Jak zlikwidowac nieprzyjemny zapach po zmarlej osobie ???

1. Data: 2005-06-19 07:08:14

Temat: Jak zlikwidowac nieprzyjemny zapach po zmarlej osobie ???
Od: "Bemol" <B...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o rade jak zlikwidowac w mieszkaniu nieprzyjemy zapach po zmarlym,
ktory przelezal na podlodze okolo piec dni.
Na podlodze polozone sa panele, podloge mylem kilka razy roznymi srodkami
(plyn dezynfekujacy, denaturat, domestos i inne podobne) nic nie pomaga.
Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2005-06-19 09:10:36

Od: "Kasia i Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bemol" <B...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (plyn dezynfekujacy, denaturat, domestos i inne podobne) nic nie pomaga.
> Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac.

Z tego co słyszałam, powinieneś zatrudnić fachową ekipę sprzątającą, bo
inaczej możesz nabawić się jakiejś choroby, jeżeli sam to będziesz ciągle
szorował.
Kasia

3. Data: 2005-06-19 14:04:16

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (plyn dezynfekujacy, denaturat, domestos i inne podobne) nic nie pomaga.
> Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac.

Proponowałbym spróbować sokiem pomidorowym, zapach skunksa niweluje, to może po
zmarłym również (powinien być taki z kawałkami owoców).

Ps. To nie jest żart.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

4. Data: 2005-06-19 14:47:16

Od: "Przemek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponowałbym spróbować sokiem pomidorowym, zapach skunksa niweluje, to
może po
> zmarłym również (powinien być taki z kawałkami owoców).
>
> Ps. To nie jest żart.

Witam

Dzieki za odpowiedz a moze wiesz czy to mam umyc tym sokiem , czy moze
posmarowac podłoge i odczekac jakis czas az to wyciagnie.

Pozdrawiam
Przemek

5. Data: 2005-06-19 15:16:24

Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-19 16:04, BQB napisał(a):

> Proponowałbym spróbować sokiem pomidorowym, zapach skunksa niweluje, to może po
> zmarłym również (powinien być taki z kawałkami owoców).
>
> Ps. To nie jest żart.

Efekt tego moze byc taki, ze nie dosc ze nadal bedzie walilo trupem to
jeszcze bedziesz miec plame jak od krwi. To juz zupelny horror.

--
alugastrin || email: N/A
"Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja

6. Data: 2005-06-19 15:23:09

Od: "MaW" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dzieki za odpowiedz a moze wiesz czy to mam umyc tym sokiem , czy moze
> posmarowac podłoge i odczekac jakis czas az to wyciagnie.

Zastanow sie raczej nad zerwaniem paneli i tej wykładziny podpanelowej i
polozeniem nowych..

MaW

7. Data: 2005-06-19 19:43:11

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (plyn dezynfekujacy, denaturat, domestos i inne podobne) nic nie pomaga.
> Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac.

Dowiedz się czy ktoż w twojej okolicy zajmuje się ozonowaniem - bardzo
skutecznie usuwa wszelkie zapachy.

Adam

8. Data: 2005-06-19 21:33:49

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dzieki za odpowiedz a moze wiesz czy to mam umyc tym sokiem , czy moze
> posmarowac podłoge i odczekac jakis czas az to wyciagnie.

Po skunksie się myje, więc pewnie w tym wypadku również. Ale jak MaW
wspomniał(a) problem może leżeć niżej.

9. Data: 2005-06-20 10:03:10

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (plyn dezynfekujacy, denaturat, domestos i inne podobne) nic nie pomaga.
> Moze ktos spotkał sie z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac.

Zerwij lepiej te panele. Najprawdopodobniej wsiakł w nie jad trupi, czyli
kadaweryna (posiada ona właściwości trujące). Powstaje z rozkładu gnilnego
białek, który zapewne po 5 dniach miał miejsce.
Więc lepiej tego nie szoruj i nie wdychaj, jeno zdemontuj zutylizuj jak
najdalej z dala.

10. Data: 2005-06-20 11:45:51

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest pewna szansa ze sie wogole nie da!

Na gieldzie samochodowej ciagle pojawiaja sie samochody za 1/10 wartosci
wlasnie z tego powodu. Mysle ze wszystko zalezy od stopnia rozkladu i
penetracji.

poszukaj pomocy specjalisty albo od czysczenia albo od sprzedarzy
nieruchomosci :-(

musta

Przechowywanie drewna kominkowego.
Pralka Whirlpool AWT 5109
sauna- jak zbudowac
uzytkownicy zmywarki Electrolux ESL 4131
jak podlacza sie gazowy piec CO+CW do prądu