Jak zgubić...brod

1. Data: 2005-05-04 10:12:12

Temat: Jak zgubić...brod
Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak się pozbyć drugiej brody?? Czy ćwiczenia na brzuszek (szyja przyciągana
do sufitu)wystarczą czy są jeszcze inne sposoby na wyeliminowanie tego
dziwnego zwału tłuszczu. Czy to w ogóle normalne, że szczupła, młoda osoba
ma dość pokaźną drugą brodę??
Dzięki za odp. Pozdrawiam.

2. Data: 2005-05-04 16:14:27

Temat: Re: Jak zgubić...brod
Od: "... ...@...yl ..." <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyeliminowanie tego dziwnego zwału tłuszczu. Czy to w ogóle normalne, że
> szczupła, młoda osoba ma dość pokaźną drugą brodę??

To nie tylko Twój problem :-(

Sebastian

3. Data: 2005-05-04 18:25:10

Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyeliminowanie tego dziwnego zwału tłuszczu. Czy to w ogóle normalne, że
> szczupła, młoda osoba ma dość pokaźną drugą brodę??

No... trzeba codziennie uprawiac cwiczenia, zeby ta broda nie rosla. Ja np.
uprawiam codziennie rano, a robie to w sposob nastepujacy: staje przed
lustrem, biore taki zel na rece i rozcieram z woda az sie spieni, nakladam
na brode. Nastepnie biore taki patyk z takim ostrzem na koncu i pocieram
brode az juz nie bedzie zelu na twarzy.
W ten sposob broda nie rosnie.

A tak powaznie... chodzilo o podbrodek ?

pozdr.
Kris

4. Data: 2005-05-04 23:05:03

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bród" najlepiej zgubić myjąć się mydełkiem.

5. Data: 2005-05-05 06:41:55

Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kris" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> brode az juz nie bedzie zelu na twarzy.
> W ten sposob broda nie rosnie.
>
> A tak powaznie... chodzilo o podbrodek ?

Tak, chodzi o podbródek. A jakiego żelu używasz?? Zwykły do mycia twarzy czy
jakiś specjalny??

6. Data: 2005-05-05 06:55:55

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, chodzi o podbródek. A jakiego żelu używasz?? Zwykły do mycia twarzy czy
> jakiś specjalny??

:D
Chyba żel do golenia...
Ale może kolega sie goli zwykłym do mycia twarzy...

--
Paweł Muszyński

7. Data: 2005-05-06 18:24:42

Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :D
> Chyba żel do golenia...
> Ale może kolega sie goli zwykłym do mycia twarzy...

no do golenia of course, ostatnio zrobilem duze zapasy, bo potrzebowalem na
gwalt i tylko makro bylo po drodze. Ale w sumie mydlem to nie bylby zly
pomysl na ten podbrodek, podobno jak sie szarym czlowiek umyje to sie skora
sciaga ;)

pozdr.
Kris

8. Data: 2005-05-09 08:56:51

Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na gwalt i tylko makro bylo po drodze. Ale w sumie mydlem to nie bylby zly
> pomysl na ten podbrodek, podobno jak sie szarym czlowiek umyje to sie

Sorry, że od razu nie skojarzyłam, ale jestem kobietą i patyk z ostrzem na
końcu mi nic nie mówi ;-)) Serio się pytam czy znacie jakieś ćwiczenia na
zgubienie podbródka??

9. Data: 2005-05-09 18:58:58

Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, że od razu nie skojarzyłam, ale jestem kobietą i patyk z ostrzem na
> końcu mi nic nie mówi ;-)) Serio się pytam czy znacie jakieś ćwiczenia na
> zgubienie podbródka??
jaguar kobieta ? ;) ok, watpie zeby byly jakies cwiczenia na sam podbrodek,
zawsze mi sie wydawalo ze wielkosc podbrodka jest zwiazana z ogolna masa
ciala, jak ktos tyje to na twarzy sie okraglutki robi - wiec wydaje mi sie
ze raczej dlugotrwaly wysilek, np. bieganie, rower, plywanie. taki podbrodek
to magazyn tluszczu wiec chodzi o jego spalenie i doprowadzenie do sytuacji
w ktorej organizm go nie odklada.

pozdr.
Kris

10. Data: 2005-05-10 07:39:12

Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plywanie. taki podbrodek to magazyn tluszczu wiec chodzi o jego spalenie i
> doprowadzenie do sytuacji w ktorej organizm go nie odklada.

A co w tym dziwnego, że jaguar jest kobietą?? Czy jaguary są zarezerwowane
tylko dla mężczyzn?? ;-)

adipex
Szukam gastrologa (dobrego i sprawdzonego) na śląsku - PILNIE!!
Vibromycyna
stluczenie kosci lonowej a zdjecie rtg
Dziwna choroba