Jak zrobić panini (czyli kanapki na gorąco po włosku)?

1. Data: 2009-11-15 15:00:22

Temat: Jak zrobić panini (czyli kanapki na gorąco po włosku)?
Od: "Superholowanie" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Brat ma mały bar i chciałby wprowadzić tzw panini do menu ale nie ma receptury
na coś takiego. Czy ktoś może pomóc? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi...

Pzdr

2. Data: 2009-11-15 22:00:52

Od: Ap3k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Nov 2009 16:00:22 +0100
"Superholowanie" <i...@s...pl> wrote:

> Witam
>
> Brat ma mały bar i chciałby wprowadzić tzw panini do menu ale nie ma
> receptury na coś takiego. Czy ktoś może pomóc? Z góry dziękuję za
> wszelkie odpowiedzi...

http://www.google.ru/search?client=firefox-a&rls=org
.mozilla:ru:official&hs=5uS&ei=VHkAS9mbJaSOnQPom-X2C
w&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CAYQBSg
A&q=panini+recipes&spell=1

--
PRecz

3. Data: 2009-11-17 11:41:27

Od: "Superholowanie" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.ru/search?client=firefox-a&rls=org
.mozilla:ru:official&hs=5uS&ei=VHkAS9mbJaSOnQPom-X2C
w&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CAYQBSg
A&q=panini+recipes&spell=1

Dzięki - teraz muszę ze słownikiem powalczyć jeszcze:)

4. Data: 2009-11-17 13:12:13

Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu masz bez słownika:
http://stokolorowkuchni.blox.pl/2009/03/Panini-all82
17olio.html
Poza tym wrzuć w polskie google "panini" i też znajdziesz sporo.

5. Data: 2009-11-17 23:49:49

Od: "Superholowanie" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Tu masz bez słownika:
http://stokolorowkuchni.blox.pl/2009/03/Panini-all82
17olio.html
Poza tym wrzuć w polskie google "panini" i też znajdziesz sporo.

No właśnie to nie to - chodzi o kanapki i sposób ich przyrządzania a nie
pieczenie chleba czy bułek. Szukałem w polskim google i nic ciekawego nie
znalazłem... Słownik rulez:)

6. Data: 2009-11-18 15:38:48

Od: "malaga" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Superholowanie" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie to nie to - chodzi o kanapki i sposób ich przyrządzania a nie
> pieczenie chleba czy bułek. Szukałem w polskim google i nic ciekawego nie
> znalazłem... Słownik rulez:)

Może więc należałoby zacząć od wpisania czegoś w stylu "kanapki panini"
tudzież inne "kanapki grillowane"?

7. Data: 2009-11-20 20:19:45

Od: "Iw" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może więc należałoby zacząć od wpisania czegoś w stylu "kanapki panini"
> tudzież inne "kanapki grillowane"?

Albo w liczbie pojedynczej: panino?
iw

Płyta grzewcza amica - dzwięki