Temat: Re: Jak zdobyć władzę nad populacją.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> kocham Prachetta
> ---
> kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta
> Bog na miare gazebo ;P

JAM TWOIM BOGIEM
---
JAM TWOIM PRACHETTEM ;P

22. Data: 2020-03-23 23:04:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> kocham Prachetta
> ---
> kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta kocham Prachetta
> Bog na miare gazebo ;P

PraTchetta jeśli już.
Naprawdę nie wiem, jak ten bełkot może się podobać. Od razu przypomina mi
się też powszechnie uwielbiana przez określony target ,,PROZA SAPKOWSKIEGO"
(czego by to napompowane określenie nie miało oznaczać - w miejsce
wydumanej pisaniny z przepracowanym nazewnictwem, będącej kompilacją
wszystkich możliwych mitów, nieuczącą absolutnie niczego o życiu ani
świecie).
He he.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-03-23 23:27:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 23:05:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> wydumanej pisaniny z przepracowanym nazewnictwem, będącej kompilacją
> wszystkich możliwych mitów, nieuczącą absolutnie niczego o życiu ani

Bluźnisz Iksi! Sapek sprzedaje się na wszystkich kontynentach.
Niedługo może prześcignie popularnością George'a R.R. Martina?...

24. Data: 2020-03-24 00:05:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Bluźnisz Iksi! Sapek sprzedaje się na wszystkich kontynentach.
> Niedługo może prześcignie popularnością George'a R.R. Martina?...

Wóda też się sprzedaje. Samochody. I prezerwatywy. Czy to znaczy, że są
wysublimowanymi dziełami intelektu?
Tak samo jest z Sapkowskim - obsługuje on target odbiorców, którzy swoje
podstawowe potrzeby już zaspokoili i zauważyli, że wypada jeszcze czymś
zapełnić półki w nowych regałach, ale czymś takim, co do zrozumienia nie
wymaga nawet grama wiedzy poza podstawową umiejętnością czytania.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-03-24 02:21:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 marca 2020 00:05:34 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> zapełnić półki w nowych regałach, ale czymś takim, co do zrozumienia nie
> wymaga nawet grama wiedzy poza podstawową umiejętnością czytania.

Jak gdybyś nie wiedziała, po co się pisze literaturę popularną. Sprawa zysków z
rozprzedaży to jest tylko jedna strona medalu. Drugą stroną jest okoliczność, że przy
okazji podpowiada się czytelnikowi co ma myśleć i co jest modne, jak ma iść za
ulubionymi autorami. Propaguje się nowe idee filozoficzne, kulturalne czy polityczne
w postaci jakiejś zajmującej fikcyjnej historii przykrojonej do tego użytkownika, a
przynajmniej ociepla wizerunek tych idei. Studiowałem przedmiot literaturoznawstwa na
polonistyce, zatem wiem dobrze, o co w nim biega. Do działalności
społeczno-sterowniczej uprawianej za pomocą opowieści dziwnej treści na czytelniku
naiwnym też trzeba mieć niezły talent literacki.

26. Data: 2020-03-24 06:56:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 20:45, m...@g...com pisze:

> JAM TWOIM BOGIEM
> ---
> JAM TWOIM PRACHETTEM ;P

jestes NIKIM

--
gazebo

27. Data: 2020-03-24 08:23:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Piotr, nie przypierdalaj sie.
> Jest napisane Wuhan i był wuhan.
> To jest spisek i wszystko jasne. ;-)
> Szczegóły sa nieistotną papka dla totalnych ignorantów co to nie widza
> jak swiat wyglada NApraWDE!

Nie bądźcie obojętni.
:)

Pozdrawiam
Piotr

28. Data: 2020-03-24 08:37:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:

> Ale co wazniejsze na 8 zmarłych tylko 13 wyzdrowiało...
> To mozliwe ze tak mało?

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Widzę, że we Włoszech na 63927 przypadków wyzdrowiało 7432
A w USA na 46145 wyzdrowiało 295

Może dlatego, że we Włoszech wcześniej się zaczęło, to i ludzie
wcześniej zdrowieją.
Podają, że leczenie trwa od kilku dni do 6 tygodni, a w ciężkich
przypadkach do kilku miesięcy (albo do zgonu). Trzeba chyba poczekać na
falę wyzdrowień tych, którzy zarazili się pierwsi.

Pozdrawiam
Piotr

29. Data: 2020-03-24 08:58:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Jak gdybyś nie wiedziała, po co się pisze literaturę popularną.

,,Jak gdybyś nie wiedziaka, po co"? Przecież wiem - szczegółowo
wypunktowałam, po co się ją pisze.

> Sprawa zysków z rozprzedaży to jest tylko jedna strona medalu. Drugą
> stroną jest okoliczność, że przy okazji podpowiada się czytelnikowi co ma
> myśleć i co jest modne, jak ma iść za ulubionymi autorami.

Daj spokój. Co ma dać komuś z pustym...i regałami do ,,myślenia" ,,Wiedźmin"?
W najwyższym przypadku - ,,bierz, co się da" oraz ,,broń, co twoje". Takie
rzeczy wie pierwszy z brzegu szympans, bez ,,prozy" Sapkowskiego. No, ale
szympans nie kupuje drogich regałów, tanich z Ikei zresztą też (one też się
nadają dla wielu z ambicjami ,,czytelniczymi") i w zw. z tym nie posiada
ambicji zapełniania ich ,,grubymi tomami" na metry ?

> [...]
> dziwnej treści na czytelniku naiwnym też trzeba mieć niezły talent literacki.

Do tego nie trzeba ,,prozy Sapkowskiego". Pierwsza lepsza gadzinówka i parę
komiksów oraz gier konputerowych starczy.
Kluczowe są tu REGAŁY. Drogie albo tanie, ale przed erą Sapkowskiego
niewidzące książki.
Talent Sapkowskiego jest stricte rzemieślniczy. Ale ma on też inny,
ważniejszy - a za ten go BARDZO cenię - umiejętność dostrzeżenia TEJ
KONKRETNEJ ,,regałowej niszy" dla ,,umieszczenia" w niej produktów swojej
tworczości.
Do tego naprawdę trzeba mieć koncept. Wielu na to nie wpadło przecież, że
TU nikt nie ma intelektualnych potrzeb, a pieniądz do wzięcia większy, niż
gdziekolwiek. I skoro nie można się przebić wśród wielkich, to można się
przebić tam, gdzie ich wielkość nawet cienia nie rzuca. Brawo. Serio.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2020-03-24 11:23:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 marca 2020 08:58:12 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> gdziekolwiek. I skoro nie można się przebić wśród wielkich, to można się
> przebić tam, gdzie ich wielkość nawet cienia nie rzuca. Brawo. Serio.

Ależ to nic nowego. Przez wieki istniała książka jarmarczna dla ludu. Nawet przed
drukarstwem bogaci chłopi w Zachodniej Europce płacili kopistom, żeby wpisywali co
lepsze kawałki trubadurów do książeczek z najpośledniejszego pergaminu.

Wyciekly dane COVID-19 leczenie i PROFILAKTYKA!
Co nas nie zabije...
Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!