Re: Jak "zrudzic wlosy"

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Jak "zrudzic wlosy"
Date: Sat, 06 Sep 2003 14:53:29 +0100

On Sat, 6 Sep 2003 12:36:15 +0200, "Agatek"
<_...@s...krakow.pl> wrote:

>Czy macie, drogie Grupowiczki jakis pomysl na to, jak moglabym nadac moim
>wlosom odcieniu miedz bez uzywania farby/szamponu koloryzujacego/henny i
>innych?
>
>Mam na mysli cos co dziala jak rumianek do wlosow blond (rozjasnia) lub
>olejek rycynowy (przyciemnia wlosy).
>
>Dodam ze jestem szatynka z wyraznymi zloto-miadzianymi refleksami i
>chcialabym ich wiecej!!
>
>Dzieki
>Agata

liscie kasztana wloskiego. tak czytalam, jeszcze nie probowalam.
ja uzywam henny. na nieszczescie Schwarzkopf od jakiegos czasu
nie produkuje henny w dokladnie moim naturalnym odcieniu, wiec
mieszam rozne proszki i wychodzi czasem...hhhmmm...bardzo
ciekawie ;)

trys - rudy
K.T. - starannie opakowana