Jak zrobić ananasy w cieście i pyszne dania z makaronu?

1. Data: 2005-03-21 12:02:27

Temat: Jak zrobić ananasy w cieście i pyszne dania z makaronu?
Od: "Chałeczka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie jak moze być przepis na ananasy w cieście moze ktoś mógłby
mi podac?
Poza tym uwielbiam makaron i sosy. Mam pytanie jak zrobć dobry i ostry sos
pomidorowy i jakie są najpesze dania z makaronu. Niech ktoś pomoże małemu
smakoszowi :P

1. Data: 2005-03-21 12:56:16

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chałeczka napisał(a):
> [...]
> pomidorowy i jakie są najpesze dania z makaronu. Niech ktoś pomoże małemu

Może coś takiego: http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid2
4/
Z tym, że to nie ananasy w cieście, tylko crumble ananasowy.

A jeśli chodzi o makaron, to ostatnia dyskusja na ten temat została
zapoczątkowana 14 marca, więc raczej nikomu nie będzie się chciało pisać
jeszcze raz... Wróć do wątku "Z czym jadacie makarony", tam jest mnóstwo
propozycji.
--
Ania

1. Data: 2005-03-22 06:04:36

Od: "Arielka" <a...@y...ca> szukaj wiadomości tego autora

"A.L." <a...@n...pl> wrote in message
> [...]
moze pakora ?
ciasto podobne jak na nalesniki,ja zawsze robie na oko ciasto.
mozna dodac przyprawy ostre jak chcesz na ostro albo cukier waniliowy jak na
słodko
moczysz w ciescie ananas w krazkach i smazyc w oleju,tak samo pyszne
wychodza banany w ciescie.

pozdrawiam
Arielka

1. Data: 2005-03-22 16:39:37

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Może coś takiego: http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid2
4/
> Z tym, że to nie ananasy w cieście, tylko crumble ananasowy.

o ranyyyy - robilam to - pysznosci!

Jajka Wielkanocne
przepis na pieczywo wasa?
[OT] lodówka