Jak zgubić tłuszczyk z ud ?

1. Data: 2002-08-11 20:05:17

Temat: Jak zgubić tłuszczyk z ud ?
Od: "aLeXaNdRa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eloooo @ll

Chciałabym sie dowiedzieć jak zgubić tłuszczyk z ud. :-)
Mam strasznie grube uda , próbowałam juz wszystkich ćwiczeń , ale to nic :-(
Mam nadzieje , ze ktoś mi pomorze i przysle jakąś poradę :o)

Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich :-))))

2. Data: 2002-08-12 09:52:36

Temat: Re: Jak zgubić tłuszczyk z ud ?
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aLeXaNdRa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Eloooo @ll
>
> Chciałabym sie dowiedzieć jak zgubić tłuszczyk z ud. :-)

Dolaczam sie do pytania:-) 2-3 razy w tygodniu cwicze aerobik z tv dsf (ok
8.40 rano), zamierzam tez przejsc na odzywianie metoda M. Montignaca. Czy to
wystarczy?

Pozdrawiam
Ola Mycha

3. Data: 2002-08-12 11:05:08

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola Mycha <m...@n...spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj803d$grm$...@n...tpi.pl...
> zamierzam tez przejsc na odzywianie metoda M. Montignaca. Czy to
> wystarczy?

Sam zamiar nie wystarczy... ;-)))

4. Data: 2002-08-12 20:32:52

Od: Radek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dolaczam sie do pytania:-) 2-3 razy w tygodniu cwicze aerobik z tv dsf (ok
> 8.40 rano), zamierzam tez przejsc na odzywianie metoda M. Montignaca. Czy to
> wystarczy?

Niestety niemożliwe jest zmuszenie organizmu do pozbycia się tłuszczu z
określonej części ciała. Ćwiczenie np. nóg spowoduje jedynie, że będą bardziej
umięśnione, niekoniecznie je odchudzi (efekt może być odwrotny od
oczekiwanego). Niestety z moich obserwacji wynika, że u większości kobiet uda
chudną jako ostatnie... A u facetów brzuch (chociaż u mnie to się nie
sprawdziło).

5. Data: 2002-08-16 18:59:04

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety z moich obserwacji wynika, że u większości kobiet uda
> chudną jako ostatnie...
Zgadzam się z przedmowcą... niestety...
Chociaż ostatnio dużo jeździłam na stacjonarnym rowerku i wyraźnie
zadziałało na wygląd ud - są jędrniejsze i jakby smuklejsze (przynajmniej z
wyglądu).
Polecam wszystkim paniom.
K.

6. Data: 2002-08-17 13:45:42

Od: Realista <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koala:
> Chociaż ostatnio dużo jeździłam na stacjonarnym rowerku i wyraźnie
> zadziałało na wygląd ud - są jędrniejsze i jakby smuklejsze (przynajmniej z
> wyglądu).

Hmmm, ja w drugim-trzecim miesiącu odchudzania się (nota bene bardzo
niezdrowego, straciłem dużo mięśni, ale też dużo tłuszczu) zacząłem dużo
jeździć rowerem (po drogach, jako że mieszkam na Mazurach i mam znakomite
warunki), na początku ok. 15 km dziennie, teraz (po pół roku) - ok. 40, a
zdaża się przejechać i 100 (polecam wycieczkę dookoła Śniardw :-)). Na nogach
zrobiły mi się naprawdę duże mieśnie (nigdy nie myślałem, że można zbudować
takie mięśnie jeżdząc rowerem!) i gdybym był kobietą, to naprawdę bardzo by mi
się to nie podobało :-). Zapewne w dużej mierze wynika to ze sposobu jeżdżenia
- łagodna jazda powinna raczej "rzeźbić" mieśnie niż zwiększać ich masę (tak
jak w kulturystyce - "masę" buduje się małą liczbą powtórzeń z dużym
obciążeniem, a "rzeźbi się" dużą liczbą powtórzeń z małym obciążeniem). No i
przede wszystkim indywidualne skłonności... Moją siostrę denerwuje to, że
bardzo szybko "robią się" jej mięśnie :-). Oczywiście w każdym przypadku i tak
nieporównywalnie lepiej mieć mięśnie, niż tłuszcz :-).

7. Data: 2002-08-17 18:46:39

Od: "duszka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

??

8. Data: 2002-08-19 09:13:46

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Realista (r...@i...pl) dostałam taką:

> Na nogach
> zrobiły mi się naprawdę duże mieśnie (nigdy nie myślałem, że można
> zbudować takie mięśnie jeżdząc rowerem!) i gdybym był kobietą, to
> naprawdę bardzo by mi się to nie podobało :-).

Tak, ale u kobiet zawsze jest mniej tkanki mięśniwej niż u mężczyzn. I
nie sądzę, żeby nawet sporo ćwiczeń spowodowało, że uda będą wyglądały
jak u kolarzy, czy kulturystów:-).
I druga rzecz, mój brat trenował do niedawna trójbój siłowy, chodziłam
z nim czasami na siłownię, znałam ludzi z klubu. I wiecie co, młode
takie 18-25 letnie dziewczyny, faktycznie wyglądały trochę grubo z taką
ilością mięśni. Choć generalnie i tak lepiej, niż gdyby tę objętość
ciała dawał tłuszcz:-), były takie "zbite", z płaskimi brzuchami itp.
Ale już na przykład panie tak na oko po 35 roku życia (to dyscyplina, w
której długo można startować) wyglądały rewelacyjnie. Szczupło w
porównaniu ze swoimi rówieśniczkami, żadnych obwisłych ramion, jędrne
uda i pośladki. Naprawdę fajnie. Chyba ten "gruby" wygląd młodych
dziewczyn wynikał tak naprawdę z lansowanego ideału młodziutkiego
chudzielca i one do niego nie przystają:-), a nie z tego, że naprawdę
źle wyglądały.
Jednak te starsze panie, które mogły ubrać bluzkę odsłaniającą pępek,
wąziutką sukienkę, czy spodnie naprawdę mnie przekonały, że warto
ćwiczyć, nawet siłowo. W większości przypadków, nie grozi kobietom,
jakiś nadmierny rozrost mięśni. Tak więc ja przekonana jestem, tylko
jeszcze zmobilizować się i zapisać na siłownię mi zostało:-)

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

9. Data: 2002-08-19 09:21:11

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aLeXaNdRa" <d...@w...pl> wrote in message
> Eloooo @ll
>
> Chciałabym sie dowiedzieć jak zgubić tłuszczyk z ud. :-)

Probowalas owijac uda folia?

Amelia

10. Data: 2002-08-19 16:25:06

Od: Realista <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika:
> Chyba ten "gruby" wygląd młodych dziewczyn wynikał tak naprawdę z
> lansowanego ideału młodziutkiego chudzielca i one do niego nie przystają:-),
> a nie z tego, że naprawdę źle wyglądały.

Czy ja wiem... Mnie i moim znajomym po prostu nie podobają się umięśnione
dziewczyny. Moda na "chudzielców" nie ma tu nic do rzeczy - akurat ja mam do
do wszelkiego "lansowania ideałów" stosunek wręcz wrogi. Poza tym - zgodnie z
zasadą, że przeciwieństwa się przyciągają - odrzucają mnie otyłe dziewczyny
(sam byłem gruby przez większość mojego życia).

ps. Proszę nie myśleć, że liczy się dla mnie tylko zewnętrzność, ale na tej
grupie mówimy głównie o niej.

dieta na czas PMS i menstruacji
Philips cellesse
kalorycznosc lodow i ciast
dieta niełączenia...cd
Dieta pomocna przy leczeniu stanu zapalnego trzustki